od madmaxkimi 8. 2. 2019 13:50
"Senty"
Já jsem kvůli,,,LTE,,,měnil simku před zhruba 1,5 rokem a řešil jsem to telefonicky přes info-linku,,,probíhalo to tak že jsem si koupil novou sim kartu v Tescu které už všechny podporují LTE,,,potom jsem z té nové karty volal na tu jejich info-linku a tam mi potom převedli všechno na tu novou kartu a to,,,MÉ STARÉ ČÍSLO/VŠECHNY SLUŽBY I S 2xKREDITEM/STARÝ KREDIT + TEN NOVÝ KREDIT,,,snad jsem na nic nezapoměl,,,ale asi to půjde řešit i přes email,,,tak či tak si budeš muset koupit novou kartu přes kterou se to všechno řeší...Akurát jsem zapoměl dodat že po tom vyřizování přes tu info-linku jsem musel mít asi 1 hodinu vyplý telefón aby se ten převod všeho uskutečnil,,,ale to ti určitě řeknou...