intago: JJ, stahuji jak hluchý, za pár hodin mám cca cca 300 MB pryč!
Edit: Tak do 12:00 asi stihnu vyčerpat celých 1.000 MB ...
-- 5. 1. 2018 12:53 --
jege píše:Nevýhodou je nepřevádění dat při obnovení FUP u původních internetových tarifů, které lze hradit z kreditu. Zrovna včera jsem řešil, že mi zůstalo pár MB a Internet 350 se mi obnoví až dnes v poledne, tak jsem si pro jistotu zapnul automatické obnovení po 50 MB, ale ráno jsem zjistil, že mám k dispozici celý 1.000 MB, t.j. v poslední den se mi zdarma obnovil celý FUP. Kdysi jsem o to četl, ale už si nepamatuji, kdy a proč se tak děje. Ví to někdo?
Takže to obnovení FUP v poslední den balíčku nebylo tak jednoduché a výhodné, jak to vypadalo na první pohled. Balíček Internet 350 jsem měl aktivní do 4.1.2018 11:58 s automatickou obnovou a 3.1.2018 večer mi zbývalo asi 5 MB. Ráno jsem ale měl zase k dipozici celých 1.000 MB a jelikož v samoobsluze psalo, že platí jenom do konce balíčku, t.j. do 4.1.2018 11:58 a někde jsem četl, že je to bug u Tesco Mobile, který se dlouhodobě neřeší, tak jsem se jal honem stahovat data než zmizí pří obnovení balíčku a nastavení nového FUP. Povedlo se mi vyčerpat necelých 900 MB, ale jaké bylo mé překvapení, když se balíček Internet 350 obnovil a kredit 350 Kč stáhl z účtu, ovšem FUP zůstal původní, t.j. cca 100 MB, jelikož ten se asi obnovil již v noci.
Samozřejmě, Tesco Mobile na tuto "zvláštnost" nikde neupozorňuje a ani na infolince o tom nevědí, takže jsem to musel několikrát reklamovat, až nakonec dnes mi zavolal vedoucí infolinky, moc to neřešil a nabídl ruční obnovení FUPu stylem bezplatného dobití 100 Kč a placeného obnovení FUP za 100 Kč.
Moc příjemné to celé nebylo, 1/2 dne jsem sedel bez Internetu a urgentní záležitosti vyřizoval přes mobil a slaboučký signál UPC Free. Myslím, že kdybych včera Internet 350 deaktivoval, využil noční obnovení FUP a po vypršení původního balíčku bych jej znovu zapnul, tak by tento problém nevznikl a normálně by naběhl nový FUP 1.000 MB. Tak jako tak je to bug na straně Tesco Mobile, který se asi dá slušně využít, ale také může zákazníka pořádně potrápit, viz. můj případ, takže moc profesionální to není.
Mimochodem, zajímalo by mě, jestli lze za 4-5 minut vyčerpat přes mobilní připojení cca 900 MB, jelikož k v 11:59 došlo k obnovení balíčku a v 12:03 jsem neobnovení FUPu volal na infolinku, kde mě přesvědčovali, že to možné je.