od Sattero 17. 7. 2015 21:26
proof: Je to dceřiná firma, což mnozí zaměstnanci na oficiálních prodejnách ani nevědí. V jedné prodejně mě odmítl chlapík obsloužit, protože nejsem zákazníkem O2 - šlo o dotaz na SIM a pokrytí signálu, což byl však schopen vyřídit. Stačilo mu oznámit, že pro potřeby aktuální jsem tedy zákazníkem O2 a ať na "Family" za O2 zapomene. Jednalo se o prodejnu v Olympii v Brně.
Na prodejně ve Vaňkovce Brno už byli vstřícnější a sami zapátrali po podrobnostech a snažili se mi najít i nejlepší cestu ke komunikaci s O2, abych problém vyřešil. Bez prvotních problémů se to ovšem taky neobešlo a výsledek byl, i přes snahu, nulový. Jde o slepé místo v pokrytí signálu, které se zásadně zhoršilo při spuštění LTE.
Naposledy upravil
Fíla dne 19. 7. 2015 01:39, celkově upraveno 1
Důvod: odstraněna zbytečná citace