od river 9. 11. 2012 08:43
Vážení obchodní partneři, připravili jsme pro Vás odpovědi na nejčastější dotazy zákazníků na nového virtuálního operátora - Bleskmobil.
Naleznete je také v novinkách na Dealerském centru.
Dúležité informace související s obsluhou zákazníků
•BM je samostatný mobilní operátor, který využívá technologie O2.
•Obslužné systémy pro zákazníky BM jsou oddělené od systémů O2.
•Komunikace na zákazníky BM, jak cílená, tak plošná, je plně v odpovědnosti BM.
•Zákazníkům BM je na obslužných kanálech O2 poskytována stejná úroveň péče jako zákazníkům ostatních mobilních operátorů (TMO, VDF) - neděláme rozdíl.
•Reklamace včetně SIM a dobíjení zamítáme s odkazem na kanály BM.
Účtování služeb z O2 do BM
•Volání i SMS z O2 do BM je účtováno stejným způsobem, ve stejné výši a s uplatněním stejných výhod a slev jako volání v rámci O2 sítě.
•Zařadit do VPN lze stejně jako naše PrP SIM, tedy jako externí člen VPN
Dobíjení
•Při dobíjení přes terminály se na účtence zobrazí O2 - jedná se pouze o dočasný stav.
Identifikace Operátora
•Na telefonu se SIM BM se jako mobilní operátor zobrazí "BLESKmobil" (vyjma iPhone).
•Na ověřovací lince *33 se číslo BM oznámí jako O2.
Přenos čísla z O2 do BM
•O2 Prepaid k BM
◦Autorizaci PAC ID provádí zákazník pomocí SMS ve tvaru PRENOS_PAC ID_PUK na číslo - 999 340
◦Na FO (CC, ZP…) není možno ověřit stav objednávky - odkazujte na BM - linka BLESKmobil 267267061.
◦Po portaci nebude hláška o změně operátora - stále síť O2
•O2 Postpaid k BM
◦Na FO (CC, ZP…) není možno ověřit stav objednávky - odkazujte na BM
◦Do Claudie se nezadává objednávka na MNP OUT, ale zadává se objednávka na zrušení telefonního čísla (vše provádí retence O2)
◦Pro potvrzení portace se u O2 podává výpověď z důvodu přenesení čísla k jinému operátorovi, uvádí se PAC ID a opouštěný operátor O2
◦Po portaci nebude hláška o změně operátora - stále síť O2
Přenos čísla z BM do O2
•Přenos čísla pouze s dočasným číslem O2
•Nezadává se objednávka na PORT IN, ale pouze na aktivaci dočasného čísla (Prepaid i Postpaid)
•PAC ID generuje BM nikoli O2
•Na FO (CC, ZP…) není možno ověřit stav objednávky - odkazujte na BM - linka BLESKmobil 267267061
Související pracovní postupy
•PP005106 - MNP DNO -O2 opouštěný operátor (nová kapitola 5)
•PP006156 - MNP RNO - O2 přejímající operátor (nová kapitola 6)