od AleshM 23. 6. 2014 13:14
Operátor: O2, T-Mobile, Vodafone
Operační systém: Android
Spokojenost: NE
Aplikace jmenovaných jsou přehledné, dá se říct, že splňují, co je třeba. Co mi vadí, jsou nadstandardní práva.
- O2
Fotky, media Soubory - Chápu, že je to celá skupina. Ale na co fotky?
ID zařízení a informace o hovorech - No budiš.
- T- Mobile
SMS - mimo jiné, mohou být účtovánz poplatky - Poplatky? Proč? Za co?
Vodafone - nejdrzejší
Kontakt/Kalendář - Na co můj soukromý kalendář a proč třeba kontakty, co v telefonu mám, ale nekomunikuju s nima?
Poloha - budiš, to stejně vědí z GSM sítě.
Fotky, media, soubory
Práva jsou záležitost Googlu, oni třeba potřebují pracovat se soubory, ale mimo to mají kvůli Googlu i přístup k mým fotkám, atd. Ale jak je vidět, účel je +/- u všech těchto aplikací stejný. Řeklo by se úroveň práv bude u všech podobná. Nemyslím si, že se služby těchto aplikací tak výrazně liší, aby musela každá žádat výrazně různou úroveň práv. To by bylo na hlubší analýzu, čím se jednotlivé aplikace stejného žánru tolik liší, že potřebují tak odlišná práva.
Zajímavé je, že na Internet přistupují všechny tyto aplikace, ale práce se sítí v právech zmíněna neni u žádné.
Povolil bych jim právě jen a pouze Internet. Nic dalšího nepotřebují. Z tohoto důvodu žádnou z těchto aplikací nepoužívám a chodím na samošky z webu.
Hodilo by se možnost dobíjení a placení faktur kartou z aplikace, jak tu někdo už psal.
OT: Jedno z nejlepších, co kdy bylo nabízeno ohledně placení, bylo dobíjení Twist karet přes SMS se zaregistrovanou platební kartou. To nemělo chybu. Bohužel, jak už to s dobrými službami chodí, zrušeno (možná taky kvůli vykukům, co dobíjeli, i když na účtu mělí nula nebo minus).