Operátorské mobilní samoobsluhy: co vylepšit?

Pokud nenaleznete vhodnější přihrádku

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Bubla 23. 6. 2014 11:32

Operátor (název aplikace): Moje O2
Operační systém: Android 4.4
Spokojenost: ne
Vaše zkušenosti a názory: vůbec nejde nainstalovat, že prý moje zařízení není podporováno (Lenovo Yoga 8, na Android 4.2 to šlo, od upgrade na 4.3. to nejde)
Bubla
Junior

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 23. 6. 2014 11:38

mobilman píše:Nehlede na verzi pro iPhone - pokud mam jako jazyk v iPhone jiny nez anglictinu nebo cestinu tak se aplikace neda vubec spustit. To je taky videt jak hezky programator myslel na mistni locale a nedokazal nastavit pouziti anglickeho, pokud system pouziva jiny. Resenim ktere mi poradila infolinka (a skutecne funguje) je zmenit jazyk na CS nebo EN, pouzit samoobsluhu, a pak si zase jazyk zmenit zpet dle mych potreb. To je vazne uzasne reseni!


Hezký den,
máte poslední verzi aplikace? Toto chování jsme už opravovali. Ondra
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod AleshM 23. 6. 2014 13:14

Operátor: O2, T-Mobile, Vodafone
Operační systém: Android
Spokojenost: NE
Aplikace jmenovaných jsou přehledné, dá se říct, že splňují, co je třeba. Co mi vadí, jsou nadstandardní práva.

- O2
Fotky, media Soubory - Chápu, že je to celá skupina. Ale na co fotky?
ID zařízení a informace o hovorech - No budiš.

- T- Mobile
SMS - mimo jiné, mohou být účtovánz poplatky - Poplatky? Proč? Za co?

Vodafone - nejdrzejší
Kontakt/Kalendář - Na co můj soukromý kalendář a proč třeba kontakty, co v telefonu mám, ale nekomunikuju s nima?
Poloha - budiš, to stejně vědí z GSM sítě.
Fotky, media, soubory

Práva jsou záležitost Googlu, oni třeba potřebují pracovat se soubory, ale mimo to mají kvůli Googlu i přístup k mým fotkám, atd. Ale jak je vidět, účel je +/- u všech těchto aplikací stejný. Řeklo by se úroveň práv bude u všech podobná. Nemyslím si, že se služby těchto aplikací tak výrazně liší, aby musela každá žádat výrazně různou úroveň práv. To by bylo na hlubší analýzu, čím se jednotlivé aplikace stejného žánru tolik liší, že potřebují tak odlišná práva.

Zajímavé je, že na Internet přistupují všechny tyto aplikace, ale práce se sítí v právech zmíněna neni u žádné.

Povolil bych jim právě jen a pouze Internet. Nic dalšího nepotřebují. Z tohoto důvodu žádnou z těchto aplikací nepoužívám a chodím na samošky z webu.

Hodilo by se možnost dobíjení a placení faktur kartou z aplikace, jak tu někdo už psal.

OT: Jedno z nejlepších, co kdy bylo nabízeno ohledně placení, bylo dobíjení Twist karet přes SMS se zaregistrovanou platební kartou. To nemělo chybu. Bohužel, jak už to s dobrými službami chodí, zrušeno (možná taky kvůli vykukům, co dobíjeli, i když na účtu mělí nula nebo minus).
AleshM
Junior

Odeslat příspěvekod vrty 23. 6. 2014 15:10

Ty prava vodafonu na kontakty by mi davali smlysl, kdyby mi aplikace ukazala podrobny vypis hovoru, pripadne nejakou sumarizaci a misto cisel bych tam videl doplnena jmena z meho kontaktu. Tak by hned clovek videl na cem je a jak moc si s kym vola, pripadne kdo vola jemu. Operator podle me ma i data o prichozich hovorech, proc by je nemohl nabidnout reportikum i lidem v nejake pekne aplikaci?

U VF se mi treba libi vodafone park, kde se jsou videt prichozi SMS, kdyz zapomenu doma mobil, pres tohle se dokazu autentizovat v bance (a nebo manzelce na dalku cist smsky.. :). Tesim se i na spojeni noveho OS X s iOS kde budou vsechny smsky vyskakovat na monitoru, takze pak odpadne zdlouhave prepisovani autentizacnich sms z mobilu.. :) to uz je ale jine tema..
iPhone 13 PRO
vrty
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robertbrauner 23. 6. 2014 20:05

U VF mi vadí limit 20 čísel. Mám 23 čísel a ukáže to jen jedno, nebo se musím přihlásit ke každému číslu a procházet takto 23 čísel je na dlouho.
robertbrauner
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 24. 6. 2014 20:45

AleshM: Hezký den, Aleshi,
důvody pro oprávnění uvádíme přímo v popisu aplikace v Google Play, tady je máte:

  • Vaše osobní informace - zobrazení jména z telefonního seznamu v roletce Správa více SIM (u uživatelů s více SIM na jednom zákaznickém účtu)
  • Vaše poloha – určení polohy pro nalezení nejbližších prodejen Vodafonu
  • Síťová komunikace (přístup k internetu) – načtení aktuálních dat ze systémů Vodafonu
  • Síťová komunikace (zobrazení stavu sítě) – umožnění aktualizace widgetu
  • Úložiště (úprava/smazání obsahu na kartě SD) – ukládání dat aplikace do telefonu nebo na paměťovou kartu
  • Úložiště (testování přístupu do chráněného úložiště) – ověření, je-li paměťová karta k dispozici
  • Vaše účty (konfigurace služeb Google) – přístup k internetovým službám Google (např. mapy)


-- 24. 6. 2014 20:46 --

robertbrauner: Dobrý večer, Roberte,
pro zachování přehlednosti jsme museli nějaký limit stanovit, proto to omezení na 20 čísel. Ondra
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod paty07 7. 8. 2014 19:45

Pokud si ještě dobře pamatuju do sámošky od TM se šlo přihlásit pomocí kódu z SMS. Aplikace si kód sama zjistila z SMS a přihlásila se bez opisování. Proto právo na čtení SMS.
paty07
Mírně pokročilý

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků