Výpadek T-Mobile - 8. a 9. 11. 2015

Diskutujeme o výpadcích a o dalších síťových problémech mobilních operátorů

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Ředitel ČTÚ 9. 11. 2015 13:12

Už 34 hodin nelze posílat SMS a volat

"Informace o výpadku přišly na redakční mail. Podle stížností přestaly služby fungovat již včera odpoledne. Telefony byly nejprve bez signálu, posléze při pokusu o volání automatická hláska oznamovala, že je nedostatečný kredit. Zákazníci nemohou volat ani odesílat SMS už skoro celý den.

Problém se týká v menší míře i tarifních zákazníků, kterým systém při pokusu o volání hlásí, že nemají kredit.

Operátor problém přiznává, na oficiální vyjádření čekáme. Výpadek nemá podle všeho geografické omezení a postihl zákazníky T-Mobile v celé České republice.

Na svém facebookovém profilu operátora si zákazníci stěžují, že výpadek trvá již 34 hodin. „Dobrý den Martino, na odstranění poruchy kolegové stále pracují, ale ani předpokládaný čas vyřešení bohužel nemáme,“ odpovídají aktuálně pracovníci operátora na stížnosti."

Zdroj: http://mobil.idnes.cz/t-mobile-vypadek-02q-/mobilni-operatori.aspx?c=A151109_115200_mobilni-operatori_jm
;-]

Cituji z Facebooku T-Mobile :

Adél Gisel Oubělická
Dnes v 11:51.Dobrý den, od včerejška mi nefunguje telefon, buď nejsem dostupná nebo moje číslo neexistuje. Stížnost mám podanou. Zajímalo by mě, jak to budete řešit? Používám paušalní tarif. Síť nefunguje již druhý den...je zarážející. Chci se zeptat jestli mám nárok na odstoupení od smlouvy? Přišla jsem o velmi důležitý hovor, když se na moje číslo nemůže nikdo dovolat. Děkuji za odpoveď.
:pozor

nebo :

Martina Junová
Dnes v 8:20.Dobrý den, už týden se nemohu nikam dovolat. Pokaždé se hovor po nějaké době přeruší. Tuto skutečnost jsem řešila se zákaznickým centrem, operátory, tady přes Facebook přes zprávy, v kamenné prodejně už nevím kam se obrátit. Na Trutnovsku nejsem jediná, vím že i další lidé se obracejí se stejnými problémy. Také z Jilemnice mám zprávy o tomto problému. Nikdo to však neřeší, vždy jen přijmou hlášení o problému. A když je problém hlášen dalším zákazníkem, operátoři se diví že o problému neví, že nic hlášeno není. Ptám se kdy to bude v pořádku?
:hm

T-Mobile CZ Dobrý den Adél, jedná se o výpadek na naší straně, o kterém víme a řešíme ho, ale bohužel nedokážeme odhadnout, kdy se podaří problém vyřešit. Ohledně případného odstoupení od smlouvy se prosím obraťte na Zákaznické centrum a kolegové z odpovědného oddělení vaši stížnost individuálně posoudí. Za komplikace se omlouvám Emotikona frown Martina :nenapadne

Více na facebooku T-Mobile : https://www.facebook.com/TmobileCz/
Naposledy upravil Ředitel ČTÚ dne 9. 11. 2015 13:33, celkově upraveno 10
5x - tý zákazník Oskara / Vodafone ( lépe řečeno Českého mobilu - od 10.1.2000, faktura od Českého Mobilu číslo - 14x )
Ředitel ČTÚ
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nick Cave 9. 11. 2015 13:15

Mě Kaktus v síti T-mobile funguje :-)
Nick Cave
VIP uživatel


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník