Výpadek Vodafone - 11. 6. 2014 (Praha - Stodůlky)

Diskutujeme o výpadcích a o dalších síťových problémech mobilních operátorů

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 11. 6. 2014 11:24

Poslušně hlásím ověřenou informaci o závažnějších technických potížích spol. Vodafone v oblasti Praha - Stodůlky (konkrétně Velká Ohrada). Situace se má tak, že pokud mi někdo zavolá, hovor se spojí, mluvíme několik vteřin, kdy najednou přestanu protistranu slyšet a následně dochází k zavěšení. Potvrzeno to mám v tom smyslu, že jsem v kontaktu s dalšími osobami ve stejné lokalitě, kterým se děje totéž, anebo jim dokonce po výpadku hovoru na chvíli zmizí zcela singál. Problém je od cca 7:30 hodiny.

Na operátora se buď nedovolám, nebo dovolám, ale hovor spadne. Podařilo se mi s operátorem spojit při volání z O2 na 800777777 a problém nahlásit. Jako obvykle ale údajně nic neví a zadávají záležitost do systému jako novou. Lžou, protože vím nejméně o dalších dvou lidech, kteří záležitost nahlašovali. Za nedlouho mi přichízí SMS o započetí řešení s termínem do 18.06.2014, což považuji za selhání, protože jde o kritický problém, na jehož řešení čekat celý týden opravdu nechci.

Pozorujete potíže při volání s Vodafone i Vy?

-- 11. 6. 2014 10:27 --

Před dopsáním informací výše se mi pokouší dovolat klienti, kterým nelze zvednout hovor. Ani po restartu telefonu, ani na jiný telefon po výměně SIM. Klientům se nedovolám zpět ani já (obsazeno a vím, že nevolají). Situace se nyní zhoršila na tolik, že nelze telefonovat vůbec. SMS chodí (doufám všechny), internet z důvodu překročení FUP před pár dny jsem netestoval (informace by nebyla relevantní).
Vzhledem k nárůstu náctileté pubertální komunity a nedostatku nebo nezájmu správců fóra se již zúčastňuji pouze diskusních vláken na úrovni. Urážlivé a jinak nevhodné příspěvky tedy ignoruji. Děkuji za pochopení.
Raziel-CZ
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zamis 11. 6. 2014 11:33

Ideální stav se na všechno *****.... a jít někam k vodě nebo na zahrádku :-)
Když spočítat znáš hromadu svých zisků a na jediný hod vše riskovat, zas po prohře se vracet k východisku a nezavzdychnout nad mořem svých ztrát, pak vítěz na širé jsi zemi.

Já jsem ten člověk, před kterým Vás rodiče varovali.
zamis
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 11. 6. 2014 11:45

To by nejspíše byl, nicméně my potřebujeme odbavovat požadavky klientů. Funkční technická podpora je jedna z věcí, na jaké budujeme svoji pověst (kvůli stabilitě používáme přímo mobilní volání a ne ústředny). Naštěstí téměř nikdo nevolá (ev. pouze dotazy), nicméně je to velmi nepříjemné...

Právě jsem znovu dovolal s Vodafonem, kde mi tvrdili, že problém nahlášen nemají (i přes to, že jsem jej hlásil přímo já). Nakonec mi paní sdělila, že se jim patrně přehřívají BTS a měli vyjížďky i včera (Čelákovice atd.). No... Uvidíme.

-- 12. 6. 2014 09:11 --

Včera odpoledne, cca kolem 15 hodiny, byl technický problém vyřešen.
Vzhledem k nárůstu náctileté pubertální komunity a nedostatku nebo nezájmu správců fóra se již zúčastňuji pouze diskusních vláken na úrovni. Urážlivé a jinak nevhodné příspěvky tedy ignoruji. Děkuji za pochopení.
Raziel-CZ
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lol7 14. 6. 2014 22:56

Raziel-CZ píše:Funkční technická podpora je jedna z věcí, na jaké budujeme svoji pověst (kvůli stabilitě používáme přímo mobilní volání a ne ústředny)

To je samozrejme blabol. Pobockove ustredny nabizi nekolikrat vyssi dostupnost sluzeb v danem miste, nez mobilni site. Specialne pak mobilni sit Vodafonu.
lol7
Junior

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 15. 6. 2014 01:20

Máme jiné nejen osobní zkušenosti.
Raziel-CZ
Junior
Uživatelský avatar


  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník