Nabíječka Huawei - záruka?

O mobilních telefonech značky Huawei

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Ve fóru rozjíždíme nový bazar. Pojďte prodávat, nakupovat nebo měnit

Odeslat příspěvekod zivan 13. 11. 2017 17:57

Ten servis muze mit v podminkach, ze se musi reklamovat i telefon, ale to je problem T-Mobilu, at si to oni domluvi. Napsal bych do te prodejny, jestli ti pri reklamaci samotne nabijecky daji to zamitnuti pisemne a pridal ty odkazy. Tipnul bych, ze nedaji a radeji reklamuji jen tu nabijecku :)
Lenovo Moto G5 Plus, Lenovo Thinkpad X220 (12,5" IPS, i5-2410, 16GB RAM, 500GB mSata Samsung 850 EVO + 1TB Samsung HDD) + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Junior

Odeslat příspěvekod Nick Cave 13. 11. 2017 18:01

Ok, zkusím se s nima domluvit. Ale nějak z jejich strany vázne komunikace..
Nick Cave
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Anonymni 16. 11. 2017 18:41

Reklamoval jsem u operátora O2. Po důkladném odzkoušení (abych nebyl za debila) jsem připojil průvodní dopis, kde se zmiňuji proč reklamuji pouze nabíječku )dokonce bez USB kabelu) a o zákonu, kde nemusím reklamovat celou krabici včetně telefonu.. Vše prošlo. A do cca týdne mi vrátili novou nabíječku zpět.
Oni v podstatě počítají s tím, že si raději koupíš novou, než aby jsi reklamoval komplet balení a vem si s sebou klidně vytištěný článek z dTestu, nebo ČOI a pokud tě pajtaš za přepážkou odmítne, dožaduj se vedoucího a vše v klidu vyřeš
Anonymni

Odeslat příspěvekod Nick Cave 16. 11. 2017 20:13

Psal jsem jim včera mejla s těmi všemi odkazy a ještě neodpověděli :/
Nick Cave
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Anonymni 16. 11. 2017 22:00

Mejla bych nedával. Prostě si na pobočce trvat na svém...
Anonymni

Odeslat příspěvekod Nick Cave 16. 11. 2017 22:08

Asi mi nic jinýho nezbude..
Nick Cave
VIP uživatel

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků