Nabíječka Huawei - záruka?

O mobilních telefonech značky Huawei

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Nick Cave 24. 10. 2017 19:38

Dnes mi, prakticky po roce odešla originál nabíječka k Huawei, zakoupen u T-mobile Jak je to se zárukou, dá se tohle reklamovat?
Nick Cave
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod roy1 24. 10. 2017 19:50

A proč by ne? Teda jestli sis ji nerozslapl
roy1
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Nick Cave 24. 10. 2017 20:13

Je mechanicky nepoškozená, jenomže dneska během nabijeni se od ní ozval jakýsi slabý neobvyklý zvuk, tak jsem se párkrát podíval a nenabijela..
Na tu reklamaci je nutné dát kompletní balení nebo stačí jen ta nabíječka?
Nick Cave
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zumzumzum 24. 10. 2017 20:37

Nick Cave: Hele měl jsem podobný problém. Nic jsem radši nezkoušel a koupil jsem si novou... :D
► Sháním: Sony Xperia Z5 Premium za nepřemrštěnou cenu! ( telefon se 4K displayem ] ◄ Momentálně používám Xiaomi 13 Flora Green
zumzumzum
Místní informátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod roy1 24. 10. 2017 21:37

Měla by stačit jen nabíječka, ale je otázka s čím t-mobile přijde. Často prodejci chtějí všechno, aby zákazníka odradili a ten si koupil novou nabíječku za své.
roy1
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Nick Cave 24. 10. 2017 21:44

Ok, takže se zkusím poptat a jestli jen nabíječku, tak to hodím na reklamaci, jestli ale budou chtít komplet, tak jim na celou reklamaci dlabu :)
Nick Cave
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CosiOdvedle 25. 10. 2017 06:58

Podle platné české legislativy musí jít reklamovat i samotné příslušenství.
Existuje již precedens před pár lety, teď se mi to nedaří dohledat, ale je to tak...před pár lety jsem pracoval v autorizovaném servisu a dostali jsme to jako servis nařízeno, že lze reklamovat třeba i jen sluchátka za pár korun co byly součástí originálního balení.
Všechno příslušenství se měnilo rovnou kus za kus, pokud nebylo naprosto jasně mechanicky zničeno (i tak jsme reklamace uznávali, protože hádat se o věc pro výrobce v řádu korun nemělo smysl)
Takže pokud bys šel na pobočku T-Mobile a ten konkrétní prodejce chtěl komplet celé balení, nech si zavolat nějakého znalejšího prodejce.
CosiOdvedle
Junior

Odeslat příspěvekod Nick Cave 25. 10. 2017 07:08

Jj. tak to udělám, protože dávat komplet celé balení předem odmítám, maximálně bych jim tu nabiječku se záručákem dal do originální krabičky
Nick Cave
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod renny7046 25. 10. 2017 07:28

Jde to. Ovšem pokud narazíš na vola tak je lepší jít k někomu jinému. Aspoň taková zkušenost u Tmobilu. Jeden den to nešlo a druhý bez problému.
renny7046
Junior

Odeslat příspěvekod zivan 25. 10. 2017 07:43

V TSB jsem reklamoval nabijecku k Lumii a bez problemu.
Motorola Edge 20; HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Nick Cave 25. 10. 2017 08:02

Tak přátelé, změna, jen tak jsem teď před nabijenim vyměnil samotný kabel k nabíječce a opět vše funguje.. takže asi ještě s reklamací počkám, anebo alespoň na ní budu mít více času :)
Díky všem za rady
Nick Cave
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anonymni 10. 11. 2017 16:33

Ahoj. Úspěšně jsem reklamoval nabíječku od Huawei P9 lite u O2. Odeslal jsem jim jen nabíječku, ale po řádném odzkoušení kabelu a jiné nabíječky. Přidal jsem průvodní dopis, proč nepřikládám i telefon (ze zákona nejsem povinen) a vrátila se mi zpět nová s vyjádřením, že se vada projevila a je mi dodána nová identická nabíječka. Celé to trvalo asi 5 dní.
Anonymni

Odeslat příspěvekod Nick Cave 13. 11. 2017 16:51

A kde jsi ten telefon Huawei kupoval, na prodejně nebo v eshopu?
Mi právě napsali z prodejny T-mobile, že musím dát k reklamaci nejen nabiječku, a také kompletní balení..
Nick Cave
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zivan 13. 11. 2017 17:46

Posli jim odkaz na clanek dTestu
https://www.mobilmania.cz/bleskovky/dte ... fault.aspx

Pripadne primo na strankach COI, bod 6A:
Musím spolu s reklamovaným zbožím předat původní obal a veškeré příslušenství?
...Nelze podmiňovat přijetí zboží do reklamace předáním celého obsahu koupeného balíčku, spočívá-li vada jen na jedné z jeho částí...

https://www.coi.cz/faq/reklamace/
Naposledy upravil zivan dne 13. 11. 2017 17:55, celkově upraveno 1
Motorola Edge 20; HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Nick Cave 13. 11. 2017 17:53

Jj, co kdybych to reklamoval sám v autorizovaném servisu, třeba BPS Mobil?
Nick Cave
Moderátor
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků