Zdá se, že ne. Viz níže:
Vážený zákazníku, na základě zjištěného stavu zařízení HTC U 11 (sériové číslo: blablabla, IMEI: blablabla) nelze provést záruční opravu z důvodu poškození způsobené uživatelem, které se neslučuje se zárukou výrobce. Navrhujeme proto možnost placené opravy na základě následující
cenové nabídky.
Závada je způsobena díly uvedenými výše. Popis závady: Na zařízení byla provedena diagnostika zákazníkem popsaných závad s tímto výsledkem:
závada je způsobena mechanickým poškozením. Oprava je možná pouze placeně. V případě zamítnutí nebo promlčení cenové nabídky Vám
bude účtována doprava a diagnostika. - 308,00 Kč bez 21% DPH (373,00 Kč včetně 21% DPH)
Absolutně mě dostává jedna věc - mezi díly neni ten ohnutý rám což je přeci logicky věc kterou by na 100% měli vyměnit. Požádal jsem o upřesnění, detaily k tomu, proč mění baterku a sluchátko místo zcela očividně ohnutého rámu a přesné vyjádření toho rumunského technika (opravu samozřejmě zprostředkovává u HTC klasicky VSP Data, kteří to posílají do Regenersis Romania v Bukurešti a to české obecné vyjádření je úplně k ničemu). Mě nakonec nezbyde nic jiného, než to stejně zaplatit, protože nový telefon je dražší, ale ta cenová nabídka a popis dílů vypadá, jako kdyby patřily k jinému zařízení.
Editace:
Podle paní na informační lince HTC VPS Data není předmětem opravy mechanické poškození a důvod proč mění baterku a ne rám mi nemůžou prý říct. Takže z toho chápu, že tam pošlu funkční telefon, kde stačí vyměnit jeden díl a nalepit znova sklo a oni vymění baterku se sluchátkem a pošlou mi ho ohnutý zpátky, protože podle ní je "podstatné, aby byl funkční". Informace jako je vyjádřní technika mi prý nikdo v žádným případě neposkytne a vše řeší jiná pracvnice, na kterou není telefon a která odpoví na e-mail kdo ví kdy. Úžasná zkušenost.