HTC U11 - obecná diskuze

Diskuze o dalších značkách (BlackBerry, Vodafone, Mivvy, Siemens atd.)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod thedf413 12. 2. 2018 07:41

Cenová nabídka na opravu 7200,- Kč včetně DPH.

Kód: Vybrat vše
Speaker,PANASONIC,EAM0815S02
BATTERY_LI-POLYMER,3000mAh,3.85V,ATL,ATL,406367...
Adhesive-Double Tape,Battery,Left,CHENGGUANG...
Adhesive-Double Tape,Battery,Right,CHENGGUANG...
Adhesive-Double Tape,BACK COVER,HOUSING,GINWAY...
Adhesive-Double Tape,BACK COVER,GINWAY,ADHESIVE...


Nechápu cenu ani díly - nikde neni zmíněný ten střední rám ani zadní sklo, chtějí měnit baterku, reproduktor a s tím související lepení baterie. To je z autoriovaného oficiálního servisu Regenersis. Jsem fakt nadšený z nových sklěnených konstrukcí, ten pokrok dopředu oproti kovu je znát, hlavně v cenových nabídkach na opravu poškození, kterýho si nejsem vědom, že bych způsobil.
HTC U11 Amazing Silver, Android 7.1.1
thedf413
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Tambor_cz 12. 2. 2018 10:55

... a to se na to jako nevztahuje záruka?
Tambor_cz
Junior

Odeslat příspěvekod thedf413 12. 2. 2018 11:08

Zdá se, že ne. Viz níže:

Vážený zákazníku, na základě zjištěného stavu zařízení HTC U 11 (sériové číslo: blablabla, IMEI: blablabla) nelze provést záruční opravu z důvodu poškození způsobené uživatelem, které se neslučuje se zárukou výrobce. Navrhujeme proto možnost placené opravy na základě následující
cenové nabídky.

Závada je způsobena díly uvedenými výše. Popis závady: Na zařízení byla provedena diagnostika zákazníkem popsaných závad s tímto výsledkem:
závada je způsobena mechanickým poškozením. Oprava je možná pouze placeně. V případě zamítnutí nebo promlčení cenové nabídky Vám
bude účtována doprava a diagnostika. - 308,00 Kč bez 21% DPH (373,00 Kč včetně 21% DPH)


Absolutně mě dostává jedna věc - mezi díly neni ten ohnutý rám což je přeci logicky věc kterou by na 100% měli vyměnit. Požádal jsem o upřesnění, detaily k tomu, proč mění baterku a sluchátko místo zcela očividně ohnutého rámu a přesné vyjádření toho rumunského technika (opravu samozřejmě zprostředkovává u HTC klasicky VSP Data, kteří to posílají do Regenersis Romania v Bukurešti a to české obecné vyjádření je úplně k ničemu). Mě nakonec nezbyde nic jiného, než to stejně zaplatit, protože nový telefon je dražší, ale ta cenová nabídka a popis dílů vypadá, jako kdyby patřily k jinému zařízení.

Editace:
Podle paní na informační lince HTC VPS Data není předmětem opravy mechanické poškození a důvod proč mění baterku a ne rám mi nemůžou prý říct. Takže z toho chápu, že tam pošlu funkční telefon, kde stačí vyměnit jeden díl a nalepit znova sklo a oni vymění baterku se sluchátkem a pošlou mi ho ohnutý zpátky, protože podle ní je "podstatné, aby byl funkční". Informace jako je vyjádřní technika mi prý nikdo v žádným případě neposkytne a vše řeší jiná pracvnice, na kterou není telefon a která odpoví na e-mail kdo ví kdy. Úžasná zkušenost.
Naposledy upravil opasino dne 12. 2. 2018 21:50, celkově upraveno 1
Důvod: Odstraněna citace předchozího příspěvku.
HTC U11 Amazing Silver, Android 7.1.1
thedf413
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Picos 13. 2. 2018 16:08

To je nejaky maglajz. Ved ty si to mal odlepene vzadu, v spodnej casti a pravdepodobna pricina poskodenia bola pouzivanie edge sense a unava materialu. Co s tym ma spolocne sluchatko a baterka ?
To ti rovno mozu zauctovat zakladnu dosku a displej.
Reaguj nacnich tak, ze si reklamoval mechanicku zavadu a ak ti neuznaju zaruku zaplatis len to, co si reklamoval. Nech zdovodnia vymenu bat. a sluchatka.
Dofrasa to akoby si isiel do autoservisu s prevalenumi dverami a chceli ti menit akumulator a vyparnik klimatizacie :shock:
Picos
Junior

Odeslat příspěvekod Tambor_cz 13. 2. 2018 16:10

Možná by stálo za to, obrátit se na českou obchodní inspekci ....
HTC U11 (128GB / 6GB RAM)
Tambor_cz
Junior

Odeslat příspěvekod thedf413 1. 3. 2018 17:05

HTCčka už radši nekupovat. Servis naprostá katastrofa. Absolutně katastrofální komunikace s VSP Data (falešné nepravdivé informace na infolince VSP data, komunikace z VSP směrem k Regenersisu probíhala angličtinou na úrovni čtvrté třídy základní školy, neschopnost jasně zákazníkovi předložit za co platí, do cenové nabídky zapomněli uvést polovinu dílů, odmítají jakékoli návrhy typu "chci vyměnit jen tohle a ne i baterku"), převážná ignorace na straně Regenersisu, vlajková loď výrobce mi po opravě za 7000,- dorazila s nalepeným zadním sklem takovým způsobem, že z toho zaschlé lepidlo leze ven, voděodolné to na 80% není. Moje naštvanost se nedá slovy vyjádřit. Horší zákaznický servis jsem ještě neviděl. Možná je nakonec lepší si koupit S8 nebo S9, protože Samsung má servis Kraken v ČR.
Řešit to celé znovu a někam posílat nemam čas, ale rozhodně bude na oficiálním Redditu brzy veselo a nejen tam.
HTC U11 Amazing Silver, Android 7.1.1
thedf413
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod evilin30 1. 3. 2018 22:04

K reklamaci se prodejce staví jak ?
Vždy doporučuji nafotit přesně stav telefonu ze všech stran, případně i samotné zabalení apod. a předat k reklamaci s protokolem vyplněným s přesným vyjádřením k reklamované závadě. Což musí prodávající umožnit, vše si přečíst popřípadě vyfotit, či žádat kopii. do protokolu uvést preferovanou cestu k vyřízení reklamace, dle zákona se upřednostňuje oprava, pokud to není možné či ekonomicky výhodné, nastupuje vyjádření zákazníka na reklamačním protokolu.
Z toho co píšeš, je zřejmé že telefon nebyl opraven bezvadně a ani nebylo doloženo co přesně se opravovalo a jak. VSP data se chlubí že záruční opravy včetně příjmu zboží probíhají pod dohledem kamer, takže si u prodejce veškeré tyto doklady vyžádej, nemusí ti je dát, ale máš právo do nich nahlédnout.
Pokud nebudou moci cokoliv z tohoto doložit, požaduj na místě výměnu zařízení za nové, nebo vrácení peněz.
S VSP data jsem měl dvakrát mizernou zkušenost, a vzhledem ke kompletní fotodokumentaci z mé strany v jakém stavu zařízení do opravy šlo, jsem po reklamaci zboží nepřevzal a prodejce po údajné krátké komunikaci s VSP data, raději na místě nabídl peníze zpět nebo výměnu za nový telefon.
A vezmi si s sebou doklad o jízdném, či kopii TP kde se uvádí průměrná spotřeba auta, protože máš nárok na úhradu nákladů spojených s cestou kvůli reklamaci.
Pokud by na nic z toho nebyl brán zřetel, okamžitě bych volal přímo z prodejny na ČOI, a nechal si udělat soudní posudek od znalce, v případě uznané reklamace toto hradí prodejce.
evilin30
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nick Cave 11. 5. 2018 01:07

Nick Cave
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tambor_cz 11. 5. 2018 13:46

A co informovat o kvalitě servisu oficiální zastoupení firmy HTC?
HTC U11 (128GB / 6GB RAM)
Tambor_cz
Junior

Odeslat příspěvekod opasino 11. 5. 2018 21:35

Tak nás informuj.
opasino
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod josephe 16. 7. 2018 22:14

Ahoj,
chtěl bych se zeptat majitelů U11, jak Vám hrají stereo reproduktory? Jsou to vůbec stereo?
Mam takový problém, horní hlasitý reprák hraje cca o 50% potišeji než spodní. Na výletě v Rumunsku s touto závadou jsem nepochodil a poslali mi ho zpět, ještě sem udal druhou závadu. Pokud se telefon zahřeje, začne špatně reagovat dotyková vrstva, hlavně při více dotycích se buď navzájem ruší, nebo se objevují náhodné dotyky mimo.
Reklamaci jsem řešil přes prodejce, teď se asi vydám do Teplic přímo do CTDI, aby se mi k tomu něco řekli přímo, soudruzi v Rumunsku mi žádné vyjádření neuvedli, jen vše zamítli.
Díky ;-)
HTC U11 4GB/64GB, T-Mobile
josephe
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Picos 18. 7. 2018 22:07

Horny reproduktor hraje samozrejme tichsie ako spodny. Niekedy mam pocit, ze nehra vobec. Kde su casy M9. Ale stereo efekt obcas registrujem. Takze to mas v poriadku. Mne dotykova vrstva reagovala dost zle od novoty. Upravilo sa to po instalacii Orea. Ale ajtak myslim, ze to nie je na 100%. HR sa mi vsak nechce robit.
Aj tak je U11 to naj na trhu a nemam ho za co vymenit. Preferujem vulucne IPS displeje a ten ma U 11 nadherny. Ergonomia a rozmiestnenie ovladacich prvkov je vynikajuce. Ked chytim synovu S8, tak mi vadi zahnuty displej a Bixby tlacitko. O citacke vzadu radsej mlcim.
Picos
Junior

Odeslat příspěvekod josephe 19. 7. 2018 19:13

Presne tak to mam uplne stejne, chvilku jsem si o tom dopisoval s oficialni podporou htc v cesku a ty mne vlastne privedli na to, ze se jedna o zavadu, stereo efekt je u repraku znat, ale ze hraje jeden potiseji nez druhy mi prijde divne.

HTC czech na facebooku mi zase na dotaz odpovedeli, ze se jedna o stereo reproduktory, spodni ma vystup normalne, horni je zakomponovan do sluchatka a jedna se o vyskovy reproduktor, dolni je tedy basovy. Predni a zadni strana telefonu pak funguji jako ozvucne desky. Napad asi dobry, ale nedotazeny.

Jinak jsem s telefonem velmi spokojen, HTC telefony pouzivam od Touch HD a nikdy nebyl problem ani se servisem. Bohuzel ted podpora hrozna a servis v rumunsku taky.

Diky za odepsani, konecne jsem nasel majitele U11 :-D
HTC U11 4GB/64GB, T-Mobile
josephe
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod dumardus 10. 8. 2018 09:34

S telefony HTC jsem byl vždy nadmíru spokojený. Co 2 roky jsem si kupoval jejich vlajkovou loď. Ale od doby co servis neřeší VSP Data, ale někde v Rumunsku, jsem se rozhodl, že U11 bude můj poslední tel od HTC. Jde vidět , že firma šetří a odráží se to i na servisu pro zákazníky. Škoda jen, že nevznikl v Brně ten centrální servis pro střední Evropu.
dumardus
Junior

Odeslat příspěvekod Picos 12. 8. 2018 22:37

A co ine si kupis ? Ja alternativu, ktora by davala zmysel a presvedcila ma, nevidim.
Picos
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků