Stránka 1 z 1

Viber - změna/přepnutí účtu

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 11. 2017 10:21
od MMKS
Dobrý den.
Mám 2SIM telefon, na kterém užívám Viber. Pokud si dobře pamatuju, tak jsem si účet zakládal jen na soukromém čísle, ale bohužel už nevím, ke změně čísel jak soukromého,tak služebního došlo v přibližně stejnou dobu.
Teď jsem zjistil, že Viber bez toho, abych do toho zasahoval, komunikuje z obou čísel a já to nějak neumím ovlivnit.
Ke zjištění došlo klasicky, že mě nechodili zprávy z chatu, kam jsem byl soukromým číslem přidán a potvrzeno zkoušekou mě poslat zprávu na Viber. Přitom s tou osobou jsem komunikoval 2 dny před tím, ale přes účet ze soukromého (teď mám ale aktivní služební). Po tu dobu nedošlo k žádné změně, možná ani vypnutí mobilu ne.
Když jsem se díval do nastavení Viberu, tak jsem tam možnost přepnutí profilu nenašel. Dokonce tam není ani možnost ho vypnout, jen deaktivovat.
Setkla se s tím už někdo, jak postupovat?