Zdravím, a prosím o radu.
Dcerka dostala od strýce z Kanady Iphone 4. Tento byl používaný cca 1 měsíc od zakoupení a doteď ležel v šuplíku. Protože se dcerce její starý mobil na podzim rozbil, poslal ji strejda tento doposud svůj iPhone 4 (v perfektním stavu!) k Vánocům. Než jej přivezl, nechal jej oficiálně(!) u svého operátora (Rogers, Canada) odblokovat pro použití jiné SIM. Upozorňuji, že tento postup už má zažitý, v průběhu cca 2 let jej takto praktikoval už u 3.(!!!) telefonu. Tyto předchozí dostaly děti od sestřenky a jsou plně funkční. Bohužel, "náš" kus odmítá zatím jakékoliv SIMky - dvě starší od O, jednu novější (z mé Lumie 920 - LTE) i synovcovu SIM od Vodafone. Vždy po zasunutí SIM se objevilo: Selhání SIM a v levém horním rohu displeje: žádná služba. Po poradě z místním servisem mi poradili obnovit iPhone přes iTunes, popř. po případném nezdaru provést restore. Všechno jsem si nastudoval a provedl. K restore nakonec muselo dojít. Telefon je nyní zcela čistý, v továrním nastavení. Problém je v tom, že při pokusu o první nastavení vše skončí buď hláškou Chybí SIM, nebo hláškou: Neplatná SIM karta (a podrobným hlášením ve smyslu, že SIM patří operátorovi, který není podporovaný aktivačními zásadami, které jsou k němu v současné době přiřazeny aktivačním serverem.
Co s tím teď? Jen připomínám, že iPhony, které strýc už předtím poslal do Čech fungují naprosto perfektně a oba prošly stejným procesem u operátora v Kanadě... Mám zkusit dceři zařídit novou SIM, nebo můžu tady ještě něco udělat?? Prosím, zdržte se hlášek typu: - kup ji jiný, nový apod... D9ky za každou dobře míněnou radu!!