Ahoj,
hledal jsem na google, v nápovědě a ve fóru pro Hangouts a odpověď jsem nenašel. Leda na to, jak tento problém řešit, když toto přijde obyč. smskou. Tak se obracím o pomoc sem.
- iPhone 5C 16GB
- iOS 8.03
- T-Mobile
- bez JailBreaku
Dostali jsme známý škodlivý arabský text v Unicode do Hangouts na iPhone. Od té doby aplikace soustavně padá. Spustit jde, ale nedostaneme se do inkriminované konverzace, aplikace vždy spadne.
Zprávu jsme smazali z konverzace přímo v google účtu přes web na počítači. Jen tu zprávu, ne celou konverzaci.
Zkusili jsme:
- odhlásit se z Hangouts na iPhonu z google účtu, ukončit Hangouts, znovu je spustit a přihlásit se
- odhlásit se, odinstalovat aplikaci, vypnout a zapnout iPhone a znovu nainstalovat Hangouts a přihlásit se.
Je jasné, že načtená data v iPhonu se po odhlášení a přihlášení k účtu google nesynchronizují a v iPhonu zpráva pořád je, i když na účtu už ne.
Na Androidu bych šel do aplikací, odhlásil účet z Hangouts, smazal data z aplikace a znovu se přihlásil. Na iPhonu bez jailbreaku tohle asi nejde.
Nemůžu na iPhonu najít Goigle účet, abych ho smazal (a tím i jeho data), restartoval zařízení a znovu účet přidal.
Napadá mě teda jedině backup do iTunes, ale bez Hangouts (to nevím jak a jestli to vůbec jde bez Hangouts), Restore, a obnovení ze zálohy. Pak znova nainstalovat Hangouts a přihlásit se Google účtem.
Je Resore jediné řešení nebo to jde méně bolestivě jinak?
Děkuji.