Recenze(amaterská) Xiaomi Piston 2.0 - Updated Brown Version

Stereo a vícekanálová sluchátka

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Paleandr 5. 5. 2014 19:59

Ahoj, nedávno jsem si koupil Xiaomi Pistony 2.0 a vzhledem k tomu, že v ČR krom tohoto fóra nic moc není, rozhodl jsem se udělat malou amatérskou recenzi (třeba to někomu může pomoci v rozhodování). Vlastním už řádově lepší sluchátka VSONIC GR04, takže jsem to vzal hlavně na zkoušku a ze zvědavosti, jestli jsou všechny ohlasy opravdové a zkusím je s GR04trochu srovnat. Nikdy jsem recenzi nepsal a mám za sebou jen pár druhů lepších sluchátek, určitě mě mohou doplnit i zkušenější kolegové. Fotky jsem fotil pomocí své Lumie první generace, takže se nezlobte, pokud Vám nebude sedět kvalita :)

BALENÍ

Objednával jsem z čínského obchodu, kde jsem měl největší jistotu, že opravdu dorazí originál. Sluchátka jsem objednal zhruba v půlce března a dorazili cca za měsíc s poštovným zdarma přes čínský Airmail. Ke krabičce můžu říct pouze jedno - nikdy jsem neměl tak hezké balení sluchátek. Přijde pouze malá krabička, která je velmi důmyslně vymyšlená.
Krabička má papírový obal, na kterém jsou po otevření instrukce, jak se dostat ke sluchátkům, pokud by to někoho nenapadlo.

https://www.dropbox.com/sc/q0mr6y13uuz43tr/LyjFss31g5

Po odstavení papírového obalu už na Vás bude koukat jen malá plastová krabička, která má uvnitř v gumovém pouzdře sluchátka. Je třeba ještě odstranit plastovou záslepku na krabičce a už vám nic nebrání v poslechu.

https://www.dropbox.com/sc/i9ekavuu1crnaxo/tgy-qA0_4f