Samsung TV problem s DVBT2

Digitální vysílání DVB-T/S/C/, poskytovatelé, set-top boxy, diskuze kolem HD

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod mike-kt 29. 6. 2018 08:38

Ahoj,

uz ctvrt roku resim se Samsungem nefungujici DVTB2 na mem prijimaci UE55K5602AKXXH .
Naladil jsem DVTB2 a zjistil jsem ze ceske HD kanaly kostickuji. Pozval jsem tedy cloveka, ktery mi instaloval antenu. Ten vse zkontroloval a prinesl jiny DVBT2 settopbox, se kterym vse fungovalo bez problemu. Signal byl na 100%. zavolal jsem tedy na samsung servis. Prijel technik a privezl jinou samsung TV, ktera take kostickovala. Rekl, ze je problem v signalu. Zavolal jsem jineho technika, abych mel kontrolu od dalsiho cloveka. Rekl, ze je problem v prijimaci na samsung TV. Technik vse promeril zkousel i jinou antenu, kabel primo z anteny atd ... Volal jsem opet do samsungu. Technik prijel a TV si odvezl do servisu a tam pry funguje bez problemu. Rekl mi, ze to je misti chyba a mam si zvyknout a koupit si settopbox. Po asi 15 minutovem dohadovani mi rekl, ze treba s LG nebo Sony by to tady u me mohlo klidne fungovat a settoboxy pry vyrabi v cine a nedodrzuji standardy a proto to s nim funguje. Samsung mi naposled napsal, ze mi nemuze vice pomoct, kdyz to u nich v servisu jde.
Je to opravdu mozne, ze na stejnem signalu muze nejake zarizeni fungovat a jine ne?
Co byste udelali vy? Mam jeste nejakou sanci jak tohle resit? Nechce si moc smirit s tim, abych si k TV za 15000 kupoval settobox.

Díky
mike-kt
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod jito 29. 6. 2018 14:17

Signál je asi OK-beru opakovanou návštěvu anténního technika.
Pokud to třech TV nefunguje,tak by mohl být problém s signálem.
Ale paradoxně,podle mého názoru by mohl být signál přebuzený,nebo zarušený 4G mobilním pásmem.
Jinak netuším.....
jito
HD SATan
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mike-kt 29. 6. 2018 14:29