O2 - nová nabídka bezdrátového připojení 20/2 bez FUP!

Vše o internetu v mobilu a mobilním surfování

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Internet v mobilu a Mobilní internet nejsou omezována přístupovými body ani připojeným hardwarem (mobil, notebook, tablet), pouze pomocí FUP dle vašeho tarifu. Při hledání informací čtěte první stránky a příspěvky příslušných témat, najdete v nich většinou sumář informací.

Odeslat příspěvekod tomikkkk 20. 3. 2017 23:06

tak to sedi je 23:5 a net zas jede na plno takze je to uplne jasne .. otázka co s tím ....
tomikkkk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod guiz 20. 3. 2017 23:33

Nafotit, natočit video před 17 hodinou a těsně po ní a podat podnět k prošetření. Já ještě čekám co mi zalžou a pokud nevyřeší nic, okamžitě posílám podnět.
guiz
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 856428 21. 3. 2017 05:35

Kam?
856428
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod guiz 21. 3. 2017 06:50

ČTÚ
guiz
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zivan 21. 3. 2017 07:43

guiz píše:Prý je nějaká diskuse na fóru O2. Ale nic jsem nenašel.

Tohle?
https://www.o2.cz/osobni/forum/?op=view ... c_id=18576
Lenovo Moto G5 Plus, Lenovo Thinkpad X220 (12,5" IPS, i5-2410, 16GB RAM, 500GB mSata Samsung 850 EVO + 1TB Samsung HDD) + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Junior

Odeslat příspěvekod TrustNo1 21. 3. 2017 09:45

Pokud byste potřebovali, doporučuji kontaktovat ČTÚ na e-mailu: podatelna@ctu.cz. Jinak využívám podobné připojení od T-Mobile (Internet bez drátu) s FUP 30 GB za cenu 199 Kč měsíčně + splátka modemu a nikdy mi rychlost takhle neoscilovala. Většinou dosádnu deklarovaných 20/5 Mbit. Má měsíční spotřeba je cca. 10-12 GB dat, takže FUP jsem nevyčerpal ještě nikdy za rok a půl co službu používám.
TrustNo1
Junior

Odeslat příspěvekod janoschcz 21. 3. 2017 13:32

Tak jsem poslal stížnost na ČTÚ:
Dobrý den, rozhodl jsem se podat oficiální stížnost na služby O2 z důvodu blokování rychlosti internetu, lžím, vědomém klamání zákazníka a nabádání k dalším investicím, které by problém nevyřešily.
Jelikož bydlím a podnikám v oblasti, kde bohužel není žádná další možnost připojení k internetu, než přes LTE, připojuji se tedy přes více než rok přes LTE O2, která minulý měsíc zprovoznila službu fix bez limitu dat. Velice jsem se zaradoval, že omezení dat padlo a službu objednal.
Bohužel, v pátek 19.3. jsem zjistil, že se rapidně snížila rychlost LTE, která více než rok fungovala velmi spolehlivě, snížení byla razantní až na 1 Mbit/s. Zavolal jsem poruchy, radili mi resetovat modem, obnovit původní nastavení, poté běhat po domě a hledat lepší signál. Vše bez výsledku. Slíbili, že závadu předají na technické oddělení, nikdo mne však nekontaktoval.
Druhý den bylo dopoledne vše v pořádku, ale odpoledne se to opakovalo až do 23 hodiny.
V neděli jsem nahlásil poruchu, bylo mi sděleno, že mám špatný signál a že mi služba nebude fungovat. Nenechal jsem se odbýt, řekl jsem, že tato služba fungovala spolehlivě více než rok, tak mi doporučili, ať zakoupím externí anténu, nebo reklamuji modem.
Sehnal jsem si mobil s LTE O2 a naměřil jsem na stejném místě rychlost internetu 20 Mbit/s a ve stejnou chvíli na modemu rychlost 0,9 Mbit/s. Zavolal jsem tedy opět, sdělili mi, že moje služba mi fungovat bez externí antény nebude a že mi vlastně nebude fungovat vůbec, že jsem v přetížené oblasti. (Bydlím ve velmi řídce osídlené oblasti s dobrým pokrytím, LTE mi funguje spolehlivě i uvnitř budovy, dokonce i externí anténu vlastním).
Sdělil jsem jim, že mi vědomě lžou, nabádají k další investici a že pro moji službu uplatňují FUP, o kterém jsem nebyl informován, na to mi odvětili, že to je můj názor. Opakovaným měřením jsem zjistil, že mi bez upozornění snižují rychlost od 17 h do 23 h, tuto informaci vědomě zamlčují, našel jsem už i další diskuzi, že se to děje dalším zákazníkům, kteří mají v úmyslu si také stěžovat.
Moje stížnost je tedy z důvodu klamání zákazníka, omezování rychlosti bez upozornění, nabádání k další investici – koupi externí antény, zamlčování omezování rychlosti ze strany O2 v tarifu, který se tváří jako tarif bez omezení dat, nikde nebyla zmínka o omezení rychlosti. Jelikož nemám žádné jiné možné připojení, ADSL, bezdrát atd. jsou v mé lokalitě nedostupné, od 17-23 h hodin je internet pro mé účely tímto nepoužitelný. Prosím o prošetření mé stížnosti. Velice Vám děkuji za spolupráci.
janoschcz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod guiz 21. 3. 2017 14:00

TrustNo1 píše:Pokud byste potřebovali, doporučuji kontaktovat ČTÚ na e-mailu: podatelna@ctu.cz. Jinak využívám podobné připojení od T-Mobile (Internet bez drátu) s FUP 30 GB za cenu 199 Kč měsíčně + splátka modemu a nikdy mi rychlost takhle neoscilovala. Většinou dosádnu deklarovaných 20/5 Mbit. Má měsíční spotřeba je cca. 10-12 GB dat, takže FUP jsem nevyčerpal ještě nikdy za rok a půl co službu používám.

Také se na to chystám. Právě jsem se díval že mají nějaké kontaktní formuláře, tak nevím jestli stačí napsat pouze email, nebo se to musí řešit přes daný formulář.
guiz
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TrustNo1 21. 3. 2017 14:10

Vždy jsem psal e-mailem a obdržel jsem info o zaevidování požadavku téměř obratem. Odpověď pak byla cca. za 30 dnů. Jestli už mají na webu formulář, tak proč ne. :-)
TrustNo1
Junior

Odeslat příspěvekod TrustNo1 21. 3. 2017 18:10

Takže T-Mobile dorovnal nabídku. Možná ještě překonal (externí modem + alternativně dvě vyšší rychlosti):

http://www.t-press.cz/cs/tiskove-materi ... logii.html

http://www.mobilmania.cz/bleskovky/t-mo ... fault.aspx
TrustNo1
Junior

Odeslat příspěvekod polda 21. 3. 2017 19:18

Pokud to má ošetřený ,bude daleko před O2
polda
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mrsalieri 21. 3. 2017 19:34

Mám doma přes Wi-Fi 10 Mbit / 300 Kč, nic lepšího tu není. Když jsem viděl, že T-Mobile nabízí 100/25 za 600, zaradoval jsem se, ale podle jejich webu je na mé adrese maximálně ten nejnižší tarif, navíc podle jejich odpovědi zde není možnost službu bez sankcí zrušit. Tak nevím...
PC: Intel i5 4460 Haswell + 16 GB DDR3 + EVGA GTX 1060 SC 6GB + EVGA SuperNOVA 550GS + W10
NTB: ASUS F555LF-DM186T (Intel i3 5010U Broadwell + 8 GB DDR3 + GeForce 930M + W10)
MOB: Apple iPhone 7 Plus + T-Mobile
NET: TMO - Pevný internet vzduchem (100 /25)
mrsalieri
Junior

Odeslat příspěvekod jankopriva80 21. 3. 2017 19:54

Tak a teď čekám na Vodafone, jehož vysílač mám na kopci za domem :love:
jankopriva80
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod polda 21. 3. 2017 22:04

Tady bych se neradoval. Ti nic takového nenabidnou.
polda
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomikkkk 21. 3. 2017 22:32

mrsalieri píše:Mám doma přes Wi-Fi 10 Mbit / 300 Kč, nic lepšího tu není. Když jsem viděl, že T-Mobile nabízí 100/25 za 600, zaradoval jsem se, ale podle jejich webu je na mé adrese maximálně ten nejnižší tarif, navíc podle jejich odpovědi zde není možnost službu bez sankcí zrušit. Tak nevím...


jak bez sankcí ... ?
tomikkkk
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků