O2 - nová nabídka bezdrátového připojení 20/2 bez FUP!

Vše o internetu v mobilu a mobilním surfování

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod tatamuk 13. 2. 2017 01:28

Vypadal, že je nový. Nejhorší bylo, že se všechno tvářilo jako v pořádku. Signál, připojení i SIM v konfiguraci a i kontrolky na modemu, ale internet nešel. Po restartu třeba několik hodin v pořádku a tak pořád dokola, škoda...
tatamuk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Tielk 13. 2. 2017 07:58

Aby nebyl spatnej ten router mohl jsi zkusit rict o jinej
Tielk
Junior

Odeslat příspěvekod polda 13. 2. 2017 08:48

Kabliky smotany dratkem, všechno v igelitu?
polda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tatamuk 13. 2. 2017 12:06

Router možná špatný byl, ale nebyl jsem schopný se s technickou podporou ani na prodejně domluvit na výměně, tak jsem to vzdal. On není problém přejít z ADSL na LTE, ale já jsem chtěl v případě, že to pořád bude blbnou přejít zpět na ADSL a to už nejde. Vlastně jde, ale s pokutou za 1/5 zbývající částky za LTE a to jsem nechtěl podstoupit. Možná v budoucnu zkusím druhé kolo.
tatamuk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod guiz 13. 2. 2017 13:39

Chtěl bych upozornit na výjeb O2. Při přechodu z ADSL na Air Fix vám zruší ADSL až měsíc po aktivaci Air Fix. Takže budete platit měsíc dva tarify. A to ještě musíte zavolat na linku a ověřit si zrušení po 30 dnech.
guiz
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jankopriva80 13. 2. 2017 19:49

Vy co jste měli ADSL, aktivovali Air Fix a vraceli Air Fix, za jak dlouho to zrušili? Už je to skoro týden a pořád vidím v Moje O2 aktivní oba dva ... platit to nehodlám ... volal jsem tam a prý to trvá áž 5 prac. dní ...
jankopriva80
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Kuk321 27. 2. 2017 22:53

Operátor mi nabízel 30gb/499kč na cesty tj routr zapojit do auta a přenosný nějaká zkušenost ? Doma mám wifi.
Kuk321
Junior

Odeslat příspěvekod guiz 18. 3. 2017 19:47

Lidi hlavně si to nikdo neobjednávejte. Měsíc to jelo naplno 20/2 a nyní ráno a dopoledne rychlost 20 odpoledne a večer každý den rychlost cca 5,7 Mbit ani víc ani míň. Uměle to omezují, když zkusíte rychlost přes mobil ze stejného místa jak je modem, tak nameřím klidně přes 30 Mbit, takže zahlcením sítě to není. Je to opět podraz od O2 a když nemají kapacitu sítě na tuto službu, nemají ji nabízet.
guiz
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kouk.ac 18. 3. 2017 22:48

mobilni sit to zatezuje evidentne dost, nedejboze kdyby se Air Fix lidicek seslo v jedny lokalite povic. Jako mozne reseni vidim balancovani mezi vice BTS a taky posileni, v podstate bez vetsich problemu lze ozivit kde je 3G i LTE2100. Otazkou je esi i skrz to se dostavi umele omezeni, obavam se ze jo. Predpokladam, ze do 50GB to asi pojede rozumne vsem, pak uz je to loterie. U me je provoz jen 2 dny, 2,5GB, speed okolo 11-17Mbit.
kouk.ac
Junior

Odeslat příspěvekod guiz 19. 3. 2017 00:11

Myslím že je to jasné. Přesně po půlnoci opět plná rychlost 20 Mbit. Schválně jsem si počkal do půlnoci jestli se to omezení vypne.
guiz
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomikkkk 19. 3. 2017 06:42

u me to same 2 mb ani vic po pulnoci zas 20 mb
tomikkkk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod guiz 19. 3. 2017 09:27

Takže z neomezeného internetu je rázem omezovaný. Tak to si přece nenecháme líbit. Prý je nějaká diskuse na fóru O2. Ale nic jsem nenašel. Ale už slyším ty jejich výmluvy, že je to pro dobro všech zákazníků, v rámci rozdělení vytížení sítě atd. Musí mít nějaký denní limit po které vás omezí na rychlosti. Začneme jim dělat všude antireklamu ať si to radši nikdo nepořizuje. Protože s takovou to zachvíli pojede všem 1Mbit.
guiz
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomikkkk 19. 3. 2017 10:12

dnes sem udelal den mereni , rano kolik dat mam na modemu vecer porovnam kazdy dve hodky merim plus kouknu podle grafu kolik sem za den dosahl max rychlsoti

CO BYSME CHTĚLI JAK ŘIKAJÍ CHYTRÁ SÍT ... KTERÁ UMÍ OBLBNOUT ZAKAZNÍKA .. TAKŽE SLOGAN SEDÍ OPRAVDU CHYTRA SIT
tomikkkk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod polda 20. 3. 2017 15:02

Správně
polda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod janoschcz 20. 3. 2017 20:42

Tak u mne to samé, blokují to od 17 h do 23 h. Když jsem to začal řešit, radili mi restartovat router, původní nastavení, lítat s modemem na lepší signál, závěr, ať si koupím externí anténu. Takže dělají z lidí úplné hlupáky a ještě radí další investici do antény, která by nic nevyřešila - a mimochodem, kterou už mám. Teprve poté jsem zjistil, že to blokují oni, když jsem na stejném místě s mobilem naměřil přes dvacet. Šíleně mne to vytočilo, lžou vám do telefonu, tak jsem dnes podal oficiální stížnost na klamání zákazníka. Dejte ji všichni. Ještě k tomu budu každý druhý den hlásit poruchu LTE. Do měsíce se mají vyjádřit.
janoschcz
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků