Pevný internet vzduchem T-Mobile

Vše o internetu v mobilu a mobilním surfování

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Internet v mobilu a Mobilní internet nejsou omezována přístupovými body ani připojeným hardwarem (mobil, notebook, tablet), pouze pomocí FUP dle vašeho tarifu. Při hledání informací čtěte první stránky a příspěvky příslušných témat, najdete v nich většinou sumář informací.

Odeslat příspěvekod JosseNovak 6. 11. 2017 17:48

Predtim byl jeste globalni vypadek 26.10. okolo 17 hodiny, takze na vsechny tyto terminy muzete pozadat o slevu z cny za vadne poskytnutou sluzbu :)

Za výpadek možná, za odstávku těžko :) A to se nebavím o maličkostech jako to, že výpadek na 3h v měsíci nevydá 50% (pokud nenarazíte na tupce :) )
JosseNovak
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod bojkas 6. 11. 2017 20:28

robbert píše:Má tady někdo z vás tento internet na jih od Brna (Moravany, Nebovidy, Modřice atd)? Jak to funguje?


Ostrovačice, mám to zatím pár týdnů na stavbě (stavím si dum) a pokaždé, když tam přijdu, tak namerim cca 20 (platím si 20). Takže spolehlivost mám zatím jen že speedtestu. Ale zdá se to ok.
Dvacátého chci zkusit zvýšit tarif, ale nějak se nemůžu dostat v můj tmobile ke změně tarifu.
bojkas
Junior

Odeslat příspěvekod Stosun 6. 11. 2017 20:38

No ani to tam už nenajdeš. Maj to zablokované.
Jedine pres infolinku ale Realmind psal, ze mu nepovolili zvyseni rychlosti tak nevim no.
Stosun
Junior

Odeslat příspěvekod guiz 6. 11. 2017 22:02

Specim píše:Frekvenci můžete zjistit také podle http://gsmweb.cz, kde zadáte do vyhledávání vaše eNB ID a porovnáte číslo za dvojtečkou s vaším Cell ID. ;-)

-- 6. 11. 2017 13:31 --

Ještě dodám, že po údržbě jedu zase plnou rychlostí 50 Mbps na 800 MHz. Jen o víkendu to lehce kleslo, ale jsem spokojený. :tleskani


Tak u nás na obou BTS po údržbě žádná změna.Přes den max 25Mbit,večer tak 7-15Mbit.Druhá BTS je na tom ještě hůř. :hm Ale jště jedna odstávka má být na některých místech dnes v noci,tak uvidíme.
guiz
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod johank 15. 11. 2017 11:58

Zdravím, mám otázku k nastavení vnitřního modemu Huawei B2338-168.
Zítra nebo příští týden chci ukončit smlouvu na internet vzduchem neplní to co jsem čekal. Ačkoliv jsem kousek od BTS, bohužel jsem v jakémsi stínu, takže signál výrazně kolísá.

Měl jsem naprd VDSL, LTE taky žádná sláva, funguje, ale čekal jsem něco více. Hlavně chvilku to jede 27-30Mbps na download a někdy okolo 5Mbps.

Nyní jsem se domluvil s člověkem, co u nás za stejné peníze nabízí wifi s garantovanou rychlostí 50/20. Wifi mi nyní běhá 90/90 Mbps, večer 60/80. Říkal, že garantují 50/20, co je navíc, tak je bonus. Takže není co řešit.

Modem Huawei od T-mobile mi samozřejmě zůstane, buď ho mohu nabídnout případnému zájemci k odkupu na testování, nebo si z něho udělám další AP na wifi s 5Gh sítí.

Dotaz je, zda již někdo nezkoušel nastavit modem jako AP.
Předpokládám, že bude stejný postup jako u klasického XDSL modemu, kdy vypnu dhcp, UTP kabel zapojím do modemu a on by bude distribuovat wifi.
Budu zkoušet o víkendu. Nevím jenom zda nemusím nastavit ještě něco jiného, například místo brány.

Kdyby měl někdo vlastní praktické zkušenosti, tak předem děkuji za informace.
JKK
johank
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod johank 17. 11. 2017 10:15

Tak zkouším nastavit a jako AP a nějak se nedaří.
U klasického xDSL modemu je to prosté, vypne se DHCP, nastaví IP adresa a je to. Kabel s internetem připojím do LAN portu a vše funguje.
Tento modem stále vyžaduje připojení na vnější jednotku. Pokud odpojím od vnější jednotky nefunguje.
Zkoušel jse nastavit i jako router a taky nepomohlo.

Nezkoušel jste někdo? V manuálu to popsané není, alespoň jsem to tam nenašel.
Díky za radu.
JK
johank
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod johank 20. 11. 2017 12:26

Tak se podělím se svou zkušeností s výpovědí služby T-mobile internet vzduchem
Na lince 4603 jsem se domlouval na ukončení služby. Slečna mi sdělila, že to bude stát cca 5000,- Kč a musím na pobočku.
Tam mě slečna lehce šokovala, s tím že se doplácí pokuta + montáž + modem za 6 200 Kč.
Po sečtení by nemělo cenu ukončovat službu, protože bych jim zaplatil stejnou cenu jako využívat internet vzduchem do konce smlouvy. Doporučila mi zajet na centrum T-mobile v Praze, Roztyly.
Tam jsem se domluvil, že zaplatím sankci + montáž. Ta mi nevadí, protože mi natáhli kabel na střechu a použil jsem ho na wifi, takže to není ztracená investice. No a modem si odveze technik a nebudu ho muset platit.
Řekl jsem, že služba nefunguje tak, jak bylo slibováno. Přes den, ráno to jde, ale večer je to tragické, pokud streamuji vide, tak další uživatel má smůlu. Celkem nic víc neřešila. Reklamace jsem měl již na začátku zřízení služby.
Zkušenost sice drahá, ale ještě to jde, když vezmou modem zpět.
JK
johank
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Reku 20. 11. 2017 15:04

Pokud to nejde podle slíbených podmínek, tak by snad žádná sankce být neměla ?!? Napsal bych dotaz na ČTÚ.
:-)
Reku
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod guiz 20. 11. 2017 16:35

No já to mám také jak na houpačče,ráno to jede 20Mbit a večer i 8 -4Mbit.3x už reklamováno a jak jsem psal už dříve,sami mi nabídli odstoupení bez sankce od smlouvy z důvodu že net i TV nejede jak má.A to jsem ani nechtěl já,s tím přišel technik osobně.Tak jsem mu řekl že nechci služby rušit ,jen chci aby fungovaly jak mají.Obě BTS v okolí jsou plně vytížiné ,tak mi tedy dali 50% slevu na 5 měsíců na TV a 30% slevu na 3 měsíce na internet.Pokud se kvalita internetu do konce roku nezlepší,tak mám podat znovu reklamaci a dostanu zase slevu nebo zrušit služby bez sankce. Prý má v mé lokalitě do konce roku dojít k posílení BTS,tak uvídíme. :roll:
guiz
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod mrsalieri 20. 11. 2017 17:12

Přidávám se - ráno a odpoledne dávám bezproblémů přes 30 Mbps, ale večer se čímdál častěji seká jejich TV s tím, že download je kolem 5 Mbps. Právě to s nimi řeším, reklamace podána.
PC: Intel i5 4460 Haswell + 16 GB DDR3 + EVGA GTX 1060 SC 6GB + EVGA SuperNOVA 550GS + W10
NTB: ASUS F555LF-DM186T (Intel i3 5010U Broadwell + 8 GB DDR3 + GeForce 930M + W10)
MOB: Apple iPhone 7 Plus + T-Mobile
NET: TMO - Pevný internet vzduchem (100 /25)
mrsalieri
Junior

Odeslat příspěvekod guiz 21. 11. 2017 15:43

mrsalieri :Máš stejné problémy s TV jak popisuji tady?
viewtopic.php?f=17&t=1267286
guiz
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod mrsalieri 21. 11. 2017 19:09

Jo, to mi taky občas dělá. Od včerejška zatím naprosto ok, momentálně rychlost 40 Mbps, a to je zaplá TV, tak uvidím, co bude dál.
mrsalieri
Junior

Odeslat příspěvekod jolikorva 22. 11. 2017 02:15

Tarif by měl normálně na žádost jít změnit na 4603, pokud prostě řeknete, že chcete zkusit M nebo L... Pokud u vás víc nejde, tak si připlatíte 200 kč za jeden měsíc a na další zúčtovací období to změníte zpět.

Jestli s tím dělají problémy, tak je to nejspíš dané vytížeností dané BTS, ale nemyslím si.

edit: jinak spokojenost, cca 70 down na 2100 s tarifem L už přes měsíc, jelikož jsem často vzhůru v době od půlnoci do čtvrté ranní, tak si často všímám, že mě to vyhodí na 800, asi údržba?
jolikorva
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mrsalieri 23. 11. 2017 11:02

I mě to občas (hlavně přes noc) hodí na 800, někdy ani ne jednou za měsíc, jindy klidně dva dny po sobě.
PC: Intel i5 4460 Haswell + 16 GB DDR3 + EVGA GTX 1060 SC 6GB + EVGA SuperNOVA 550GS + W10
NTB: ASUS F555LF-DM186T (Intel i3 5010U Broadwell + 8 GB DDR3 + GeForce 930M + W10)
MOB: Apple iPhone 7 Plus + T-Mobile
NET: TMO - Pevný internet vzduchem (100 /25)
mrsalieri
Junior

Odeslat příspěvekod vicini72 23. 11. 2017 15:06

Tak dnes mě T-M pobavil nejprve SMS že mám vyčerpano 80% datového limitu a po hodině SMS že můj datový limit je vyčerpán :)) Čekám až se mi ozvou technici a vysvětlí mi kolik je 80% z neomezeného internetu.
vicini72
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník