od aaischa 22. 12. 2018 16:05
řešil a vyřešil jsem to samé...(stejná sms, blokace atd..) jsou dvě varianty...
buď máš modem co sis koupil za plnou cenu hotově, nebo ho splácíš..
druhá varianta je že máš službu novějc a máš ho v pronájmu a neplatil si nic..
já měl modem koupenej, ten prý procesně stěhovat nejde, po miliardě telefonátů stále nic, nelze, nepujde, zrušené objednávky na stěhování... zašel jsem na prodejnu a tam po haldě telefonátů ke specialistům našli řešení, objednali mi novou službu na novou adresu, přijel technik namontoval, ikdyž už jsem tam měl ten původní modem - ne procesně nejde použít ten co už má človek koupenej... takže proběhla nová instalace, zdarma, žádný poplatek, a následně se ozvali znovu a přijel jiný technik na demontáž původního, a dostal jsem slevu 2000 z faktury za to že jsem si modem předtím koupil sám.. standardně za to stěhování chtěji 700kč, ale vzhledem k tomu jak to trvalo dlouho, neplatil jsem nic, za což má tmobile plus.
takže pořešit na prodejně... jde to ač je to celkem procesně problematické..
ten kdo má modem v pronájmu (ne splácení) tak to má jednoduché stačí zavolat, dohodnout se, přijede technik, odmontuje, přijede jindy další technik na novou adresu namontuje... cca 700-1000kč poplatek dle tmo