Dobrý den, cca od poloviny prosince se z mobilu nedokážu zdarma dostat na mobilní internetový portál
http://m.o2mobil.cz. Když se o to pokusím, objeví se hlášení "Požadavek se nezdařil" a přijde mi SMS, že si musím povolit připojení k internetu. Když se ptám u O2, tvrdí, že nic neměnili a že si musím zaplatit připojení k internetu a pak se dostanu na stránky
http://m.o2mobil.cz zdarma. Přitom ještě v listopadu jsem se na portál m.o2mobil.cz dostala bez problémů a bez nutnosti platit za připojení k internetu a nastavení mobilu i internetu jsem měla stejné jako teď. Nemáte někdo podobnou zkušenost, nebo nevíte náhodou, čím by to mohlo být? Ještě pro upřesnění - mám předplacenou kartu, takže celkem snadno poznám, zda se mi za připojení k internetu něco strhne nebo ne.
Doplnění 29.12.2015, 21:29Zkoumala jsem ceník O2, tam je napsáno, že za mobilní data zpoplatněná dle míry užívání se platí 29 Kč za 24 hodin, ale za připojení k O2 mobilnímu portálu se nic neplatí. Takže jsem udělala 2 pokusy:
1) povolit internet a jít na O2 mobilní portál. Výsledek: okamžitě se strhlo 29 Kč
2) zakázat internet a jít na O2 mobilní portál. Výsledek: na O2 mobilní portál se nedostanu, objeví se hláška "Požadavek se nezdařil"
Volala jsem na O2, jak se tedy mám na jejich mobilní portál dostat zadarmo. Bylo mi řečeno, že teď měnili systém vyúčtování (před mi tím tvrdili, že neměnili nic !!!) a že je možné, že ne ze všech telefonů se lze na jejich portál dostat (?!?!?) a že se mám jít domluvit na prodejnu. No, jsem zvědavá, co mi tam řeknou... Abych byla připravená, můžu Vás, kdo tenhle příspěvek čtete, poprosit, abyste vyzkoušeli, jestli se na portál
http://m.o2mobil.cz dostanete ze svého mobilu zadarmo? Já to totiž dokážu vyzkoušet jen na svém telefonu, což je Samsung GT-S5610. Předem díky moc za pomoc.