Vodafone Připojení bez kabelu

Vše o internetu v mobilu a mobilním surfování

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Internet v mobilu a Mobilní internet nejsou omezována přístupovými body ani připojeným hardwarem (mobil, notebook, tablet), pouze pomocí FUP dle vašeho tarifu. Při hledání informací čtěte první stránky a příspěvky příslušných témat, najdete v nich většinou sumář informací.

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 5. 10. 2017 17:12

Dobré odpoledne,
ano, Připojení bez kabelu+ jsme už všem převedli na tarif Připojení bez kabelu Naplno. Pokud by u někoho změna snad neproběhla, určitě se nám může ozvat, podívali bychom se na příčinu.

Spustili jsme účtování dat po vyčerpání 60 GB. Další data účtujeme částkou 49 Kč za každých započatých 5 GB. Spolu s tím jsme spustili službu DataLimit - nastavení max. počtu dokoupení dat poté, co vyčerpáte 60 GB.

Není pravda, že jsme k tomu neuvedli informace. Všechny zákazníky jsme o změně informovali ve Vyúčtování a informace jsou průběžně aktualizované i na našem webu.
Ondra
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ondatra2222 5. 10. 2017 19:31

Vážené Tiskové Oddělení Vodafonu CZ, ......

Já ani nikdo koho jsem oslovil neviděl ve Vyúčtování žádnou informaci, že právě jeho tarif bude převeden, včetně informací spojených s možností ukončení smlouvy bez sankcí. Jestli považujete oznámení "Letní surfování 60GB dat" a u toho ikonu "Beru na vědemí" za ono oznámení, pak jsem vám právě oznámil jízdní řád na Měsíc. Co na tom že neoznámil, zmínka tu je a vy si to hezky dohledejte, stejně jako museli klienti, kterým se NIKDE neobjevila informace o -vlastně- ukončení jejich tarifu. Můžete tedy zveřejnit screen stránky Vyúčtování, jak mělo vypadat ono oznámení? Rád bych ho totiž nechal posoudit ČTÚ. ;-)
Ondatra2222
Junior

Odeslat příspěvekod descent 6. 10. 2017 08:11

Nemám nic změněné, nemám možnost jakéhokoli nastavení, nemám žádnou zmínku ve vyučtování. Máte v tom bordel a z nás děláte debily!!!
descent
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TrustNo1 6. 10. 2017 11:23

Doporučoval bych se obrátit na ČTÚ (podatelna@ctu.cz). Nyní jim již mohou uložit pokutu z obratu. Operátoři mají povinnost zákazníky v souladu se zákonem informovat o změnách a umožnit ukončení smlouvy (nyní již dokonce v případě jakékoliv změny podmínek, ne jen při změně k horšímu). Však oni se naučí si nás jako zákazníků vážit a ne si s námi vytírat pr...
TrustNo1
Junior

Odeslat příspěvekod descent 7. 10. 2017 21:18

Už tam mám naplno. Okamžitě jsem vypl navyšováni dat. Jde tam nastavit i neomezené navyšování, takže můžete platit třeba i 50000!!!!
A jako další sviňárna je, že navýšili cenu z 449 na 464!!!!! Hajzli!!!! Jako mám paušál 449,01, nerozepsaná útrata 463,97 PROČ???
descent
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TragyPokyX 7. 10. 2017 22:23

Při změně z verze + na NAPLNO se to dělilo na pár dní to a pár dní to. A vyšší částka je kvůli poměrné časti měsíce. Což jelikož má září 30 a říjen 31 dní, tak je to rozhozený.
Xiaomi Redmi 3S, 3/32 EU LTE B20
XIAOMI.EU MULTI DEV ROM 7.1.20
TWRP 3.0.2-0 SuperSU 2.79
MicroSD Kingston 64GB class 10
CZECH
TragyPokyX
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Nagant 8. 10. 2017 09:19

Pro descenta:
Jo, taky to tak mám.
Už jsem včera poslal dotaz do Vodafonu, ale nejspíš to bude jak píše TragyPokyX.
Každopádně dít by se to v tomto případě asi nemělo.
Možná to srovnají v dalším vyúčtování a pak už to bude standardně.

Vypnutí navyšování dat jsi udělal změnou počtu dokupů na "0" v DataLimit?
Nagant
Junior

Odeslat příspěvekod descent 8. 10. 2017 11:57

Ano možnost vypnout tam není, tudíž musíš nastavit 0.
descent
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nagant 8. 10. 2017 13:29

Jo, díky, taky jsem to tak udělal, jen jsem ověřoval, zda jsi nenastavoval ještě jinde, resp. že to vypnout taky nešlo.
Nagant
Junior

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 10. 10. 2017 13:48

Ondatra2222 píše:Vážené Tiskové Oddělení Vodafonu CZ, ......
Já ani nikdo koho jsem oslovil neviděl ve Vyúčtování žádnou informaci, že právě jeho tarif bude převeden, včetně informací spojených s možností ukončení smlouvy bez sankcí.

Hezký den,
pokud jste oznámení nenašel, napište nám přes http://tam.je/forum a rádi to ověříme. Já jsem se naopak doteď nesetkal s žádným příkladem toho, že bychom o změně neinformovali.
Pro jistotu dodávám, že upozornění jsme do Vyúčtování dávali zákazníkům, kteří měli aktivní Připojení bez kabelu+ před 11. červnem 2017. Od 12. června jsme už nabízeli tarif Připojení bez kabelu Naplno - podrobně zde: https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/o-sp ... at-za-sta/. Ondra
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TrustNo1 10. 10. 2017 15:55

Tiskové oddělení Vodafone: "Uživatelé služby Připojení bez kabelu dostanou v rámci letní promoakce také dvojnásobný datový objem 60 GB se stávající rychlostí 4 / 2 Mbit/s. Po skončení akce budou mít možnost přejít na novou službu Připojení bez kabelu Naplno nebo se vrátí k původnímu nastavení služby Připojení bez kabelu s 30 GB."

Zajímá mě, jak v praxi probíhá "...budou mít možnost přejít na novou službu Připojení bez kabelu Naplno nebo se vrátí k původnímu nastavení služby Připojení bez kabelu s 30 GB"? Někdo zavolá a potvrdí nastavení služby po telefonu?
TrustNo1
Junior

Odeslat příspěvekod aaischa 11. 10. 2017 11:21

tohle je stará zpráva, teď není kam se vrátit tohle bylo někdy v průběhu léta.. že sis moh přejít na 60GB s dokupem, nebo si nechat 30GB se zpomalením.. teď už je jenom ta nová služba s dokupem, ale od 9.10 už jí mam zrušenou a přešel sem k Tmobile ... za 399 lepší služba bez omezení dat..
aaischa
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nagant 11. 10. 2017 14:57

To máš službu "Pevný Internet 20", přes LTE, na konkrétní adresu bydliště?
Nagant
Junior

Odeslat příspěvekod Ondatra2222 11. 10. 2017 20:01

aaischa píše:tohle je stará zpráva, teď není kam se vrátit tohle bylo někdy v průběhu léta.. že sis moh přejít na 60GB s dokupem, nebo si nechat 30GB se zpomalením.. teď už je jenom ta nová služba s dokupem, ale od 9.10 už jí mam zrušenou a přešel sem k Tmobile ... za 399 lepší služba bez omezení dat..


Upřesním...... Verze Připojení bez kabelu (bez plus!) je původní verze, později nahrazena verzí s plusem. Připojení bez kabelu plus mělo vyšší rychlosti (8/4 místo 4/2) a zpočátku i jiná pravidla. Později se srovnalo vše kromě rychlosti. Teď kdo má starou verzi bez plus, má možnost si ji nechat, jak psal Vodafone. Jen by se už neměl dělat rozdíl mezi protokoly a po vyčerpání 30GB na vše, bude vše zpomaleno na 256kbps, což je i tak lepší volba než platit za každý MB nesmyslné peníze u Naplno. Přejít na variantu bez plus ovšem není možné, jelikož ji už nemají v nabídce. Totéž platí například pro Turbo Internet, který stále mají někteří zákazníci, ovšem nově jej aktivovat již nelze. Vodafone prostě na těchto tarifech tak trochu testuje síť a k tomu mu stačí ten počet aktivních tarifů. Obdobně měli noční neomezený provoz který následovně vyhodnocovali a získávali data jak jim ta síť funguje.

Jenom tedy doplním, že stará verze bez plus, je jediným skutečně neomezeným tarifem Vodafonu a tu nenabízejí. Vlastně zrušili nabídku neomezených dat... Pokrok nezastavíš, aneb budoucnost je úžasná! :-!
Ondatra2222
Junior

Odeslat příspěvekod descent 18. 10. 2017 20:17

Mám přepnuto z plus na Naplno a stalo se:
Přílohy
10851483-E153-4142-BCB9-EACCCE2093C4.png
10851483-E153-4142-BCB9-EACCCE2093C4.png (26.57 ) Zobrazeno 4413 krát
descent
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků