Vodafone Připojení bez kabelu

Vše o internetu v mobilu a mobilním surfování

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Internet v mobilu a Mobilní internet nejsou omezována přístupovými body ani připojeným hardwarem (mobil, notebook, tablet), pouze pomocí FUP dle vašeho tarifu. Při hledání informací čtěte první stránky a příspěvky příslušných témat, najdete v nich většinou sumář informací.

Odeslat příspěvekod rmnv2 19. 9. 2017 06:26

Netusite nekdo zda je nadeje, ze Vodafone taky zacne nabizet pevny internet vzduchem (LTE) ? :)
rmnv2
Kolemjdoucí


Odeslat příspěvekod Ondatra2222 19. 9. 2017 13:23

rmnv2 píše:Netusite nekdo zda je nadeje, ze Vodafone taky zacne nabizet pevny internet vzduchem (LTE) ? :)


Tuším že ne, žádná naděje na pevný neomezený internet vzduchem není. Vše nasvědčuje tomu, že si svůj internet vzduchem nechají jako variantu přenosnou a plně mobilní s FUPem. Těm skromnějším to bude stačit, jiní půjdou jinam a to Vodafone nijak netrápí, páč na těch by stejně vydělali míň. Zbytek bude platit za data a to jim stojí za to. Takže, jak už jsem psal výše (a nutno podotknout že Vodafone CZ se k tomu nijak nevyjádřil a nepopřel to, čili mlčení považuju za souhlas), LTE net mají, neomezený mít budou asi taky. Ovšem cenu skousne jen málokdo, takže možná ani nebude.A jen na okraj, už je 19.září a pořád žádné nové info, což pro mně znamená že nic jiného opravdu nebude. Minimálně teď v tomto období, možná se v roce 2018 vzpamatují, ale to už nebudou mít pro koho ty služby dělat......
Ondatra2222
Junior

Odeslat příspěvekod descent 25. 9. 2017 13:44

Je 25.9. a nic...stále mám Připojení bez kabelu+. Žádná možnost navýšení dat apod...
descent
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Waflicka 25. 9. 2017 14:32

Asi to stále vychytávají. Já mám stejný internet, objednaný přes zprostředkovatele (http://pripojto.cz/). Měl jsem za to, že tento problém trápí jen mě (všechno řeším se zprostředkovatelem, a ne přímo vodafonem) ale vypadá to, že problém to je globální 8-S
Waflicka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ondatra2222 25. 9. 2017 17:54

No ale už by se vám mělo objevovat nějaké upozornění ve Vyúčtování. Hledejte absolutně nezajímavý, malým písmem a světle šedou psaný text obsahující spoustu hvězdiček s informací o zkvalitnění služeb... :D Našel někdo něco?
Ondatra2222
Junior

Odeslat příspěvekod Ondatra2222 26. 9. 2017 15:20

Takže pár postřehů co jsem pochytal při pátrání po informacích. Na jejich odkazu https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/pripojeni-bez-kabelu/datovy-limit-u-pripojeni-bez-kabelu/?page=0 je podle mě mírně upravená verze toho co tam bylo psáno ještě nedávno. Ale paměť mám mizernou, tak si nejsem jistý na 100%. Dovolím si tu citovat "Od 11. června do 23. září 2017 jsme u Připojení bez kabelu a Připojení bez kabelu+ dočasně navýšili objem dat ze 30 na 60 GB. Navýšená data je možné využít do konce zúčtovacího období, které začalo v době platnosti akce. Od 25. září 2017 postupně měníme zákazníkům, kteří používají Připojení bez kabelu+, tarif na nové Připojení bez kabelu Naplno." Z toho tedy zjevně vyplývá, (a právě toto si nějak nepamatuji, že by tam bylo odjakživa uvedeno) že pokud vám začalo zúčtovací období například 20.9., budete mít 60GB a poté zpomalení ještě v tomto období, tedy do 19.10. . Takže až nyní (pokud vám začíná zúčtovací období) se začne něco dít. Je ovšem velmi smutné. že Vodafone není ochytný tyto informace poskytnout i jinde než na svém odkazu, měl by informovat klienty již předem o přesném postupu, a pokud ho sám nezná, nemá na českém trhu s telekomunikacemi co pohledávat. ;-)

Nevím čeho chtějí tím nekomunikováním informací docílit, ale jen tím podporují názor, že jsou momentálně absolutně nejhorší varianta pro domácí LTE net. Vzhledem k datovým posunům a nejasnostech v podmínkách, které vlastně nejsou dodnes pořádně známé (nikdo neví o neomezeném netu a jiných doplňkových službách, nemluvě o absolutní aroganci vůči zákazníkovi samotným faktem změny, a v takové situaci doporučuji všem ihned odejít kamkoli jinam), by měl každý zvážit zda přijme "osud"nebo se bude bránit datovému holocaustu. :-!

(Tímto nereju, ale všímám si jak neobratně se operátor chová a jaké dělá podrazy i teď, kdy už dle vyjádření při uvedení novinky, mělo již vše běžet. Fakticky jde o posun u někoho až o dva měsíce a termíny není schopný nikdo dodnes komunikovat.)
Ondatra2222
Junior

Odeslat příspěvekod Tielk 26. 9. 2017 16:52

Jde pouzit toto pripojeni bez toho modemu tzn simku dam normalne do tabletu a pojede to ?Dekuji za pripadnou odpoved ci zkusenost.
Tielk
Junior

Odeslat příspěvekod ze.us 26. 9. 2017 17:36

Ne, je to vazane na IMEI tech modemu. Kdyz si ho zmenis v tabletu, tak to posupajdi.
ze.us
Junior

Odeslat příspěvekod Tielk 26. 9. 2017 18:06

Mezitim jsem volal na infolinku a bylo mi sdeleno ze to muzu pouzit v jakem koliv modemu o tabletu jsem nemluvil nechtel jsem je moc drazdit proto se ptam tady.
Tielk
Junior

Odeslat příspěvekod Tielk 30. 9. 2017 16:23

Tak v modemu Archer MR200 to jede takze modem muzete mit svuj v tabletu ani telefonu to nefunguje.Jeste zkusim pokud sezenu maly prenosny modem.
Tielk
Junior

Odeslat příspěvekod descent 3. 10. 2017 16:39

Nic se neděje...netuším co si mám o těcho praktikách myslet... Jak u vás?
descent
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod holusa 3. 10. 2017 16:46

Taky nic, uctovaci obdobi mám k 25.
holusa
Junior

Odeslat příspěvekod Ondatra2222 3. 10. 2017 17:34

Tak na adrese kterou už jsem jednou uváděl ( https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/pripojeni-bez-kabelu/datovy-limit-u-pripojeni-bez-kabelu/?page=0 ) proběhla opět drobná změna textu, kterou jsem výše i citoval. Nyní tu stojí, cituji: "Tarif Připojení bez kabelu+ jsme ke konci září všem zákazníkům změnili na nové Připojení bez kabelu Naplno." , z čehož vyplývá, že už by měli mít tarif VŠICHNI. Minimálně by mělo jít o ty, kteří mají zúčtovací období po 23.9. kdy skončila akce, nebo v druhém případě o klienty s datem období od 25.9., či 26.9., těžko se v jejich termínech vyznat, když se nic neděje, ačkoli informace jakési jsou.....

Stále vidíte v Samoobsluze verzi Plus nebo už má někdo změněno? Zkušenosti můžete psát i sem http://forum.mobilmania.cz/viewtopic.php?f=17&t=1266980&p=11689676#p11689676 jelikož mě zajímají ty jejich doplňkové služby, které stále neuvedli. ;-)
Ondatra2222
Junior

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 5. 10. 2017 16:12

Dobré odpoledne,
ano, Připojení bez kabelu+ jsme už všem převedli na tarif Připojení bez kabelu Naplno. Pokud by u někoho změna snad neproběhla, určitě se nám může ozvat, podívali bychom se na příčinu.

Spustili jsme účtování dat po vyčerpání 60 GB. Další data účtujeme částkou 49 Kč za každých započatých 5 GB. Spolu s tím jsme spustili službu DataLimit - nastavení max. počtu dokoupení dat poté, co vyčerpáte 60 GB.

Není pravda, že jsme k tomu neuvedli informace. Všechny zákazníky jsme o změně informovali ve Vyúčtování a informace jsou průběžně aktualizované i na našem webu.
Ondra
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků