Tiskové oddělení Vod píše:Dobré ráno,
o důvodech jsem psal na straně 10 a 11. Netvrdím, že to bude změna k lepšímu pro všechny zákazníky. Ti, kterým změna nebude vyhovovat, mohou bez sankce smlouvu ukončit. Měli jsme ale opravdu hodně požadavků na to, aby k Připojení bez kabelu bylo možné dokupovat další data. Podmínky jsme navíc museli uzpůsobit novým nařízením, proto jsme se rozhodli, že uděláme větší změny. S ohledem na časové a technické možnosti jsme zvolili ten způsob, že tarif Připojení bez kabelu+ změníme na Připojení bez kabelu Naplno. Protože už nemůžeme datový provoz žádným způsobem třídit, dali jsme do tarifu 2x tolik dat. Ondra
Ve vaši odpovědi Ondro nikde nevidím odpověď na onu klíčovou otázku
"Proč si nemůže spotřebitel nechat ten tarif, který si sjednal a ho chce, tzn. tarif Připojení bez kabelu+?" Odpověď
protože prostě proto je jenom další důvod proč by Vodafone měli co nejdříve opustit i ti klienti, kteří s vámi (zatím!) sympatizují. Nemá zákazník právo -přinejmenším morální, když už se prezentujete jako takový hodný operátor- na férové dodržení podmínek, kvůli kterým mnohdy právě smlouvu uzavíral na 24měsíců? Možnost odstoupit "bezplatně" (předpokládám že se hratí plná cena modemu) od smlouvy nepovažuji za něco, co by omlouvalo takové arogantní chování.
Takže znova, nerozumím faktu,
proč je změněn tarif Plus na Naplno? Proč již neexistuje poFUPová rychlost, když si mnohdy právě kvůli ní klienti vybrali tuto službu? Proč musí platit za stejný objem dat více peněz, když uzavírali smlouvu za podmínek, které jim jasně stanovovali kolik zaplatí za "neomezený" internet? Nezajímá mě co nabízíte zákazníkům ani jak moc je nový tarif skvělí. Může někdo z Vodafonu odpovědět na co se tu ptám? Stručně by se otázka dala položit jako
Proč jste zrušili neomezený LTE internet a nahradili jej omezeným s placenými dokupy dat? Toto vám totiž nikdo nenařídil! Děkuji za spolupráci.