Vodafone Připojení bez kabelu - LTE internet na doma

Vše o internetu v mobilu a mobilním surfování

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Internet v mobilu a Mobilní internet nejsou omezována přístupovými body ani připojeným hardwarem (mobil, notebook, tablet), pouze pomocí FUP dle vašeho tarifu. Při hledání informací čtěte první stránky a příspěvky příslušných témat, najdete v nich většinou sumář informací.

Odeslat příspěvekod roy1 10. 1. 2018 11:36

Účtují poměrnou část období.
roy1
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 10. 1. 2018 13:39

rmnv2 píše:Objednal jsem si v eshopu internet bez kabelu (450 Kc plus 60 Kc splatka modem), ted mi prislo po mesici pouzivani internetu vyuctovani jen na 410 Kc (navic se nemuzu dostat k detailu vyctovani, neposlali mi heslo do muj vodafone). Jen jestli se to nekomu taky nestalo (jestli treba nedavaji slevu :) Je mi jasne, ze stejne musim na prodejnu :)


Hezký den,
pokud jste si službu aktivoval v průběhu měsíce, naúčtovali jsme vám jen poměrnou část paušálu, proto je první Vyúčtování obvykle nižší :) Kvůli získání hesla určitě do prodejny nemusíte - přehled všech možností, jak lze získat nové administrátorské heslo, najdete na https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-f ... ste-heslo/.
Martina
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rmnv2 11. 1. 2018 14:06

Jak jsem psal, pri objednani internet bez kabelu mi neprisla sms s heslem do muj vodafone. Dnes jsem byl na prodejne, po ukazani obcanky mi bylo receno, ze mi prijde SMS s heslem na muj kontaktni telefon. Uz je to nekolik hodin a zase nic :(((. Kontaktni cislo je spravne (vyzkouseno na prodejne), ostatni SMS mi chodi, uz fakt nevim :(( Aspon by mi stacilo, kdyby fungovalo jednorazove prihlaseni do muj vodafone, ale zjistil jsem, ze na modem (b310) nechodi pro zmenu vubec zadne SMS. Jeste zkusim asi infolinku, ale zatim tedy dost spatna zkusenost s Vodafone !
rmnv2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 11. 1. 2018 17:59

@rmnv2 Dobrý den,
nedokážu říct, proč vám SMSka s heslem stále nepřišla, ale rádi vám s nastavením hesla pomůžeme. Napište nám prosím přes http://tam.je/formular kontakt na vás a číslo, u kterého máte Připojení bez kabelu Naplno. Nebo nám tam rovnou naskenujte žádost o sdělení hesla - najdete ji na odkazu, který vám posílala Martina v předchozí odpovědi. Použijte nefiremní formulář, jestli máte číslo vedené na RČ, nebo firemní formulář, pokud máte účet na IČO. Katka
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rmnv2 11. 1. 2018 18:43

Psal jsem jeste do prodejny, mam se stavit, pry vygenerujeme pisemnou smlouvu na miste. Napisu sem pak jak to dopadlo a zda se to vyresilo.
rmnv2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 11. 1. 2018 21:04

@rmnv2 Určitě dejte vědět, ať to můžeme případně dořešit. Katka
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar



Odeslat příspěvekod rmnv2 22. 1. 2018 12:48

problem s heslem do muj vodafone vyresen, napotreti SMS prisla :)
rmnv2
Kolemjdoucí

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků