Takže pár postřehů co jsem pochytal při pátrání po informacích. Na jejich odkazu
https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/pripojeni-bez-kabelu/datovy-limit-u-pripojeni-bez-kabelu/?page=0 je podle mě mírně upravená verze toho co tam bylo psáno ještě nedávno. Ale paměť mám mizernou, tak si nejsem jistý na 100%. Dovolím si tu citovat "Od 11. června do 23. září 2017 jsme u Připojení bez kabelu a Připojení bez kabelu+ dočasně navýšili objem dat ze 30 na 60 GB. Navýšená data je možné využít do konce zúčtovacího období, které začalo v době platnosti akce. Od 25. září 2017 postupně měníme zákazníkům, kteří používají Připojení bez kabelu+, tarif na nové Připojení bez kabelu Naplno." Z toho tedy zjevně vyplývá, (a právě toto si nějak nepamatuji, že by tam bylo odjakživa uvedeno) že pokud vám začalo zúčtovací období například 20.9., budete mít 60GB a poté zpomalení ještě v tomto období, tedy do 19.10. . Takže až nyní (pokud vám začíná zúčtovací období) se začne něco dít. Je ovšem velmi smutné. že Vodafone není ochytný tyto informace poskytnout i jinde než na svém odkazu, měl by informovat klienty již předem o přesném postupu, a pokud ho sám nezná, nemá na českém trhu s telekomunikacemi co pohledávat.
Nevím čeho chtějí tím nekomunikováním informací docílit, ale jen tím podporují názor, že jsou momentálně absolutně nejhorší varianta pro domácí LTE net. Vzhledem k datovým posunům a nejasnostech v podmínkách, které vlastně nejsou dodnes pořádně známé (nikdo neví o neomezeném netu a jiných doplňkových službách, nemluvě o absolutní aroganci vůči zákazníkovi samotným faktem změny, a v takové situaci doporučuji všem ihned odejít kamkoli jinam), by měl každý zvážit zda přijme "osud"nebo se bude bránit datovému holocaustu.
(Tímto nereju, ale všímám si jak neobratně se operátor chová a jaké dělá podrazy i teď, kdy už dle vyjádření při uvedení novinky, mělo již vše běžet. Fakticky jde o posun u někoho až o dva měsíce a termíny není schopný nikdo dodnes komunikovat.)