Android brání v korektním založení účtu u dual SIM ?

Když nenajdete vhodnější přihrádku...

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod redhaven 1. 6. 2018 21:58

Dobrý večer,
jsme oba důchodci a moc tomu nerozumíme.
Zakládali jsme si přes bankovní aplikaci dva účty přes jeden společný smart mobil s dual SIM, každý na svoje tel. číslo. Proces založení účtů se nám podařil úspěšně dokončit v aplikaci i s potvrzením SMS od banky o založení, již jsme odeslali i malou kontrolní platbu z jiného účtu pro potvrzení že se jedná skutečně o nás. A druhý den nám z této banky přišla automatická SMS, že účty nelze přes mobil založit a že mám zavolat tam a tam.
Je možné, že to způsobuje Android ?
redhaven
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Katikakus 1. 6. 2018 22:29

A proc nezavolas tam a tam jak stoji v sms? Pokud banka rika, ze pres mobil ucet zalozit nejde, tak se ich zeptej na duvody a jak to provest.
Katikakus
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod redhaven 2. 6. 2018 13:15

Samozřejmě jsme tam volali, sami neví, a nakonec blekotají něco, že se jim nezobrazilo celé číslo kontrolního účtu, přičemž my jsme jej v jejich smart aplikaci viděli i nám to vyloženě napsalo, že se čeká na kontrolní platbu z toho čísla účtu.
Nemůže být i problém v tom, že systém banky pozná, že dva různé zakládající účty na různé osoby (byt manžele) jsou založeny sice ze dvou různých mobil. čísel, ale jednoho mobilu ?? (systém pozná či načte "výrobní číslo" mobilu)
redhaven
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod oooooooooo 2. 6. 2018 14:22

Android to opravdu ale opravdu nezpusobuje :-)
Overovaci sms na cislo X, vy jste dalsi kroky delali pravdepodobne s odpovedi z cisla Y.
Nicmene ucet zalozen neni, takze zacnete znovu.Zalozte si novy, jeden a projdete vsechny kroky pro ten jeden ucet.V telefonu v dualsimu mate moznost deaktivovat jednu sim, deaktivujte at to zas nezmastite.Az bude vse hotovo a ucet bude funkcni, FUNKCNI, pokracujte s vytvorenim uctu 2.Jeden mobil, dva ucty, budiz, mam v nem 3.Jeden mobil, dva ucty, dve osoby, ani jedna tomu nerozumi, koledujete si o prusvih kdy nebudete vedet kdo , co a proc se to stalo.Edit, koukam ze ucet zalozen je, nicmene ten stav je jako by nebyl :-) Nechal bych ho zrusit a znovu a lepe..
oooooooooo
Android Maniak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod redhaven 2. 6. 2018 22:10

ne neee, velmi pečlivě jsme si pohlídali z jakého čísla to zakládáme...takže žádný omyl...
Problém je zřejmě v samotné bance, jejich mobil aplikaci, dle referencí ostatních zakládajících.
Nás jen ještě zajímalo, zda aplikace obecně může "vidět" tzv. "výrobní číslo" mobilu ??
redhaven
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod lokomot1 3. 6. 2018 01:42

a proč jednoduše neuvedete o jakou banku se jedná? čím více info, tím lépe.
A ano, aplikace banky(nebo jakákoliv jiná) může vidět několik jedinečných identifikátorů telefonu (a je ta možnost aplikacema úplně běžně využívaná). osobně nepochybuji, že problém může být z tohoto důvodu, pokud to tak naprogramovali..
lokomot1
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod oooooooooo 3. 6. 2018 05:00

Identifikaci telefonu, imei atd jde zmenit, muzu ho klidne naklonovat z jineho, takze se bude tvarit jako druhej ktere lezi vedle mne.Muzu vygenerovat druhej, neexistujici telefon ale spravny imei, dle algoritmu, delam to se zablokovanyma telefonama bezne.Koneckoncu v opravneni app je videt jestli identifikaci chce, jde to tam povolit i zakazat.
Nicmene v app, treba mbank, registrujete telefon, velmi jednodusete si muzete overit, app funguje a vidite v ni ucet ? Zaregistrovano spravne, zmastili jste to s dualsimem.Nefunguje,nevidite ho,neregle ..
Tipuji ze jste to zmastili s potvrzovaci sms ktera prisla na cislo X.
To ze 50 lidi ma problem je mnohdy v tom ze udelali stejnou chybu kterou si neuvedomili
.Co mate za banku ?A proc nezkontrolujete webove rozhrani online bankingu ?
oooooooooo
Android Maniak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod redhaven 3. 6. 2018 09:48

ne neeee...žádný omyl v odeslání SMS z druhého čísla se nestal, zcela bezpečně NE.
Jedná se o Monetu a zakládaání Tom účtu přes Smart banku, hodně uživatelů má i po dokončení registrace, potvrzení smlouvy, a viditelném svém účtu v Smart bance, druhý den oznámení, že účet přes mobil založit nejde.
Zřejmě testují aplikaci až na uživatelích a ajtáci ladí a ladí a stále nic...

Můžete mi tedy tady někdo potvrdit zda aplikace Smart banka je naprogramovaná na vytahování IMEI z mobilů uživatelů ?
redhaven
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod oooooooooo 3. 6. 2018 20:05

Kristovu mariju, ucet zalozte v internetbankingu webove rozhrani, doufam ze jste tak ucinil :-), pak stahnete app, pokud ho chcete zaklaadat pres mobil, musite dat zobrazeni pro PC ve webrozhrani a jeste k tomu mit spravny prohlizec, v app jste zalozeni nemel delat, tuplem ne pokud by slo o pozadavek na propojeni.Btw imei je jedno z x opravneni, ktery ma, je o pristup k tel. funkcim zarizeni, zjistit tel. cislo, identifikacni cislo, zda probbiha hovor, vzdalene cislo probihaj!ciho hovoru.Spokojen ? Ano app tuto permissions ma, vas problem je ale jinde a celkem evidentne nema smysl vysvetlovat proc a kde.
Dane opravneni ma ve vasem telefonu MINIMALNE 10 systemovCh predinstalovanych apk :-), z tech co jste si stahl minimalne banking app :-)
BTW pokud propojujete v app ucet jine banky, NEBUDE to fungovat, ta funkce je v beta fazi.
oooooooooo
Android Maniak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod redhaven 3. 6. 2018 22:17

Moneta vítá založení účtu přes aplikaci bonusem 1,5k, a části klientů se takto podařilo i založit, části ne a a nikdo neví proč....
A o žádné propojení se nejedná, nic o tom jsem ani nepsal...jedná se jen o kontrolní platbu z IB jiné banky, logicky.
redhaven
Kolemjdoucí


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník