Opakovaná reklamace LG

Pokud nenaleznete vhodnější přihrádku

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Mr.Scully 14. 9. 2017 17:59

Reklamovali jsme teď několik mobilů LG, které odešly do věčných lovišť ve stejný týden (vtipné načasování). První telefon se ze servisu nevrátil, dostaneme tedy peníze zpátky (což je dobré). Ale problém nastal u druhého telefonu, konkrétně LG G Flex 2. Byl v servisu s tím, že vůbec nenabíhá. Ze servisu se vrátil 30. den pozdě odpoledne (ano, doslova minuty před vypršením lhůty - technicky vzato to byl 32. den, protože 30. den vyšel na sobotu) s tím, že byla vyměněna základní deska. No telefon teď sice nabíhá, ale zase nejde telefonovat, protože nefunguje mikrofon. Velmi podezírám servis, že tam hodili nějaké staré vnitřnosti, jen aby se nemusely vracet peníze. Nebo je fakt možné, že se vymění základní deska za novou a hned nefunguje mikrofon? Nebo odešel mikrofon přesně v době, kdy se mobil vrátil ze servisu? Přijde mi to divné. Je servis nějak kontrolovaný, že tam skutečně montuje nové díly a ne nějaké repasované? Po třiceti dnech první reklamace musíme jít do druhé (zřejmě taky třicetidenní) reklamace a už nás to dost irituje.
Mr.Scully
Pokročilý

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků