MI BAND 2 problém s párováním

Pokud nenaleznete vhodnější přihrádku

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod DjSiku 7. 6. 2017 11:32

Zdravím všechny, chtěl bych poprosit o radu. Vlastním MI BAND 2 od prosince 2016, řekněme do března fungoval bez problému společně s app Mi Fit a Mi Band Tools, po aktualizaci Mi Fitu se nemohu spojit s náramkem, myslel jsem, že se jim nezdařila aktualizace a po další bude zase vše ok. Bohužel, dodnes ho nelze spárovat s mi fitem. Problém začal hned po aktualizaci, automaticky jsem byl odhlášen z app. Tehdy ještě šlo rozjet mi fit i bez mi účtu, teď již nelze, tím pádem jsem přišel o 4 měsíce měření, budiž i to bych přežil, ale po vytvoření mi účtu se nemohu s mi bandem spárovat. Při párování vidím můj mi band jako poslední použité zařízení ale i přes to se s ním nemohu spojit, mi fit píše cosi v čínštině. Po překladu jsem pochopil jen to, že se nezdařilo spárování. Zkusil jsem tedy alternativu notify&fitness for mi band, s touto app jsem schopný mi band spárovat. Tudíž je jasné, že mi band je ok a není nic špatně s telefonem, jen dělá problém mi fit. Zkusil jsem i mi band spárovat na jiném telefonu, ale dosáhl jsem stejného výsledku. Na přiložené foto je přesně co dělá mi fit. Zkusil jsem i podle různých návodů různé způsoby spárování a stále nic. Prosím tedy o pomoc, protože alternativní app notify.. je úplně k ničemu. Předem všem děkuji. Obrázek http://imgur.com/a/BuBVj
DjSiku
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod roy1 7. 6. 2017 12:44

Problém je v tom, že náramek máš přihlášený k jinému účtu, měl jsi ho odebrat před odhlášením. Nemůžeš se na to původní konto dostat třeba přes web?
roy1
Pokročilý

Odeslat příspěvekod lakl 12. 6. 2017 09:18

Zdravím, já mám úplně stejný problém. Koupil jsem si Mi band 2 v prosinci 2016, do přezna fungoval bez problémů a po aktualizaci Mi Fit app. Už se nepřipojí. Spárovaný jinde není a zobrazuje také jenom ten čínský nápis. Dost drahá sranda, když fungoval pouze na 4 měsíce. (je zvláštní, že jsme minimálně dva co máme úplně stejný problém) Zkoušel jsem reklamovat a poslali mi ho zpět se stejným odůvodněním, že je spárován jinde. Ale já mám zálohu emailu kde mám registrační údaje. A je divné, že s aplikací Notifi a Fitness for Mi band se normálně spáruje.... :-(
lakl
Kolemjdoucí


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků