Jak mi obchod Alza.cz prodal použitý telefon

Pokud nenaleznete vhodnější přihrádku

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod melipa 15. 5. 2017 21:42

Kotrcka: vsak hej, mas pravo na proplaceni beznych nakladu, takze postovny na pobocku je uplne v pohode, jen se musis ozvat. Opravdu solidni obchody Ti to daji rovnou, u zbytku obchodu se musis ozvat, ty opravdu nesolidni Ti to nedaji ani tak, ale tam Alzu neradim :-) Takze se vsadim, ze kdyz se clovek proste u alzy zepta a dolozi to nejhur listkem od posty, penize dostane
melipa
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Gheneral 16. 5. 2017 03:45

Osobně bych jim nevěřil natolik abych si u nich kupoval použité zboží, neboť bych se právě něčeho takového obával. A tato story moje přesvědčení jen podpořila. To, že někdo takto kupuje použité zboží naslepo a pak je překvapen bohužel podlě mě svědčí o jisté naivitě dotyčného.

Co se týče anoncování stavu telefonu, oni těžko mohou detailně popisovat a fotit každý použitý výrobek, to by měli ten eshop tímto totálně zas*aný a oni nejsou bazar přece. Už tak mě otravuje, že když u nich vybírám zboží, tak musím přepínat na "Pouze nové", abych se zbavil toho plevelu.

Podtrženo sečteno, podělali to, ale nevykrucovali se a vrátili prachy. Imho dobrý konec.
Gheneral
Junior

Odeslat příspěvekod kotrcka 16. 5. 2017 05:36

melipa: boze, ja uz neviem ako to mam napisat. ak to tam donesies osobne, NIE JE TO POSTOVNE, preto nemohol ziadat o preplatenie postovneho, pretoze listok nemal, mal telefon v lavej alebo pravej ruke.

Gheneral: presne. ako pozeram, aj titulok sa zmenil, ale stale nie je uplny, je tam "Jak mi obchod Alzal prodal pouzity telefon" a doplnil by som tam "kdyz jsem kupoval pouzity telefon".
kotrcka
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod melipa 16. 5. 2017 08:23

kotrcka:

Myslím, že tady máme nějakou jazykovou bariéru :-) Autor v prvním příspěvku napsal: "Hned jsem byl telefon vrátit, bohužel prodejnu mám 30 km vzdálenou. Dostal jsem zpět zaplacenou jen kupní cenu, náklady aspoň v ceně toho balíku mi neuhradili, ačkoliv mi to bylo slíbeno".

Slovní spojení "náklady v ceně toho balíku" chápeš jak, prosímtě?
melipa
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tetrao 16. 5. 2017 08:43

Melipa

Jazykovou bariéru asi ne, spíš nemíchat pojmy a dojmy... Bylo mu slíbeno proplacení balíku, což dotyčný neudělal - neposlal. Když chceš vrátit poštovný, je třeba doložit i doklad o poštovným. Přece nemůžeš chtít vrátit peníze za "službu" která nebyla...

Jinak se musím přidat k těm, co dotyčného kritizují. Hloupost za takový peníze kupovat použitý zařízení, které jsem navíc ani neviděl v jakém je stavu. Může být rád, že se jedná o solidní obchod a částka byla vrácena.
tetrao
Junior

Odeslat příspěvekod Hamon 16. 5. 2017 10:13

Dotyčný píše že mu vrátili pouze cenu telefonu kterou platil ale nevrátili poštovné při prvním nákupu to si myslím já.Nepíše doslova že posílal poštou reklamaci jen že to má daleko 30km a pokud poslal tak nedostal ani to druhé poštovné.
Alespoň že dostal za telefon. Ale je to sprosťárna poslat takový telefon za takovou cenu !
Já osobně jsem kupoval vrácený telefon ve lhůtě kdy jde vrátit.I když jsem volal jak vypadá a jaký je s ním problém - mě bylo řečeno že je 100% stav.
Ano byl jak nový ten kdo ho koupil a vracel se mu asi nelíbil či co.Při dodání byla krabička polepena : zkontrolováno , zapečetěno !
Bohužel ale byl to obchod MALL
Hamon
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ta7s 18. 5. 2017 04:14

Si myslim, ze pri uplatneni reklamace je zakonny narok i na uhrazeni nakladu souvisejicich s reklamaci, pri vraceni zbozi do 14 dnu od zakoupeni ale takovy zakonny narok neni, je to odstoupeni od smlouvy a ne reklamace zbozi.
ta7s
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Nikeid 18. 5. 2017 07:10

při odstoupení (tj. vrácení do 14 dnů) je nárok jak na náklady za dopravu k zákazníkovi (jen ale tu "nejlevnější variantu nákladů) vždy

u nákladů za dopravu zpět při vrácení jen tehdy, pokud v obchodních podmínkách nemá obchod, že tyto neproplácí (což má snad vždy)
Nikeid
Junior

Odeslat příspěvekod kari.katura 18. 5. 2017 07:18

Taky mám zkušenost z jednoho obchodu co prodává vrácené, servisované nebo vystavované zboží. Přestože to mají nafocené, tak nikdy nevíte, co dostanete. Vždycky jsem ale měl v balíku nálepku pro vrácení balíku poštou - párkrát jsem využil a peníze jsem vždycky dostal včetně poštovného ke mně (při vracení jsem použil nálepku a nic jsem neplatil). Když jsem věc reklamoval a chtěl ji opravit, tak poslali kurýra, který to vyzvedl a opravené přivezl. Opravdu záleží na přístupu obchodu a "velká značka" s masivní reklamou v tom příliš roli nehraje.
kari.katura
Junior

Odeslat příspěvekod PD 18. 5. 2017 10:04

Možná sem přecitlivělej, ale nikdy bych si nekoupil použitou elektroniku, obzvláště ne telefon, kterej nosim všude sebou. Představa, jak na to někdo hamtá s TBC ble... Když chci dělat ramena, tak na to musim mít a když nemám, tak si koupim o třídu horší nepoužitej telefon.
Mot. T180 | SX1 mod. (Symbian OS 6.1) | N80 (Symbian OS 9.1) | E71 (Symbian OS 9.2) | Huawei U8160 (Android 2.2.1) | LG Optimus L9 II (Android 4.4.2) | Samsung Galaxy A40 (Android 10)
PD
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků