Stránka 1 z 2

Operátorské mobilní samoobsluhy: co vylepšit?

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 6. 2014 10:42
od MartinChroust
V chystaném článku se blíže zaměříme na české operátory a možnosti jejich podpůrných aplikací. Můj Vodafone, Moje O2, Můj T-Mobile a další od virtuálních operátorů – využíváte je? V čem jsou dobré, kde potřebují vylepšit? Vaše příspěvky poslouží k tvorbě článku a s velkou pravděpodobností také jako zpětná vazba operátorům. Při vašich odpovědích se prosím držte jednoduchého schématu:

    Operátor (název aplikace):
    Operační systém:
    Spokojenost: ano/ne
    Vaše zkušenosti a názory: (např. chybí mi…, nefunguje…, ocenil bych… atd.)

Re: Operátorské mobilní samoobsluhy: co vylepšit?

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 6. 2014 11:26
od Ipanema
Vodafone nic vylepšovat nepotřebuje. Ti hlásí každý měsíc, že vylepšují samoobsluhu a služby. Předpokládám, že vše se týká i internetové a také mobilní. Pokud by potřebovali ještě něco vylepšit, asi by tam někdo dostal padáka.

Re: Operátorské mobilní samoobsluhy: co vylepšit?

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 6. 2014 11:57
od Raziel-CZ
Operátor: Vodafone, O2 (s T-M a virtuály moc zkušeností nemám)
Operační systém: Netuším, jak toto mohu konstruktivně ohodnotit?
Spokojenost: spíše ne nebo ne, ani náhodou
Vaše zkušenosti a názory: Názorů jsem v minulosti sdělil mnoho a zkušeností ještě více. A protože nebyly nikdy brány žádným z operátorů v potaz, pokládám je nadále za svůj know-how, jaký jim prodám již výhradně za finanční odměnu. A jako odborník ve svém oboru si dovoluji říci, že by to stálo za to. Stačí jen projevit zájem, který když ze strany firmy opakovaně není, tak přeci ze sebe nebudu dělat vola.

Hezký den.

Re: Operátorské mobilní samoobsluhy: co vylepšit?

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 6. 2014 12:10
od Tonulik
Operační systém, asi Android/iOS/WP. Čeho by se to tak asi mělo týkat? OS přístrojových desek a třeba aplikace na ledničku?

Re: Operátorské mobilní samoobsluhy: co vylepšit?

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 6. 2014 12:31
od pcwifi
tlacitko : zazadat o slevu ( vyhodnoceni na zaklade delky sml. a kvality plateb) :D

ale to asi nehrozi, clovek musi zahartusit vypovedi a pak se neco deje...

Re: Operátorské mobilní samoobsluhy: co vylepšit?

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 6. 2014 12:52
od nail77
Operátor (název aplikace): T-MOBILE
Operační systém: Android
Spokojenost: ano/ne: NE
Vaše zkušenosti a názory: (např. chybí mi…, nefunguje…, ocenil bych… atd.): Možnost dobíjet kredit platební kartou různých bank,nejen své číslo ale i ostatní čísla,třeba dobit kamarádovi kredit.

Re: Operátorské mobilní samoobsluhy: co vylepšit?

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 6. 2014 13:09
od jPaNNy
Operátor (název aplikace): Moje O2
Operační systém: iOS
Spokojenost: NE
Vaše zkušenosti a názory: Nefunguje přihlašování pro firemní zákazníky, takže nepoužitelné. Musím chodit přes web a to jen do desktopové verze, mobilní verze je taktéž jen pro nefiremní zákazníky.

Re: Operátorské mobilní samoobsluhy: co vylepšit?

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 6. 2014 16:30
od vrty
Operátor (název aplikace): Muj T-Mobile
Operační systém: iOS
Spokojenost: ne
Vaše zkušenosti a názory: Ceny jsou uvadeny bez DPH a pred slevou, nevidim na ostatni cisla ve skupine. V aplikaci nejde noc nastavovat, napr. zahranicni balicky. A vubec pres aplikaci nejde videt detail posledniho vyuctovani natoz nejake vypisy hovoru atd. Super by bylo, kdyby se podrobny vypis nejak spojil s adresarem z mobilu a misto nicnerikajicich telefonich cisel by to ukazovalo primo konkretni jmena z adresare.

Operátor (název aplikace): Muj Vodafone
Operační systém: iOS
Spokojenost: ano
Vaše zkušenosti a názory: je asi povedenejsi nez TM, ale mohli udelat celkovy prehled na jednu stranku, takhle ke to moc klikani.

Re: Operátorské mobilní samoobsluhy: co vylepšit?

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 6. 2014 17:44
od jasanek29
Operátor: Vodafone, (můj vodafone)
Operační systém: Android
Spokojenost: ano
Vaše zkušenosti a názory: spokojenost naprostá,vše funguje,opravdu přehledná apka,vždy najdu to,co potřebuji a navíc probíhá pravidelná údržba aplikace.

Re: Operátorské mobilní samoobsluhy: co vylepšit?

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 6. 2014 06:15
od havros
Operátor (název aplikace): Moje O2
Operační systém: Android
Spokojenost: ne
Vaše zkušenosti a názory: Dodnes neexistuje podpora pro firemního zákazníka, čili se můžu jít klouzat

Re: Operátorské mobilní samoobsluhy: co vylepšit?

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 6. 2014 08:19
od mikemiky
Vodafone
Android
Ne
Mne by uplne stacilo,kdyby aspon normalne samoska sla,kdyz ji potrebuju ja a ne kdyz chteji oni.

Re: Operátorské mobilní samoobsluhy: co vylepšit?

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 6. 2014 08:59
od mobilman
MUj Vodafone
Android
Nespokojen. Proc mam pouzivat aplikaci kdyz na kazdou zmenu se stejne musim prihlasit pres prohlizec do Mobilni samoobsluhy, tak k cemu ta aplikace vlastne je? Lepsi se prihlasit do Mobilni samoobsluhy rovnou a muzu se podivat na stav sluzeb a uctu a rovnou delat i zmeny. Cekal bych ze to vsechno umozni samostatna aplikace, ale bohuzel, v podani Vodafone je to opet jen polovicata vec s omezenou funkcnostni.
Nehlede na verzi pro iPhone - pokud mam jako jazyk v iPhone jiny nez anglictinu nebo cestinu tak se aplikace neda vubec spustit. To je taky videt jak hezky programator myslel na mistni locale a nedokazal nastavit pouziti anglickeho, pokud system pouziva jiny. Resenim ktere mi poradila infolinka (a skutecne funguje) je zmenit jazyk na CS nebo EN, pouzit samoobsluhu, a pak si zase jazyk zmenit zpet dle mych potreb. To je vazne uzasne reseni!

Re: Operátorské mobilní samoobsluhy: co vylepšit?

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 6. 2014 11:34
od whatt
I. Vodafone Samoobsluha
používám na Win 7, používal jsem i app na android
spokojenost: jak kdy, ze začátku jsem měl chuť od Vodafone odejít, protože mi 3 měsíce nešla samoobsluha a posílali špatně faktury (ty vlastně chodí i teď špatně).

zkušenosti: dlouhodobě se zlepšují, nejsou to skoky, spíš krůčky. Ale co hodnotím kladně - odstranili výpadky a i několikatýdenní nedostupnost samoobsluhy (webová verze), hodně zjednodušili přehledy a nabídka i souhrny jsou lépe dohledatelné. Pozitivně hodnotím velikost písma, barevné schéma zelená (ok, zaplaceno, aktivní), červená (problém, nedoplatek, neaktivní) a vizualizaci limitů, zůstatků apod.
Co hodnotím negativně jsou pasti a zdlouhavé cesty ke konkrétním věcem, které operátor úmyslně vkládá do struktury. Nabídku telefonů je možné prohlédnout pouze po odlogování ze samoobsluhy, jinak jdete do části eshop, kde vám budou cpát pod nos předražené minimální plnění, smlouvy na 24 měsíců...
Negativně vnímám také způsob výpočtu částky k fakturaci. Mám ČD 350 za 88,- Kč a nestačím se divit, jak jednou přijde faktura na 87,62,-, za měsíc na 89,11,- pak klidně 88,03,-. A jednotky nepřečerpávám, a to ani podle vyúčtování. Na dotaz kladený přímo na VF péči o zákazníky proč mi posílají pravidelně lišící se fakturované částky za stejný objem služeb nemám odpověď ani po čtvrt roce.


II. Moje O2
Window7
spokojenost: ne

zkušenosti: mám tam účet kvůli VDSL internetu, chtěl jsem prostě elektronické přehledy faktur a potom jsem se rozhodl přejít z ADSL na VDSL. Technicky to je jenom koupě nového routeru, odeslání požadavku a připojení se. A ouha, to by O2 samoobsluha musela fungovat. Zkoušel jsem různé počítače, různé prohlížeče a pořád se nic nedělo. Samoobsluha zdánlivě přijala požadavek na změnu z Adsl na Vdsl, ale už se nedostala nikam dál. Musel jsem volat na zákaznickou linku a se slečnou na drátě si objednat na přípojku Vdsl router i změnu služby.

Takže na přehled faktur to ujde. Na změny služeb nebo vyřízení aktivních požadavků (změna kontaktních údajů, objednání routeru) jedna velká nefungující tragédie.

Na druhou stranu kvituju rychlost zaslání routeru, byl doma hned 2. den a aktivace trvala asi 30 minut. Tady bych vytkl to, že nikde nebyl návod k tomu, jak ověřit správné zapojení. A taky hlavně to, že je třeba vyčkat na detekování Vdsl kompatibilního zařízení ze strany poskytovatele. Router samotný totiž víc jak 15 minut jenom hlásil chyby a připojení do něj bylo nutné, nebyla aktivní wifi.

Re: Operátorské mobilní samoobsluhy: co vylepšit?

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 6. 2014 14:21
od anonymni
Virtuální operátor
Symbian
Ano
Nikdo neposkytuje aplikaci pro Symbian, takže ani virtuální operátoři. Ale i kdyby byla aplikace, stejně bych dával přednost webové samoobsluze, a to i na mobilu.

Re: Operátorské mobilní samoobsluhy: co vylepšit?

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 6. 2014 14:36
od Swejzi
Mobil.cz - chybí mi v samoobsluze možnost zakázat volání a sms na drahé linky - audiotex, nebo jak se to nazývá
Bleskmobil - chybí mi možnost v sámošce zakázat data, takže jakmile strčíte Jejich simkartu do smártfouna, tak je dvacka v *****. (dřív než se promatlám do nastavení, kde data vypnu)

V obou případech je toto možné jen přes hovor s operátorem, který je dost mastně zpoplatněn.