Arvato Services Stochov- zkušenosti s reklamací

Pokud nenaleznete vhodnější přihrádku

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod filip.111 3. 10. 2018 08:14

Opravdu nemám zapotřebí dělat výkřiky do diskuzí, na to si svého času cením.. Kdyby mně ten telefon alespoň spadl, nebo bych ho sám rozbil, tak bych si velmi rád nafackoval, že jsem přišel o 20K vlastní hloupostí.. Posílám odkazy na celou jejich dokumentaci. Myslím si, že vyfotit telefon (a ještě blbě) s nějakým zastrčeným kabelem opravdu není důkaz mchanického poškození. Celý ten protokol je nějaký divný, píšou tam nějaké nesmysly o vadném SW (?) a na závěr napíšou, že je polámaný HW.
https://www.horak.cx/arvato1.jpg
https://www.horak.cx/arvato2.jpg
filip.111
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod opasino 3. 10. 2018 08:41

To je ale hodně divoký protokol. Nezbývá, než to řešit a otravovat se s tím. Z protokolu vůbec není patrné, alespoň tedy pro mě, jak je to s SW a HW poruchou, rozhodně bych k tomu chtěl vyjádření a velmi apeloval na O2, aby s řešením problému pomohlo. Oni jsou prodávající, oni by měli řešit, pokud nejsou pouhými zprostředkovateli prodeje, jako spousta obchodů na netu, ale to by snad být u O2 nemělo.
opasino
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Loader 3. 10. 2018 09:32

Z fotek je očividně prasklý displej a výměnu swapem taky chápu, ale ta vsuvka se SW je opravdu zarážející.

Rád bych věděl následující:

a) z jakého důvodu jsi vlastně telefon reklamoval?
b) telefon si odevzdal na nějaké prodejně (kde se dělá přijímací protokol a co si pamatuji, píše se tam i jestli je oprava nárokovatelná v rámci záruky, či se bude jednat o pozáruční opravu), nebo to bylo formou odvozu, tj. vyzvednuto nějakou přepravní společností?

Jako sorry, ale z toho, co jsi napsal, je vidět důkaz mechanického poškození, a o kabel vůbec nejde. Jde o ten vyblitý displej v levém rohu.

Nijak nebráním arvato, ale prostě.. nenapsal jsi všechno.
Administrátor fóra MobilMania.cz | Příspěvky odporující pravidlům fóra nahlašujte.
Loader
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod filip.111 3. 10. 2018 09:36

Sorry jako :-) Napíšu to ještě jednou - telefon nemá ani škrábanec, což nečekaně znamená, že nemá ani ten prasklý displej :-)
filip.111
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Loader 3. 10. 2018 09:57

Dobře, a co ty zbylé mé otázky? :) Pokud jsi jim dával telefon bez mechanického poškození, udělal bych jim tam vítr.

Opravdu bys měl mít ty, nebo prodejce, přijímací protokol, kde je jasně definováno, v jakém stavu byl telefon přijat.
Administrátor fóra MobilMania.cz | Příspěvky odporující pravidlům fóra nahlašujte.
Loader
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod filip.111 3. 10. 2018 10:12

Důvod reklamace je myslím jasný :-) A pro úplné doplnění o průběhu reklamace - telefon reklamován osobní návštěvou na prodejně O2, kde si vzali pouze tel. "do ruky" bez krabice a přislušenství. V reklamačním protokolu je jasně napsáno, že jde o záruční opravu, že telefon zobrazuje čáry na displeji. V kolonce stav opotřebení je napsáno "přiměřeně stáří" (asi tam ani nic jiného napsat nemůžou). Dnes jsem ho odnesl zpět do O2 s tím, že nesouhlasím s provedením reklamace, takže uvidíme (asi zase za 29 dní), dám vědět. A vítr tam proběhl, nebo spíš takový malý uragán :D
filip.111
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Loader 3. 10. 2018 10:37

Výborně. :)
Administrátor fóra MobilMania.cz | Příspěvky odporující pravidlům fóra nahlašujte.
Loader
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod uiqjirka 3. 10. 2018 16:54

Pokud je ten telefon tvuj co je na fotce u protokolu, tak tohle je mechanicke poskozeni, ten telefon dostal ranu z boku, klidne do mekkeho, ze na telefonu neni nic videt, ale displej je mechanicky poskozeny.
uiqjirka
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CosiOdvedle 3. 10. 2018 20:20

1) Ten protokol je opravdu zmatečný...tím je Arvato "proslulé". Už jsem jich pár viděl a očividně to nepíše člověk, ale ty věty to tam dává automaticky nějaký systém, podle toho co technik zaškrtne v databázovém systému SAP.
Proto to dává smysl jako překlad ze Svahilštiny do Němčiny a zpět :)
2) Displej je opravdu mechanicky poškozený, důvod zamítnutí záruky se d pochopit
3) Je opravdu VELKÁ ŠKODA pro tebe, že si O2 při sepisování původní žádosti o opravu nedalo s popisem malinko víc práce, kde by uvedlo jestli tam byl nějaký "flek" naznačující mechanické poškození už při příjmu.
Pak by jsi to mohl stočit na to, že k onomu poškození displeje došlo při přepravě nebo až při manipulaci v servisu.

Myslím, že jediné jak se dočkat záruční opravy je slušně poprosit O2 o pomoc (žádný vítr nebo uragán co píšeš), aby se snažili Arvato přesvědčit, že tam tato černá prasklina při příjmu reklamace nebyla.

Hodně štěstí a nervů!
CosiOdvedle
Junior

Odeslat příspěvekod jackbrno 5. 10. 2018 20:01

filip.111:
I když to napíšeš ještě stokrát, tak nebudeš mít pravdu, protože ty fotky jednoznačně ukazují mechanické poškození. Tohle displej nikdy sám neudělá, v místě to fleku utrpěl buď naráz nebo silnější stisk, např. někdy stačí mít mobil v kapse a blbě se ohnout nebo o něco opřít a je to, ani nevíš jak. Teoreticky nemusí být ani prasklý, nicméně ze zkušeností bych si troufal tvrdit, že když vezmeš silný bodový zdroj světla a zblízka posvítíš na ten černý flek, tak pokud máš dobré oči, celkem najisto tam nějakou mikroprasklinu najdeš. A ona vůbec nemusí být v tom horním krycím skle, může být o jednu vrstvu níže a potom se to ještě hůř vidí. Ale jistota je, že tohle displej sám neudělá.
jackbrno
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod uiqjirka 6. 10. 2018 11:36

V reklamačním protokolu je jasně napsáno, že jde o záruční opravu, že telefon zobrazuje čáry na displeji.


Ano, jedna se puvodne o zarucni opravu, pri ktere bylo servsisnim partnerem zjisteno, ze poskozeni je na strane zakaznika a je z fotky zcela evidentni, ze se jedna o tvoje poskozeni, poskozeni z tve strany a to vazne zaruka nekryje. Ten displej neni vadny, ale poskozeny uzivatelem. Takze tvoje rvani je dost k nicemu.
uiqjirka
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Loader 6. 10. 2018 12:20

.. prece by nesel reklamovat telefon s tim, ze "zobrazuje cary na displeji" a pritom z fotky je jasny, ze displej dostal ranu a displej je mechanicky poskozenej.. kde to jsme..
Administrátor fóra MobilMania.cz | Příspěvky odporující pravidlům fóra nahlašujte.
Loader
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod roy1 6. 10. 2018 12:57

Tak, přesně, odnesl telefon s čárami přes displej a dostal zamítnutí s tim, že je tam flek, takže jestli v přejímacím protokolu při převzetí není jasně napsáno při levém okraji displeje je flek, tak si technik (rozuměj babrák) slušně "vydělal" a jestli to O2 zkouší přehodit na zákazníka, tak ten měl bugr udělat už při tom prvním vrácení.
roy1
Pokročilý

Odeslat příspěvekod uiqjirka 7. 10. 2018 08:06

Ne, tohle je proste vycuranost zakaznika, ten telefon dostal ranu, byly tam cary, ten flek se tam klidne udela pozdeji a muze se zvetsovat. Tady neni co rozporovat. Jde o mechanicke poskozeni. Jiste to i pod mikroskopem bude videt, ze je na LCD prasklina. Servis jednal spravne. Znam i tak tupe zakazniky, co prisli a ze telefon lezel na stole a najednou slysel jak samovolne praska displej, jeste si privedl kamarada, ze to taky slysel a videl jak to samovolne praska. Takze asi tak.
uiqjirka
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod roy1 7. 10. 2018 10:22

Zrovna tak znám servisaky co upustili telefon na zem a tvrdili, že to už tak bylo, takže jestliže není flek zaznamenán v přijímacím protokolu, jde o vyčůranost servisu, takže asi tak.
BTW podle toho veledila (protokolu) byly čáry na displeji SW závada a tu opravili...
roy1
Pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků