Arvato Services Stochov- zkušenosti s reklamací

Pokud nenaleznete vhodnější přihrádku

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod CosiOdvedle 2. 3. 2016 13:59

V každé L1020 chrastí...jsou to právě ty plovoucí čočky ve fotomodulu...nechápu co řešíš?!
Přítelkyni L1020 taky uvnitř telefonu chrastí.

A jen tak mimochodem, opravuje to IQOR v Maďarsku, maj tam trochu bordel a píšou do protokolů Slovak Republic
CosiOdvedle
Junior

Odeslat příspěvekod Pan Kája 2. 3. 2016 15:28

Mě trochu chrastí ve foťáku odjaktěživa (kuličkové ložisko), ale pokud se to po reklamaci zhoršilo, tak šlo spíš o špatně zacvaknutý zámeček displeje (nic hrozného, jen špatně zacvaknutý plastový rámeček na jedné straně). Chápu, že teď to nemá cenu řešit.

Jen by mě zajímalo - jaké jsou osobní zkušenosti s IQORem? Kvalita oprav vs. Arvato. Když neuznají reklamaci a chtějí vědět, zdali si zákazník zaplatí opravu, oznamují to hádám zprostředkovaně přes arvato? Také hádám, že to neposílají zpět rovnou, ale přes arvato?
Mě třeba příjemně překvapilo, že ve středu dorazil balík do arvata, ve čtvrtek telefon zaevidovali a v pátek už byl přijat v externím repair centru (hádám IQOR(?)).
Siemens M50 -> SE T300 -> SE K750i -> SE C702 -> SE Elm -> Motorola Atrix 4G -> Lumia 1020 (AT&T) -> Lumia 930 -> Galaxy S7 -> Huawei P30 Pro -> Vivo X100 Pro
Pan Kája
Ex-moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod d.d.t33 2. 3. 2016 16:01

to ze tam chrasti trosku to ano ale ne ze tim zatrepes a chrasti tam jak kdyby tam byly uvolnene sroubky o to jde.Predtim to bylo temer neslysitelne ale po te prvni reklamaci pri telefonovani pri kazdem kroku je slyset chrasteni a to normalni neni.Mam ten telefon skoro dva roky a vim co delal a co nedelal.Kdyby to nerusilo pri telefonovani v chuzi tak to neresim a ale je tam proste rusivej element v hovoru.
d.d.t33
Junior

Odeslat příspěvekod Všudezdejší 7. 3. 2016 11:31

Před týdnem jsem poslal svůj telefon (Xperia Z) na již pozáruční opravu do tohoto servisu. Prozatím jsem od nich neobdržel žádnou informaci, takže jsem zkoušel volat na jejich zákaznickou linku. Zajímalo mě, zda telefon obdrželi a zda již nemají nějaké informace. Trvalo asi 25 minut, než se na mě dostala řada. Slečna na lince si mě vyslechla a dotázala se prakticky na všechno: moje jméno, telefonní číslo, e-mail, výrobce, typ, IMEI mého telefonu a datum, kdy jsem jej odeslal. Poté mě informovala, že volám příliš brzy a že jim diagnostika trvá min. 10-15 pracovních dnů. Poté by mě měli informovat o případných nákladech na opravu s tím, že po mém potvrzení mají na opravu dalších 10-15 pracovních dnů. S pozáručními opravami tedy evidentně moc nespěchají (téměř dva měsíce bez telefonu mi přijde celkem dlouho). Každopádně mi nyní nebyli schopni ani sdělit, zda k nim telefon vůbec dorazil. Přiznávám se, že navíc po přečtení této diskuze začínám mít určité obavy z kvality služeb této firmy. Uvidíme, co servis.
Všudezdejší
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Pan Kája 9. 3. 2016 17:54

No, pokud šlo o mě, tak jsem se o jejich přijetí telefonu dozvěděl pouze díky nepřesnosti v protokolu (do stavu telefonu přidali vryp na rámečku) a tedy zautomatizované zprávě. Trochu jsem se zajímal a zjistil, že mají stránky na sledování průběhu reklamace. Bohužel, na samotné IMEI nereagovaly a tak jsem se informoval emailem. Tam mi vysvětlili, že potřebuji i číslo zakázky, které mi naštěstí v tom samém emailu také poslali. Pak jsem mohl sledovat trasu telefonu. Protože šlo o záruční servis Nokie, telefon putoval do Maďarska. To šlo velmi rychle a za týden se vrátil do Arvata a obratem mě (DPD skutečně doručilo balík do dalšího pracovního dne). Co mne trochu zarazilo - nikde na stránkách nebylo napsané jak dopadla reklamace (pouze kudy telefon putoval), ba ani číslo ke sledování zásilky dom. Na obojí jsem se zeptal emailem - číslo zásilky tedy odpověděli, stav reklamace nebo co se vůbec s telefonem dělo, už ne. Naštěstí vše dopadlo dobře, ale získat z jejich strany jakoukoli informaci je fuška.
Siemens M50 -> SE T300 -> SE K750i -> SE C702 -> SE Elm -> Motorola Atrix 4G -> Lumia 1020 (AT&T) -> Lumia 930 -> Galaxy S7 -> Huawei P30 Pro -> Vivo X100 Pro
Pan Kája
Ex-moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CosiOdvedle 9. 3. 2016 19:04

Jo tu informovanost pro zákazníky by mohli a měli zlepšit...teď s IQORem v Maďarsku je to ještě horší...od nich se už nedá dozvědět VŮBEC NIC.
Přesně jak píšeš...dá se dozvědět jen že telefon přijali, že někam putuje, vyřízeno a že se posílá zpět...ale ani toto nejde vůbec jednoduše.
CosiOdvedle
Junior

Odeslat příspěvekod Louis.scorn 10. 3. 2016 00:10

podobná skušenost,
poslal sem tam Nokii a taky sem nevěděl, jestli vůbec došla, na zákaznicý lince sem strávil dost času a ženská si napsala jen ty věci co měli vědět, že to někam pošle a dá vědět. Nedala. AVŠAK, na email večer potom, mi odpověděli do hodny, sice jen "Váš telefon máme v servisu." Ale aspoň něco, obratem sem jim zaslal doplňující dotaz a do 30 min odpověděli na něj ! Uvidíme jak to bude dál
možná že se opakuju,možná že se opakuju,možná že se opakuju
Louis.scorn
Junior

Odeslat příspěvekod Louis.scorn 10. 3. 2016 14:31

Heleďte "zakázka přijata z externí opravy" znamená, že už to opravil žejo ? Divím se protože je to jeden den potom, co to tam přišlo.
možná že se opakuju,možná že se opakuju,možná že se opakuju
Louis.scorn
Junior

Odeslat příspěvekod Pan Kája 10. 3. 2016 15:02

To znamená, že na tom začali v externím centru pracovat (pokud je tam jen datum vytvoření). Až budou hotoví, přibude datum kompletace a objeví se "hromadné doručení do POS".
Siemens M50 -> SE T300 -> SE K750i -> SE C702 -> SE Elm -> Motorola Atrix 4G -> Lumia 1020 (AT&T) -> Lumia 930 -> Galaxy S7 -> Huawei P30 Pro -> Vivo X100 Pro
Pan Kája
Ex-moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Louis.scorn 10. 3. 2016 19:07

DÍKY moc !
možná že se opakuju,možná že se opakuju,možná že se opakuju
Louis.scorn
Junior

Odeslat příspěvekod inkvizition 10. 3. 2016 20:16

Servis kde před výměnou BGA ani nevysusi desku? Přišel mi od nich popkorn jak vysitej. Nikdy víc.
inkvizition
Junior

Odeslat příspěvekod Všudezdejší 17. 3. 2016 17:37

Dnes jsem obdržel svoji Xperii Z z opravy (mohlo to být již včera, ale DPD mě nezastihli doma a dnes jej tedy přivezli ke mě do práce). Pokud nebudu počítat čas, který strávil telefon na cestě do/ze servisu, tak oprava nakonec trvala cca 14 kalendářních dnů. To se mi zdá celkem rozumné. U telefonu měnili "tlačítkový flex" (okem laika - elektronický obvod), protože se mi telefon chtěl pořád vypínat a když jsem jej vypnul, tak se naopak zase zapínal. A nechal jsem rovnou vyměnit i baterii, která byla již 3 roky stará a zasloužila si to. Telefon se vrátil opravený (za rozumné peníze), nepoškrábaný a velmi slušně zabalený. Všechny vyměněné díly včetně baterie byly rovněž součástí balení. Na kvalitu servisu (dle sledování stavu byl telefon na opravě zřejmě v Německu) si tedy rozhodně stěžovat nemohu a neměl bych problém jim poslat další telefon. E-mailová komunikace také probíhala bezproblémově. Výhrady mám pouze k telefonické podpoře, kde je třeba čekat opravdu dlouhou dobu na lince k tomu, abych se ve finále nedozvěděl prakticky nic. Tam má firma Arvato určitě prostor pro zlepšení. Jinak nemohu potvrdit žádné katastrofické scénáře. Díky bohu! :-)
Všudezdejší
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod JTa 17. 3. 2016 19:39

Ahoj už několikrát jsem četl o možnosti sledování opravy. Nemůžeš sem prosím hodit odkaz. Díky
JTa
Junior

Odeslat příspěvekod Pan Kája 17. 3. 2016 20:56

https://portal.teleservice.com/tassweb2 ... ch-cz.seam - ale potřebuješ znát číslo zakázky (jen IMEI mi nestačilo)
Siemens M50 -> SE T300 -> SE K750i -> SE C702 -> SE Elm -> Motorola Atrix 4G -> Lumia 1020 (AT&T) -> Lumia 930 -> Galaxy S7 -> Huawei P30 Pro -> Vivo X100 Pro
Pan Kája
Ex-moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JTa 18. 3. 2016 16:36

Tak ani obchod mi nebyl schopen napsat číslo zakázky opravy, takže jsem se nikam nedostal a musím čekat.

EDIT, 23. 3.
Včera mi byla doručena opravená Lumie 930, u které nefungovaly 2 mikrofony. Od podání reklamace na obchodě do doručení uběhlo 20 dní, což si myslím není špatný. Oprava provedena v pořádku, vše funguje jak má, displej mi přišel zalepený. Reklamační protokol mi přišel ve slovenském jazyce, takže oprava proběhla na Slovensku. Takže jsem spokojený.
JTa
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků