od Pan Kája 9. 3. 2016 17:54
No, pokud šlo o mě, tak jsem se o jejich přijetí telefonu dozvěděl pouze díky nepřesnosti v protokolu (do stavu telefonu přidali vryp na rámečku) a tedy zautomatizované zprávě. Trochu jsem se zajímal a zjistil, že mají stránky na sledování průběhu reklamace. Bohužel, na samotné IMEI nereagovaly a tak jsem se informoval emailem. Tam mi vysvětlili, že potřebuji i číslo zakázky, které mi naštěstí v tom samém emailu také poslali. Pak jsem mohl sledovat trasu telefonu. Protože šlo o záruční servis Nokie, telefon putoval do Maďarska. To šlo velmi rychle a za týden se vrátil do Arvata a obratem mě (DPD skutečně doručilo balík do dalšího pracovního dne). Co mne trochu zarazilo - nikde na stránkách nebylo napsané jak dopadla reklamace (pouze kudy telefon putoval), ba ani číslo ke sledování zásilky dom. Na obojí jsem se zeptal emailem - číslo zásilky tedy odpověděli, stav reklamace nebo co se vůbec s telefonem dělo, už ne. Naštěstí vše dopadlo dobře, ale získat z jejich strany jakoukoli informaci je fuška.
Siemens M50 -> SE T300 -> SE K750i -> SE C702 -> SE Elm -> Motorola Atrix 4G -> Lumia 1020 (AT&T) -> Lumia 930 -> Galaxy S7 -> Huawei P30 Pro -> Vivo X100 Pro