Arvato Services Stochov- zkušenosti s reklamací

Pokud nenaleznete vhodnější přihrádku

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod uiqjirka 3. 4. 2016 19:09

Oprava neprobehla na Slovensku, ale v Madarsku, kam se Lumie nyní z Arvata preposílaji.
uiqjirka
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ludva10 3. 5. 2016 18:29

Ahoj. Tak se také přidávám s negativní zkušeností s Arvatem. Reklamoval jsem 1,5 starou Nokii XL, které přestalo fungovat to boční zapínací tlačítko. Jaké bylo moje překvapení, když mě z Electrowordu přišla SMS, že reklamace byla oprávněně zamítnuta. A co bylo v protokolu? Že je na základní desce koroze ( poškozená základní deska ) a proto mobil nesplňuje předpoklady a podmínky záruční opravy. Jsou to hovada ..... Boční tlačítko ( a to bylo vidět, že ta vrchní část prostě upadla ) souvisí se základní deskou? *****..... mě neskutečně. Ještě že jsem viděl v číně tlačítko za 1,5USD, tak jsem se s nimi nehádal, jinak bych do toho asi šel přes ČOI ( dneska už to musí řešit ). Takže nakonec jsem telefon otevřel a opravdu tam byla malinkatá koroze asi 2mm, ta ale podle mne myslím bude všude. Potřebovali by do huby. Jinak já měl opravu dle protokolu ve firmě iQor na Slovensku.
ludva10
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod d.niel 5. 12. 2016 16:02

Ahoj,

Když to tu tak pročítám, tak musím taky přiložit polínko.
Mám telefon LENOVO VIBE SHOT cca 1 rok starý. Z toho byl telefon cca 4 měsíce mimo (servis ARVATO).
Dnes jsem ho byl odeslat již po páte se stejnou závadou "Protistrana mně během hovoru přestane slyšet".
Ve dvou případech jsem ho tam poslal na měsíc, aby mi obnovily tovární nastavení :tleskani :tleskani :tleskani
V dalších dvou případech vyměnily zadní desku, displej, mikrofon, ale závadu tím bohužel neodstranily.
Děsí mě, co mě tedy čeká teď po páté :-(
O2 společně s ARVATEM - smrtelná kombinace!!!
Chystám se v případě další neuspěšné opravy ukládat audiozáznamy na WEB s pěknou reklamou.
d.niel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod CosiOdvedle 5. 12. 2016 21:53

ludva10 píše:Ahoj. Tak se také přidávám s negativní zkušeností s Arvatem. Reklamoval jsem 1,5 starou Nokii XL, které přestalo fungovat to boční zapínací tlačítko. Jaké bylo moje překvapení, když mě z Electrowordu přišla SMS, že reklamace byla oprávněně zamítnuta. A co bylo v protokolu? Že je na základní desce koroze ( poškozená základní deska ) a proto mobil nesplňuje předpoklady a podmínky záruční opravy. Jsou to hovada ..... Boční tlačítko ( a to bylo vidět, že ta vrchní část prostě upadla ) souvisí se základní deskou? *****..... mě neskutečně. Ještě že jsem viděl v číně tlačítko za 1,5USD, tak jsem se s nimi nehádal, jinak bych do toho asi šel přes ČOI ( dneska už to musí řešit ). Takže nakonec jsem telefon otevřel a opravdu tam byla malinkatá koroze asi 2mm, ta ale podle mne myslím bude všude. Potřebovali by do huby. Jinak já měl opravu dle protokolu ve firmě iQor na Slovensku.


O záruku jsi přišel sám a to tím, že jsi telefon používal v rozporu se záručními podmínkami...bud jsi ho vystavil přímému kontaktu s tekutinou, nebo ho používal v nevhodném prostředí...například koupelny, vymrzlý telefon když vezmeš do teplé místnosti, telefonování i za mírného deště a podobně.
Tím jsi přišel o JAKOUKOLIV možnost záruční opravy, ať už souvisí s aktuální závadou nebo ne.
Můžeš se obracet na ČOI, na soudní znalce, pořad Černé ovce...pokud tam máš zdokumentovanou oxidaci, máš smůlu.
Pošli tu fotku, co ti určitě servis poskytl, třeba se mohu mýlit a o oxidaci se nejedná...

d.niel píše:Ahoj,

Když to tu tak pročítám, tak musím taky přiložit polínko.
Mám telefon LENOVO VIBE SHOT cca 1 rok starý. Z toho byl telefon cca 4 měsíce mimo (servis ARVATO).
Dnes jsem ho byl odeslat již po páte se stejnou závadou "Protistrana mně během hovoru přestane slyšet".
Ve dvou případech jsem ho tam poslal na měsíc, aby mi obnovily tovární nastavení :tleskani :tleskani :tleskani
V dalších dvou případech vyměnily zadní desku, displej, mikrofon, ale závadu tím bohužel neodstranily.
Děsí mě, co mě tedy čeká teď po páté :-(
O2 společně s ARVATEM - smrtelná kombinace!!!
Chystám se v případě další neuspěšné opravy ukládat audiozáznamy na WEB s pěknou reklamou.


Nějaká "pěkná reklama" ti přece vůbec nepomůže...raději se domáhej svých práv.
Pokud ti opravdu již 2x vyměnili desku a máš tedy 2 protokoly s uznanou závadou, do dalšího reklamačního protokolu toto uveď a žádej ODSTUP OD KUPNÍ SMLOUVY v případě uznání závady.
Jednoduché a servis Arvato s tím nemá problém...jen se to musí dozvědět, odstup od smlouvy není zákonná podmínka pokud ji zákazník nepožaduje, klidně ti to mohou opravit 100x
CosiOdvedle
Junior

Odeslat příspěvekod travertino 4. 12. 2017 12:30

ARVATO !!!!!
Dobrý den. Čtu tady recenze na Arvato a rád bych taky přidal svou zkušenost.
Dnes jsem si vyzvedl telefon SONY Z3 Compact z prodejny TS Bohemia v Ostravě Hrabové.
Již čtvrtá reklamace telefonu, která se týká odlepování skla od rámečku telefonu.
První stejnou reklamaci jsem řešil po 4 měsících od koupě, ale opravily - museli vyměnit celý čelní panel.
Druhá reklamace to stejné v bledě modrém.
Třetí reklamace neuznána, ale slavný Arvato servis Stochov mi zalepil jednu stranu, která se odlepovala.
A čtvrtá reklamace opět neuznána - údajně jsem poškození způsobil já ( tím jakým způsobem telefon užívám ) tzn.technik s TS Bohemia mi to vysvětlil, že to může být vystavováním telefonu teplem, nebo nošení v kapse atd.
Takže teď má telefon, který mě vyšel na 10 tis a je rozlepený jak čínská zrůda.
Podotýkám že telefon má certifikaci IP68.
Dle toho co se tady píše, že Arvato servis je jako servis i pro NOKII a kdoví pro kolik dalších značek, tak to bude servis, který si nechal udělat ISO a teď servisuje a kasíruje peníze za opravy na které nemá. Nechápu že SONY souhlasí s tím, aby jim takto kazily jméno značky.
Teď vím že od SONY už ani nálepku.
Samsung a zase Samsung. Když mi odešla TV od Samsungu, tak přijel servisní technik, který měl kombinézu se značkou a opravil bez řečí.
Né nějaký podomný opravář z Arvata, který komplikuje život lidem, kteří se chtějí domoct svého práva a dostat telefon, který je 100% funkční.
Teď můžu jít na reklamací pouze právní cestou, protože v TS Bohemia v Hrabové jim na zákaznících absolutně nezáleží - běh minimálně na měsíc ( vyřizování, ztráta času )
Takže POZOR, ať nenarazíte jako já. TS Bohemia a ARVATO nebrat - jsou to podvodníci, kteří se snaží jen vydělat - kodex jim nic neříká.
travertino
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tomik2012 5. 12. 2017 14:39

Zdravím,rád bych přidal i svoji zkušenost s timto servisem .
Měl jsem zhruba pár měsicu mobilni telefon lenovo a536 v roce 2016 koupeny v datartu avšak se objevila vada vyrobni kterou mi i uznali a vyměnili zakladni desku to jestě bylo v pohodě,avšak po déle než roce jsem zjistil ,že mi blbne usb konektor a jack konektor ,tak jsem to dal přes datart poslat do servisu arvato services jako uznali mi tu reklamaci, avšak tem mobil nepřišel již nepřišel v pořádku,že blbnul displej tak to taky samozřejmě uznali avšak opět nepřišel v pořádku a temtokrát nešel vůbec zapnout tak jsem již už požadal od odstoupeni kupní smlouvy,kterou mi nastěsti uznali, když zato mohli oni.Já nevim co si mám o tomto servisu myslet po tom vše ,bud to neumi dobře opravovat a nebo to ani řádně nezkontroluji opravu a jestě mi bylo divné, že to stihli opravit i poslat ani ne za 2tydny +-.Temto servis nedoporučuji i když to je prý jediny autorizovany servis v ČR pro Lenovo mobily.
tomik2012
Junior

Odeslat příspěvekod s.brabec 3. 9. 2018 18:37

Právě se mi vrátil mobil z Arvato. Záruční výměna vestavěné baterie. Vrátil se s prasklým ochranným sklem na displeji. V reklamačním protokolu sice přímo píší, že za ochranné sklo neručí, ale tohle spíš vypadá, že kdyby tam nebylo, odnesl by to displej. Kdyby tam sklo vadilo při vkládání do nějakého stroje, mohli ho sundat. Šlo to lehce.
s.brabec
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod CosiOdvedle 3. 9. 2018 20:36

Já když opravuji telefony známým, tak jim většinou to jejich dokoupené ochranné sklo nebo fólii musím taky vyhodit.
Bohužel u většiny dnešních top telefonů (jako je Galaxy řada S) se dovnitř leze nahřátím celé přední části, nalepením přísavek na displej a postupným odtrháváním...to další přidané ochranné sklo nebo fólie těm přísavkám prostě vadí a musím je nejdřív sundat nebo je stejně sundá ta přísavka a displej se z těla telefon ani nehne.

Někdy se to povede, většinou ne, je to o šikovnosti a náhodě :)
CosiOdvedle
Junior

Odeslat příspěvekod iOvce_ 3. 9. 2018 21:17

s.brabec píše:Právě se mi vrátil mobil z Arvato. Záruční výměna vestavěné baterie. Vrátil se s prasklým ochranným sklem na displeji. V reklamačním protokolu sice přímo píší, že za ochranné sklo neručí, ale tohle spíš vypadá, že kdyby tam nebylo, odnesl by to displej. Kdyby tam sklo vadilo při vkládání do nějakého stroje, mohli ho sundat. Šlo to lehce.


Dnešní telefony musíš nahřát, aby šly vůbec rozebrat. Ručit za doplňkový ochranný prvky opravdu nelze, tohle není nutně chyba servisu...
iOvce_
Junior

Odeslat příspěvekod filip.111 2. 10. 2018 14:46

Tak se musím taky podělit se svou zkušeností s reklamací u O2 přes Arvato. Jde o Nokii 8 Sirocco, žhavou novinku za 20 tisíc, která bohužel po cca 3 měsících začala dělat pruhy přes displej. Říkal jsem si, že u tak krátkého používání a tak nového telefonu (ani škrábanec, prostě jako nový z krabičky) asi není u reklamace moc co vymýšlet a že mně dají za pár dní nový kus. Chyba lávky..
Reklamace trvala přesně 28 dní (náhoda), za tu dobu jsem si tu mezitím stihl přečíst spoustu zkušeností se servisem Arvato a celou dobu jsem trnul, jak dopadnu. Po těch 28 dnech přišla konečně vítězná sms od O2, že je reklamace vyřízena, tak jsem se uklidňoval, že to trvalo "schválně" tak dlouho, abych si ten nový kus "zasloužil". Opět chyba lávky..
Přišlo vyjádření od Arvato, že telefon je mechanicky poškozený a má vadnou swapovou jednotku (ani nevím, co to je) a že automaticky padá záruka. Ale pokud budu chtít, tak mně telefon za pěkných 23.100,- Kč opraví (no nekup to). Telefon dokonce nebyl ani rozdělaný (možná nakonec dobře), ale jen připojen na diagnostiku.
Tím to celé pro O2 skončilo a mám si to prý řešit s Arvatem sám. Takže jdu řešit soudní znalce, atd, to jim nenechám! Kdyby měl někdo zkušenosti, jak (konkrétně) postupovat, budu jen rád.
filip.111
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tomas fuk 1 2. 10. 2018 16:07

Hmmm. Tak doufam, ze svou reklamaci vyresis ke sve spokojenosti. Tohle urcite neni fer jednani. Jak ze strany O2, tak ze strany Arvata. Pokud je telefon jako novy, bez skrabance, tak jak muze byt mechanicky poskozeny??? Rozhodne se nedej a reklamuj dal pres O2. Oni Ti telefon prodali, oni nesou odpovednost za zaruku. Nechapu, proc by sis mel zaruku resit sam. To sis mohl koupit rovnou sedivku.
Kazdopadne sem dej dalsi info, jak to probiha a dopadlo.
Chci O2 pumpnout o slevu zrovna na tenhle telefon a ted mam obavy.
Alcatel One Touch Club, Mitsubishi Trium Aria, Nokia 3320, Samsung SGH-V200, Sony Ericsson K800i, Sony Xperia X1, Samsung Wave, Sony Ion, Nokia Lumia 520, Nokia Lumia 825, Microsoft Lumia 950 XL, Samsung Galaxy S10+ Snapdragon.
tomas fuk 1
Junior

Odeslat příspěvekod uiqjirka 2. 10. 2018 18:13

Tohle neni problem O2, ale Arvato Stochov jako smluvniho servisu Nokie neboli HMD Global.
Arvata jsou prasata, vesinou na opravy, chtelo by to soudniho znalce. Navic nekteri lide popisou pribhe a treba stripek chybi, telefon muze spadnout na koberec, nebude mit zadny vnejsi skrabanec atd., a praskne displej. Tohle na zaruku neni, at se uzivatel vzteka sebevic. Jen priklad, nerikam, ze je to tento pripad.
Kdyz budes u nas reklamovat auto a pokazi se ti nejaky dil v zaruce a vyrobce dil/vymenu neuzna a jako duvod uvede poskozeni zakaznikem, muzes take rvat na nas, ze jsme ti auto prodali, kupoval jsi ho u nas, ale to je asi tak vsechno. Kdyz vyrobce/opravu neodsouhlasi, take ti nemuzeme zdarma udelat opravu/vymenu na vlastni naklady. Pak si musis stezovat na zastoupeni/import dané značky. Ta pak věc řeší.
uiqjirka
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomas fuk 1 2. 10. 2018 18:29

Nezlob se na me, ale O2 by se melo postarat. Je to koupeno u nich? Je! Je to v zaruce? Je! Autor jasne udava, ze telefon je neposkozeny. Zadny skrabanec, natoz praskly displej. Proc by se on mel na vlastni naklady dohadovat se servisem? Kupoval schvalne telefon u O2 urcite kvuli zaruce a bezproblemovemu vyrizeni zaruky. To si mohl o 5000,- koupit nejakou sedivku a verim tomu, ze v pripade reklamace by se sedy dovozce zachoval lepe, nez O2.
Navic neco jako swapova jednotka ani snad neexistuje. Hledal jsem neco o tom a nenasel. Pokud ano, tak jiste bude nekde uvnitr telefonu. Telefon je uzivatelsky nerozebiratelny, takze uzivatel nemel moznost neco uvnitr poskodit.
Netahej sem priklad s auty. U aut jsou dily, soucastky rozdeleny a zaruka se nevztahuje na spotrebni zbozi. Treba brzdove desky, lamela spojky. Tohle vsechno muze uzivatel poskodit v den koupe auta.
Telefon je uplne neco jineho. Nebo snad existuje rozpis veci, na ktere se u telefonu nevztahuje zaruka??? Bavime se o telefonech uzivatelsky nerozebiratelnych, coz je dnes vetsina. Uzivatel nema pristup do utrob telefonu.
Alcatel One Touch Club, Mitsubishi Trium Aria, Nokia 3320, Samsung SGH-V200, Sony Ericsson K800i, Sony Xperia X1, Samsung Wave, Sony Ion, Nokia Lumia 520, Nokia Lumia 825, Microsoft Lumia 950 XL, Samsung Galaxy S10+ Snapdragon.
tomas fuk 1
Junior

Odeslat příspěvekod CosiOdvedle 2. 10. 2018 18:42

filip.111 píše:...
Přišlo vyjádření od Arvato, že telefon je mechanicky poškozený a má vadnou swapovou jednotku (ani nevím, co to je) a že automaticky padá záruka. Ale pokud budu chtít, tak mně telefon za pěkných 23.100,- Kč opraví (no nekup to). Telefon dokonce nebyl ani rozdělaný (možná nakonec dobře), ale jen připojen na diagnostiku.
Tím to celé pro O2 skončilo a mám si to prý řešit s Arvatem sám. Takže jdu řešit soudní znalce, atd, to jim nenechám! Kdyby měl někdo zkušenosti, jak (konkrétně) postupovat, budu jen rád.

Tohle je opravdu divné.
Určitě takto je to napsáno v reklamačním protokolu? A co fotodokumentace toho poškození? Ta byla součástí?
Pokud ne, určitě máš právo si ji vyžádat, to bych okamžitě udělal a podle toho bych věc dál řešil.
S tou swapovou jednotkou tu větu nechápu vůbec, nedává to smysl.
Swapová jednotka je myšlena buď celá základní deska telefonu (čili nové IMEI) a nebo se tím myslí komplet nový telefon (deska, lcd i kryty) do kterého se jen podle reklamovaného kusu nahraje stejný firmware.
Tu fotodokumentaci poškození bych moc rád viděl, jestli sem můžeš dát link na fotku, bylo by to fajn.
CosiOdvedle
Junior

Odeslat příspěvekod uiqjirka 2. 10. 2018 18:52

tomas fuk 1 píše:Netahej sem priklad s auty. U aut jsou dily, soucastky rozdeleny a zaruka se nevztahuje na spotrebni zbozi. Treba brzdove desky, lamela spojky. Tohle vsechno muze uzivatel poskodit v den koupe auta.
Telefon je uplne neco jineho. Nebo snad existuje rozpis veci, na ktere se u telefonu nevztahuje zaruka??? Bavime se o telefonech uzivatelsky nerozebiratelnych, coz je dnes vetsina. Uzivatel nema pristup do utrob telefonu.


Ne, priklad s autem je vice nez trefny, ja nemluvil o soucastkach, ktere jsou spotrebnim zbozim.
Treba takovy displej, panel radia. Budou pres nej cary, ty budes chtit vymenu panelu v zaruce a mi ti ji neprovedeme, protoze vyrobce rekne, ze displej je praskly a mechanicky jsi ho poskodil ty. Taky ti dame satecek a ahoj.
Navic dnes se kvuli zavadam vraci i cela auta a taky muzes rict koupil jsem ho u Vas, ale mi ti cenu za auto nevratime, ani ti auto nevezmene zpet, o tom rozhodne a resi, vyplaci importer/zastoupeni.
uiqjirka
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků