Tak tu máme pokračování s Nokií a Arvatem... Předně prosím experty na černé fleky a tupé rány, ať si založí vlastní vlákno, toto se jmenuje zkušenosti s reklamací Arvato. Pro ty, které to zajímá: Konzultovat jsem to se soudním znalcem, který mně doporučil dát telefon zpět na reklamaci s tím, ať uvedou kde a jakým způsobem je telefon mechanicky poškozený. To jsem udělal, telefon tedy odnesl zpět do O2 s tímto textem připojeným k reklamaci. Telefon se po 2 týdnech vrátil s tím samým protokolem - mechanické poškození, oprava jedině za úhradu cca 19.000 (od minule zlevnili
). Na moje poznámky ani dotazy Arvato nereagoval. Telefon tedy putoval k soudnímu znalci, který vyloučil poškození (pouze pomocí mikroskopu, rozdělat jej bohužel nesmí) Příští týden pošlu žádost (spolu s tímto posudkem) na centrálu O2, kde budu žádat o smířlivé odstoupení od kupní smlouvy. Pak dám zase vědět..