od tommokros 16. 4. 2013 16:14
Také mám opravdu NEMILOU zkušenost.
Pořídil jsem si telefon Nokia N8-00 - ne zrovna levnou záležitost (cena se pohybovala kolem 13000 Kč), s dvouletou zárukou, která je tedy až do 30/5/2013. V závěru minulého roku se na přístroji projevila závada - samovolně se smazaly kontakty z adresáře, mazaly se čísla, přiřazené k rychlým volbám, telefon zvonil standardní melodií nikoli přiřazenou ke kontaktu, po vybití telefonu a znovuzapnutí se načetl původní motiv a téma, nikoli mnou nastavené, i při plné kapacitě nabité baterie se telefon při odchozích hovorech vypínal, při komunikaci datovým kabelem mezi telefonem a počítačem docházelo k přerušovanému a nestabilnímu spojení, další závadou bylo, že telefon se nepravidelně samovolně sám stále dokola restartoval a žádal PIN a to až do vybití baterie či vypnutí. Zaslal jsem tedy telefon přes prodejnu Vodafonu poprvé do Arvato servisu. Oprava byla provedena za cca 20 dní, s tím, že závada byla způsobena vadou vrchního krytu, který byl vyměněn. Telefon jsem měl doma tři dny a všechny závady se projevily znovu, navíc telefon nově hlásil plnou paměť a při přehrávání hudby se přehrávání samovolně vyplo, telefon se zasekl a přepnul do stavu výchozího dispaye, bylo nutné jej restartovat. Neváhal jsem a odeslal jej podruhé pro stejné a navýšené závady do opravny, a to 30/1/2013. Od té doby jsem telefon neměl v ruce a prakticky neviděl. A začaly se dít věci!!! 20/3/2013 jsem byl u Vodafonu převzít opravený telefon s tím, že baterie má sníženou kapacitu v důsledku běžného používání, na kapacitu se nevztahuje záruka, přístroj je v pořádku. Tomu se zaměstnanec Vodafonu zasmál (zřejmě chytřejší a zkušenější než všichni v Arvato dohromady) a aniž bych telefon převzal, poslali jsme jej ihned, tedy již potřetí pro stejné závady do opravny zpět s tím, že žádám důkladnou opravu a testování. 4/4/2013 byl na prodejnu Vodafonu doručen telefon z Arvata zpět s tím, že na PCB desce byla zjištěna OXIDACE, telefon nesplňuje předpoklady a podmínky záruční opravy a oprava tohoto přístroje není možná. Zašel jsem na prodejnu, telefon nepřevzal a nechal jsem jej znovu, již počtvrté odeslat do opravny s tím, že trvám na záruční opravě, jelikož jsem neměl skoro 4 měsíce telefon v ruce a při předání k první opravě žádná oxidace nikde nebyla a pokud byla způsobena během doby, kdy jsem já od ledna telefon neměl a nemohl mít v rukou, tak ať ji odstraní ten, kdo ji způsobil - mne nezajímá, že k oxidaci mohlo dojít na prodejně Vodafonu, což nepředpokládám, či při transportu mezi prodejnou a servisem či v servisu. Dnes se mi servis vyjádřil telefonicky, že mi mobil spraví za cca 5000,- Kč. S tímhle kategoricky nesouhlasím, proto mi jej zřejmě pošlou poškozený, zoxidovaný, nepoužitelný a s tím, že je na něm nezáruční vada, takže nemohu odstoupit od kupní smlouvy a mobil mohu hodit do nebezpečného odpadu. Vážně uvažuji o posouzení telefonu soudním znalcem, žalobě servisu, odstupu od Vodafonu a zveřejnění události v médiích - Blesk bude mít asi tučné sousto...
Co vy na to?
Naposledy upravil
tommokros dne 16. 4. 2013 17:21, celkově upraveno 3