Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz
ludva10 píše:Ahoj. Tak se také přidávám s negativní zkušeností s Arvatem. Reklamoval jsem 1,5 starou Nokii XL, které přestalo fungovat to boční zapínací tlačítko. Jaké bylo moje překvapení, když mě z Electrowordu přišla SMS, že reklamace byla oprávněně zamítnuta. A co bylo v protokolu? Že je na základní desce koroze ( poškozená základní deska ) a proto mobil nesplňuje předpoklady a podmínky záruční opravy. Jsou to hovada ..... Boční tlačítko ( a to bylo vidět, že ta vrchní část prostě upadla ) souvisí se základní deskou? *****..... mě neskutečně. Ještě že jsem viděl v číně tlačítko za 1,5USD, tak jsem se s nimi nehádal, jinak bych do toho asi šel přes ČOI ( dneska už to musí řešit ). Takže nakonec jsem telefon otevřel a opravdu tam byla malinkatá koroze asi 2mm, ta ale podle mne myslím bude všude. Potřebovali by do huby. Jinak já měl opravu dle protokolu ve firmě iQor na Slovensku.
d.niel píše:Ahoj,
Když to tu tak pročítám, tak musím taky přiložit polínko.
Mám telefon LENOVO VIBE SHOT cca 1 rok starý. Z toho byl telefon cca 4 měsíce mimo (servis ARVATO).
Dnes jsem ho byl odeslat již po páte se stejnou závadou "Protistrana mně během hovoru přestane slyšet".
Ve dvou případech jsem ho tam poslal na měsíc, aby mi obnovily tovární nastavení
V dalších dvou případech vyměnily zadní desku, displej, mikrofon, ale závadu tím bohužel neodstranily.
Děsí mě, co mě tedy čeká teď po páté
O2 společně s ARVATEM - smrtelná kombinace!!!
Chystám se v případě další neuspěšné opravy ukládat audiozáznamy na WEB s pěknou reklamou.
s.brabec píše:Právě se mi vrátil mobil z Arvato. Záruční výměna vestavěné baterie. Vrátil se s prasklým ochranným sklem na displeji. V reklamačním protokolu sice přímo píší, že za ochranné sklo neručí, ale tohle spíš vypadá, že kdyby tam nebylo, odnesl by to displej. Kdyby tam sklo vadilo při vkládání do nějakého stroje, mohli ho sundat. Šlo to lehce.
filip.111 píše:...
Přišlo vyjádření od Arvato, že telefon je mechanicky poškozený a má vadnou swapovou jednotku (ani nevím, co to je) a že automaticky padá záruka. Ale pokud budu chtít, tak mně telefon za pěkných 23.100,- Kč opraví (no nekup to). Telefon dokonce nebyl ani rozdělaný (možná nakonec dobře), ale jen připojen na diagnostiku.
Tím to celé pro O2 skončilo a mám si to prý řešit s Arvatem sám. Takže jdu řešit soudní znalce, atd, to jim nenechám! Kdyby měl někdo zkušenosti, jak (konkrétně) postupovat, budu jen rád.
tomas fuk 1 píše:Netahej sem priklad s auty. U aut jsou dily, soucastky rozdeleny a zaruka se nevztahuje na spotrebni zbozi. Treba brzdove desky, lamela spojky. Tohle vsechno muze uzivatel poskodit v den koupe auta.
Telefon je uplne neco jineho. Nebo snad existuje rozpis veci, na ktere se u telefonu nevztahuje zaruka??? Bavime se o telefonech uzivatelsky nerozebiratelnych, coz je dnes vetsina. Uzivatel nema pristup do utrob telefonu.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků