Arvato Services Stochov- zkušenosti s reklamací

Pokud nenaleznete vhodnější přihrádku

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod BigT 20. 2. 2012 13:16

Musím se podělit o svou zkušenost s tímto "vynikajícím" servisem a potvrdit, že servis je naprosto neschopný.
Přítelkyně má Nokii C3 a nabíjí se jí 5 hodin! Dělal jsem průzkum a telefon se všem známým co jej mají nabije do 2,5 hodiny. Dal jsem jej tedy na reklamaci. Telefon přišel "opravený" s tím, že měnili celý zadní díl. Jaké ale bylo mé zjištění, když se telefon vybil a nechali jsme jej znovu nabít, tak se projevila ta samá závada. Největší gól byl, že oprava trvala pouhý jeden den, takže nikdo z těch chytrých hlav, které tam pracují se ani nezabýval možností, že problém je v baterii...
Nyní odeslán opět do servisu, tak sem zvědav na odpověď... Pokud opět dorazí neopravený mobil, zašlu stížnost klidně na českou i finskou Nokii ať si udělají pořádek.
PC: PC: Intel i5 8400, Asus ROG Strix B360‑G , 16GB Kingston HyperX, SSD Adata SP920+WD Blue 1TB, GIGABYTE GTX 1050 OC 2G, be quiet! Pure Power 10, CM Elite 333, LG IPS235P 1920x1080

SubNTB: Acer 1810TZ+SSD Intel 530 120GB

Mobil: Nokia 6.1
BigT
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod BigT 2. 3. 2012 14:17

Pokračování příběhu:
Tak, dnes jsme byli s přítelkyní pro mobil a hádejte?
Závada se jim neprojevila a ještě přišel s podřeným displejem bez fólie, se kterou byl odeslán a vždy používán, takže jsme to nepřevzali a vrátili s komentářem z5.
Sorry za následující, ale jsou to ku*vy zas...
NOKII UŽ NIKDY (ne že by nebyly dobré, ale kvůli katastrofálnímu servisu)!!!

Jen pro upřesnění- jedná se o OFICIÁLNÍ servis Nokie pro ČR
Naposledy upravil BigT dne 2. 3. 2012 15:49, celkově upraveno 1
PC: PC: Intel i5 8400, Asus ROG Strix B360‑G , 16GB Kingston HyperX, SSD Adata SP920+WD Blue 1TB, GIGABYTE GTX 1050 OC 2G, be quiet! Pure Power 10, CM Elite 333, LG IPS235P 1920x1080

SubNTB: Acer 1810TZ+SSD Intel 530 120GB

Mobil: Nokia 6.1
BigT
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Naecken 2. 3. 2012 14:29

A kdo dělal servis?
Jolla is a movement.

Superfórum pro Symbian (v1.4.5) :arrow: :arrow: http://forum.mobilmania.cz/viewtopic.php?p=9455180#p9455180
Naecken
S40 Maniak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod BigT 2. 3. 2012 16:18

Myslíte konkrétní osobu? To nelze zjistit, není to v protokolu. Protokol o opravě provedl Arvato Services Stachov, to jediné tam je napsané.

EDIT:
Kdo má rád počtení, zde blog
Michala Smrčka
http://michalsmrcka.cz/clanek/219-trpka ... -reklamaci
s mnoha podobnými komentáři
Naposledy upravil Fíla dne 2. 3. 2012 18:52, celkově upraveno 1
Důvod: edituj příspěvky!
PC: PC: Intel i5 8400, Asus ROG Strix B360‑G , 16GB Kingston HyperX, SSD Adata SP920+WD Blue 1TB, GIGABYTE GTX 1050 OC 2G, be quiet! Pure Power 10, CM Elite 333, LG IPS235P 1920x1080

SubNTB: Acer 1810TZ+SSD Intel 530 120GB

Mobil: Nokia 6.1
BigT
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dejvidek 4. 3. 2012 00:49

Já ač sem měl k Arvatu předsudky, tak výměna desky (SWAP) trval 8 dní, výměna předního krytu něco přes týden a posouzení do 10 dnů.
dejv
dejvidek
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod BigT 4. 3. 2012 10:05

No oni rychlí jsou, to se nezapře. V prvním případě dle protokolu trvala diagnostika i odstranění závady jeden den, tak pochybuju, že vyzkoušeli nabití či vybití baterie. Prostě vyměnili díl o kterém si mysleli, že je vadný aniž by to mělo kýžený efekt... Výstupní kontrola tedy ani neproběhla... Jak jsem se díval, mají certifikát ISO, takový postup by je o něj mohl připravit...
PC: PC: Intel i5 8400, Asus ROG Strix B360‑G , 16GB Kingston HyperX, SSD Adata SP920+WD Blue 1TB, GIGABYTE GTX 1050 OC 2G, be quiet! Pure Power 10, CM Elite 333, LG IPS235P 1920x1080

SubNTB: Acer 1810TZ+SSD Intel 530 120GB

Mobil: Nokia 6.1
BigT
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dejvidek 4. 3. 2012 18:25

Tak v souvislosti s tím pochopitelně musím dodat, že nešlo přednostně o rychlost, ale i to, že to bylo uděláno tak jak mělo.
dejv
dejvidek
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod pajik-ostrava 18. 11. 2012 12:31

Vrátil se mi mobil Sony Ericsson Xperia Arc S z opravy.Závada v tom,že nešel nabít.Do 14dnů se vrátil mobil zpět v balení,ve kterém jsem ho poslal,závada odstraněna-chyba HW na základní desce,zaslána nová nabíječka,přiloženy všechny doklady o opravě,displej telefonu přelepen další ochrannou folií.Telefon byl v záruce.
Komunikace se servisem uplně perfektní.Poděkoval jsem za opravu,šikovnost,rychlost vyřízení.
pajik-ostrava
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod arvato_ne 12. 2. 2013 23:52

Zdravím všechny nespokojené.
Ať už to dopadne jakkoliv, Arvato nikomu nepřeju, podrobnosti připíšu později, jakmile budu mít vše potřebné. Zveřejním veškerou korespondenci ohledně reklamací, včetně přístupu k věci ze strany Vodafonu.
Myslím, že je zde dost lidí, kteří by si snad chtěli s pány ze servisu osobně promluvit, není-liž pravda?
arvato_ne
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod dejvidek 17. 2. 2013 15:11

A proč to nezveřejníš hned? Co z toho děláš kovbojku? Dejv
dejvidek
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod qmira 17. 2. 2013 15:56

Arvato jiz nikdy,i proto muj dalsi telefon neni Nokia.(je mi lito) :oops:
3 krat vymena sluchatka,4 vymena krytu(pokazde se vratil jeste horsi )
A jednani no ....to je na dlouhe povidani...
Naposledy upravil qmira dne 17. 2. 2013 16:06, celkově upraveno 1
Samsung s7
qmira
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vaclavbarak 17. 2. 2013 15:58

arvato_ne: takhle to vypadá jako výkřik do tmy, abys na to doplnění "nezapomněl"
vaclavbarak
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommokros 16. 4. 2013 16:14

Také mám opravdu NEMILOU zkušenost.
Pořídil jsem si telefon Nokia N8-00 - ne zrovna levnou záležitost (cena se pohybovala kolem 13000 Kč), s dvouletou zárukou, která je tedy až do 30/5/2013. V závěru minulého roku se na přístroji projevila závada - samovolně se smazaly kontakty z adresáře, mazaly se čísla, přiřazené k rychlým volbám, telefon zvonil standardní melodií nikoli přiřazenou ke kontaktu, po vybití telefonu a znovuzapnutí se načetl původní motiv a téma, nikoli mnou nastavené, i při plné kapacitě nabité baterie se telefon při odchozích hovorech vypínal, při komunikaci datovým kabelem mezi telefonem a počítačem docházelo k přerušovanému a nestabilnímu spojení, další závadou bylo, že telefon se nepravidelně samovolně sám stále dokola restartoval a žádal PIN a to až do vybití baterie či vypnutí. Zaslal jsem tedy telefon přes prodejnu Vodafonu poprvé do Arvato servisu. Oprava byla provedena za cca 20 dní, s tím, že závada byla způsobena vadou vrchního krytu, který byl vyměněn. Telefon jsem měl doma tři dny a všechny závady se projevily znovu, navíc telefon nově hlásil plnou paměť a při přehrávání hudby se přehrávání samovolně vyplo, telefon se zasekl a přepnul do stavu výchozího dispaye, bylo nutné jej restartovat. Neváhal jsem a odeslal jej podruhé pro stejné a navýšené závady do opravny, a to 30/1/2013. Od té doby jsem telefon neměl v ruce a prakticky neviděl. A začaly se dít věci!!! 20/3/2013 jsem byl u Vodafonu převzít opravený telefon s tím, že baterie má sníženou kapacitu v důsledku běžného používání, na kapacitu se nevztahuje záruka, přístroj je v pořádku. Tomu se zaměstnanec Vodafonu zasmál (zřejmě chytřejší a zkušenější než všichni v Arvato dohromady) a aniž bych telefon převzal, poslali jsme jej ihned, tedy již potřetí pro stejné závady do opravny zpět s tím, že žádám důkladnou opravu a testování. 4/4/2013 byl na prodejnu Vodafonu doručen telefon z Arvata zpět s tím, že na PCB desce byla zjištěna OXIDACE, telefon nesplňuje předpoklady a podmínky záruční opravy a oprava tohoto přístroje není možná. Zašel jsem na prodejnu, telefon nepřevzal a nechal jsem jej znovu, již počtvrté odeslat do opravny s tím, že trvám na záruční opravě, jelikož jsem neměl skoro 4 měsíce telefon v ruce a při předání k první opravě žádná oxidace nikde nebyla a pokud byla způsobena během doby, kdy jsem já od ledna telefon neměl a nemohl mít v rukou, tak ať ji odstraní ten, kdo ji způsobil - mne nezajímá, že k oxidaci mohlo dojít na prodejně Vodafonu, což nepředpokládám, či při transportu mezi prodejnou a servisem či v servisu. Dnes se mi servis vyjádřil telefonicky, že mi mobil spraví za cca 5000,- Kč. S tímhle kategoricky nesouhlasím, proto mi jej zřejmě pošlou poškozený, zoxidovaný, nepoužitelný a s tím, že je na něm nezáruční vada, takže nemohu odstoupit od kupní smlouvy a mobil mohu hodit do nebezpečného odpadu. Vážně uvažuji o posouzení telefonu soudním znalcem, žalobě servisu, odstupu od Vodafonu a zveřejnění události v médiích - Blesk bude mít asi tučné sousto...
Co vy na to?
Naposledy upravil tommokros dne 16. 4. 2013 17:21, celkově upraveno 3
tommokros
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod BigT 16. 4. 2013 17:08

Blesk se ti na to vykašle, to tak dělají vždycky, s tou oxidací, jak je nasereš, jsi v háji... Soudní znalec je jediná možnost, ale jestli fakt bude PCB zoxidovaná (byť jejich vinou a to neprokážeš), on už s tím nic nenadělá...
Já bych spíš začal vyhrožovat s jinou věcí, jak mohou mít ISO certifikát, když u nich jak je vidno u většiny příspěvků, absolutně nefungují základní procesy, které jeho získání podmiňují- tedy výstupní kontrola, v mém případě, který jsem již dostatečně popsal, absolutně nefunguje výstupní kontrola, oni něco spraví, ale vydají to, aniž by to kdokoli zkontroloval... Mě třeba vrátili telefon, který jsem měl nafocený (bez jediného škrábance), s totálně poškrábaným displejem a samozřejmě aniž by závadu opravili... Je to hnus tento servis :!:
PC: PC: Intel i5 8400, Asus ROG Strix B360‑G , 16GB Kingston HyperX, SSD Adata SP920+WD Blue 1TB, GIGABYTE GTX 1050 OC 2G, be quiet! Pure Power 10, CM Elite 333, LG IPS235P 1920x1080

SubNTB: Acer 1810TZ+SSD Intel 530 120GB

Mobil: Nokia 6.1
BigT
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommokros 16. 4. 2013 17:24

Jenže mi sami napsali po druhé opravě, že je vše vinou baterie a MOBIL V POŘÁDKU - a já jej měl v rukou naposled před druhou opravou, kdo jiný by tedy oxidaci způsobil?
tommokros
Kolemjdoucí

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků