Dobrý den, rád bych se někoho erudovaného zeptal na proces záruční opravy.
Reklamoval jsem telefon iP4 s tím že se na displayi v horním rohu objevila žlutá skvrnka (průměr ca 0,5 cm) + přestaly hrát sluchátka, resp. jejich výstup (testováno i na jiných dalších kusech). Servis reklamaci vyhodnotil a vyřídil - dostal jsem nový telefon. Tedy z pohledu spotřebitele asi nejlepší možné vyústění situace. Tolik na vysvětlení.
Tedy bych se rád zeptal na to co mne zajímá - pokud by tento servis musel do telefonu zasáhnout a opravovat / nahradit uvedené komponenty, tj. display a vstup na jack, v mém případě, vznikají mu náklady. Komu se potom tyhle náklady za spotřební materiál, nebo jak to mám nazvat, účtují? Možná tato otázka vypadá podivně, každopádně mě to zajímá.
Děkuji vám za názory