proces záruční opravy iPhone4 - náklady na komponenty

Pokud nenaleznete vhodnější přihrádku

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod djbobesh 5. 12. 2011 13:45

Dobrý den, rád bych se někoho erudovaného zeptal na proces záruční opravy.

Reklamoval jsem telefon iP4 s tím že se na displayi v horním rohu objevila žlutá skvrnka (průměr ca 0,5 cm) + přestaly hrát sluchátka, resp. jejich výstup (testováno i na jiných dalších kusech). Servis reklamaci vyhodnotil a vyřídil - dostal jsem nový telefon. Tedy z pohledu spotřebitele asi nejlepší možné vyústění situace. Tolik na vysvětlení.
Tedy bych se rád zeptal na to co mne zajímá - pokud by tento servis musel do telefonu zasáhnout a opravovat / nahradit uvedené komponenty, tj. display a vstup na jack, v mém případě, vznikají mu náklady. Komu se potom tyhle náklady za spotřební materiál, nebo jak to mám nazvat, účtují? Možná tato otázka vypadá podivně, každopádně mě to zajímá.
Děkuji vám za názory
djbobesh
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod nitram47 5. 12. 2011 18:35

keby ti to opravili, tzn. opraveny pristroj, urcite by ti neposielali novy kus :pozor
hard to the core

⇛Nie je umenie smiať sa keď sa ti chce plakať, ale vypiť keď sa ti chce grcať.
nitram47
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Naecken 5. 12. 2011 19:04

Každopádně by to šlo do oficiálního servisu, který by pak předal účtenku výrobci a ten by to zaplatil. Pokud by servis byl rovnou divizí výrobce, tak by se prostě tohle dalo do ztrát firmy, kde jsou položky jako údržba a zmetkové kusy.
Jolla is a movement.

Superfórum pro Symbian (v1.4.5) :arrow: :arrow: http://forum.mobilmania.cz/viewtopic.php?p=9455180#p9455180
Naecken
S40 Maniak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod djbobesh 6. 12. 2011 07:16

@nitram : tak já se rozepisuju s fakty aby nedošlo ke zkreslení resp. nepochopení a dostanu odpověď která nesouvisí s dotazem.... :roll:

fakta ještě jednou : jestliže externí servis Britex obdrží reklamaci od Vodafone (kde byl telefon zakoupen) a musí provést zásah do telefonu kde vymění / nahradí součástky, komu se tento spotřebovaný materiál účtuje?

@Naecken : tj. pokud jsem pochopil správně - Britex pošle částku xy za spotřebovaný materiál výrobci do Číny a od nich potom dostane dobropis?
djbobesh
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Sasakr 6. 12. 2011 08:28

Do Číny?! Snad českýmu zastoupení.
Sasakr
Maniak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nitram47 6. 12. 2011 17:23

nj, nejak som si to precital pokope a inak pochopil :-[
hard to the core

⇛Nie je umenie smiať sa keď sa ti chce plakať, ale vypiť keď sa ti chce grcať.
nitram47
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod djbobesh 7. 12. 2011 07:09

@nitram : občas se stane, v pohodě...

@Sasakr : kdybych věděl kam, tak se neptám...takže otazník, vykřičník celkem zbytečný...

tj. teda v současné době Apcom, nebo kdo, co? :oops:

...mě by v tomto případě stačila jedna věta rozvitá a téma se může směle "locknout"
djbobesh
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod CrackonoS 13. 12. 2011 10:09

Vsak uz jsi prakticky odpoved dostal. Naklady na material za opravy si servis narokuje u pobocky v danem state. U nas je komplikovanejsi, protoze Apple tu ma oficialni zastoupeni pres Irskou mezinarodni pobocku jen malou chvili. Jednoduse Britex komunikuje s nekterym ze zastoupeni v zemich, ktere pobocky Apple primo maji a dodavaji mu telefony (na swapy) a material. Nedivil bych se kdyby to nove tahali primo od Irskyho zastoupeni, ktere je ted u nas. Takze naklady nakonec ve vysledku vznikaji Applu. Jeden meziclanek me jeste napada, ale malo pravdepodobny. Ze ty repasy a dily jim chodi primo z cinskych fabrik, kde toto provadi. Samozrejme s vedomim Applu :-)) To uz by ses musel informovat primo u Applu, ale pochybuji ze by ti tyhle informace sdelili.

PS: Novy telefon jsi nedostal, dostal jsi repasovany, tudiz "jety" a jen vyluxovany a otestovany s novymi kryty.
iPhone 4 + AKG Q460 Black
iPad Mini 3G/64GB Slate Black
CrackonoS
Junior


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků