nechtějí uznat reklamaci

Pokud nenaleznete vhodnější přihrádku

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod roy1 21. 11. 2018 11:51

Jenže Alza oprávněnost uznala a určitě to není charita, tudíž veškeré další moralizování, obviňování a prskání je zbytečné. Tečka.
roy1
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Topes 21. 11. 2018 12:34

Alza je od toho aby posoudila viditelný stav telefonu napsala protokol a na tomto základě usoudila, zda je to oprávněné nebo ne. Pokud alza uznala že je displej jakožto viditelná část telefonu v pořádku tak mě nemusí zajímat že nějakej servis zjistí opak když mám napsáno, že telefon nic rozbitého neměl. Kdyby mi mobil nešel z neznámé příčiny protože by vypadal v pořádku a servis řekl že je vadná deska, tak to uznám protože technik v alze nemá rentgenové oči aby viděl dovnitř telefonu ale prasklý displej, prasklé sklo, obouchané šasi telefonu atd rozhodně vidí. To bych pak mohl dát mobil na reklamaci, v servisu by ho přejeli tankem a pak by mohli říct, že je mobil na **** ať to zaplatím i přes to, že v obchodě byl ok, tak nevím co se tu plno lidí na mě nasírá. Psal jsem zde o radu a ne o moralizující keci a hraní si na detektiva, jak to vlastně je.
Topes
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod uiqjirka 22. 11. 2018 22:03

ale prasklý displej


Nikoliv, praskly displej, ktery je navic nefunkcni opravdu nevidi, je tam cerno, je to pod sklem a bez funkcnosti to neni videt. Porad jen vymluvy z tve strany a vychanost nenest nasledky. Tady neni co radit, poskodil sis telefon, tak si to proste zackvakas, tak to v zivote chodi. Tecka.
uiqjirka
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod roy1 22. 11. 2018 23:01

Jsi natvrdlý? Alza TO UZNALA, Topes nic platit nebude. Tečka.
roy1
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Who_Say_NI 23. 11. 2018 01:05

Fotky nejsou, reklamační formulář tady nikdo neviděl, stejně tak kladné vyjádření od Alzy..kdo ví, jak to celé bylo (třeba má Topes opravdu pravdu), každopádně až bude mít někdo potíže s minimální možnou ochotou servisů, tak si vzpomeňme, že po světě chodí lidé i jako Topes.
Who_Say_NI
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Topes 23. 11. 2018 07:10

Fajn tak tady je aspoň jedna fotka. Opravdu má ještě někdo pocit že je tohle neviditelné bez zaplého displeje?

-- 23. 11. 2018 07:16 --

Formulář sem dávat nebudu. Nemám čas ho fotit a vymazat v něm osobní údaje abych to sem dal. Prostě v něm je že mechanické a jiné poškození není a hotovo. Nejsem pohádkář abych si tu něco vymýšlel.
Přílohy
4_(35).jpg
Topes
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod šulda 23. 11. 2018 07:31

A jak závada vznikla, něco jí předcházelo nebo vznikla klasicky z ničeho nic? :mrgreen:
šulda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Topes 23. 11. 2018 08:25

Asi vznikla zásahem ufo když při předání na reklamaci to bylo ok a proto mám napsáno že mobil byl v pohodě :-)
Topes
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod melipa 23. 11. 2018 08:52

Nevěděl jsem, ze tohle fórum slouží i Pepikum k chlubeni se, jak podvedli při reklamaci, ubohé. Myslím, ze máme pred sebou ještě dlouhou cestu, než se z nas stane civilizovany národ západního střihu, doufam ale, ze je Topes hrdy a zapije to jako někde na Balkáně (nic proti Balkánu).
melipa
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Topes 23. 11. 2018 09:37

Já ale nepodváděl. Telefon jsem donesl a nic neskrýval, telefon byl po prozkoumání alzou přijat na uznanou reklamaci a když se servis vztekal tak sem využil svého práva na opravu protože mám potvrzené že byl ok, tak o co jde? Mám si hrát na nějakou čest a platit za opravu když ji platit nemusím protože bylo zboží podle alzy v pořádku? To bych byl idiot. Navíc co jsem četl tak servisy aby nemusely platit opravy na které je nárok tak občas telefonu pomůžou k poškození aby platil zákazník - oxidace a tak dále. Civilizovaný národ budeme, až budou takový mzdy aby člověk nemusel řešit, jak ušetřit, kde co ojebat, čeho využít a koho podvést aby netratil. Doba je blbá a taky se mi nelíbí ale s poctivostí leda pojdeš...
Topes
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod šulda 23. 11. 2018 09:39

Topes píše:proto mám napsáno že mobil byl v pohodě :-)

tvl tohle tady opakuješ pořád dokola. Lidi nejsou tak blbý jak si myslíš a jak závada vznikla se patrně nedozvíme. Pokud to nechápeš, tak sem se ptal na závadu kvůli který jsi to poslal na reklamaci, i když je mi jasný jak to bylo páč z ničeho nic neexistuje.
šulda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Topes 23. 11. 2018 09:45

Jo píšu to stále dokola když sem neustále obviňován že jsem to tam dal rozbitý a něčeho využil a tak dále. Poslal sem to na reklamaci protože nešel displej, nesvítil a nezobrazoval. Telefon jinak fungoval akorát displej k.o.
Topes
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod šulda 23. 11. 2018 10:04

To je ono. A nepředcházelo tomu něco? Pád, úder, někdo na něj sedl, nevhodný zacházení atd.?
Naposledy upravil šulda dne 23. 11. 2018 10:08, celkově upraveno 2
šulda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Topes 23. 11. 2018 10:06

O ničem nevím.
Topes
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod šulda 23. 11. 2018 10:15

Já právě nemám rád když někdo někoho nebo něco odsuzuje a nezná o tom člověku a situaci vůbec nic, buhužel taky běžná národní disciplína. Kolega sedne v práci na můj mobil a dělá jako by nic, taky typicky naše nátura a já pak čučím jak puk když se stane to co tobě. Tím nechci říkat že je to i tvůj případ páč neznám, nevím tak nesoudím a nehážu do jednoho pytle.
šulda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků