Windows Phone 8.x - obecná diskuze

O operačních systémech Windows 10 Mobile i Windows Phone, a jejich aplikacích

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod ondrej190 20. 9. 2013 21:45

Zdravím,tak jsem si po měsících úvah nakonec pořídil Huawei W1 a první dojem je-rozhodně nelituju!
Chci se -po první hodině hraní a zjišťování zeptat:
1.když telefon vypnu a dám nabíjet,sám se zapne.Je to normální?
2.v práci mám "elekronickou nástěnku",kam se zadá jméno a heslo.Ale prohlížeč mi nezobrazí ani tu první stránku s chlívkama na jméno/heslo,hlásí chybu.Ostatní stránky jdou.Poraďte jak na to.
3.chodim na e-bay a tady se mi zobrazí je snad wap verze nebo co.Jak se mám dostat na normální/nebo mobilní ebay?
Třeba zvolit jinej prohlížeč?
Jsem úplnej nováček a moc se neorientuju,tak se ptám.
díky!
Naposledy upravil Fíla dne 19. 3. 2016 16:13, celkově upraveno 4
Důvod: upraven název tématu
ondrej190
Junior

Odeslat příspěvekod uiqjirka 21. 9. 2013 10:14

1.Ano,to je normalni
2.viz 3
3.V IE volba nastaveni-preferovana verze webu - a zde si vyber mezi mobilni verzi ci verzi pro stolni pocitace.
Naposledy upravil uiqjirka dne 21. 9. 2013 10:37, celkově upraveno 1
uiqjirka
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lubosek824 21. 9. 2013 10:36

2. Nainstaluj si jiný prohlížeč. Aha, ty máš WP, tak to nic ....
lubosek824
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod uiqjirka 21. 9. 2013 10:40

Neni potreba jiny prohlizec,staci si spravne nastavit verzi prohlizeni - mobilni ci stolni.

Opet ubohe rypnuti vecneho flamera,ktery ma potrebu se ukajet na ponizovani WP. :roll:
uiqjirka
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lubosek824 21. 9. 2013 10:42

Nevím, nevím, ale mobilní i stolní zobrazení by mělo zobrazit formuláře. Android i iOS to tak mají.
Aha, takže nic, taky máš WP
lubosek824
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod uiqjirka 21. 9. 2013 10:49

Za sprasene napsanou elektronickou nastenku nemuze OS ani prohlizec. :roll: