Windows Phone 8.x - obecná diskuze

O operačních systémech Windows 10 Mobile i Windows Phone, a jejich aplikacích

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod ondrej190 20. 9. 2013 21:45

Zdravím,tak jsem si po měsících úvah nakonec pořídil Huawei W1 a první dojem je-rozhodně nelituju!
Chci se -po první hodině hraní a zjišťování zeptat:
1.když telefon vypnu a dám nabíjet,sám se zapne.Je to normální?
2.v práci mám "elekronickou nástěnku",kam se zadá jméno a heslo.Ale prohlížeč mi nezobrazí ani tu první stránku s chlívkama na jméno/heslo,hlásí chybu.Ostatní stránky jdou.Poraďte jak na to.
3.chodim na e-bay a tady se mi zobrazí je snad wap verze nebo co.Jak se mám dostat na normální/nebo mobilní ebay?
Třeba zvolit jinej prohlížeč?
Jsem úplnej nováček a moc se neorientuju,tak se ptám.
díky!
Naposledy upravil Fíla dne 19. 3. 2016 16:13, celkově upraveno 4
Důvod: upraven název tématu
ondrej190
Junior

Odeslat příspěvekod uiqjirka 21. 9. 2013 10:14

1.Ano,to je normalni
2.viz 3
3.V IE volba nastaveni-preferovana verze webu - a zde si vyber mezi mobilni verzi ci verzi pro stolni pocitace.
Naposledy upravil uiqjirka dne 21. 9. 2013 10:37, celkově upraveno 1
uiqjirka
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lubosek824 21. 9. 2013 10:36

2. Nainstaluj si jiný prohlížeč. Aha, ty máš WP, tak to nic ....
lubosek824
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod uiqjirka 21. 9. 2013 10:40

Neni potreba jiny prohlizec,staci si spravne nastavit verzi prohlizeni - mobilni ci stolni.

Opet ubohe rypnuti vecneho flamera,ktery ma potrebu se ukajet na ponizovani WP. :roll:
uiqjirka
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lubosek824 21. 9. 2013 10:42

Nevím, nevím, ale mobilní i stolní zobrazení by mělo zobrazit formuláře. Android i iOS to tak mají.
Aha, takže nic, taky máš WP
lubosek824
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod uiqjirka 21. 9. 2013 10:49

Za sprasene napsanou elektronickou nastenku nemuze OS ani prohlizec. :roll:
Opet flame z tve strany.I Android i iOS si se spoustou veci neporadi.
uiqjirka
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lubosek824 21. 9. 2013 11:01

Copak, copak, nemůžeš dýchat ? Žádné flame, je to skutečnost.
lubosek824
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod karBoss 21. 9. 2013 11:07

Taky jsem byl zezacatku s wp8 spokojen, ale cim to mam dyl, tim vic veci mi zacina vadit. Naposledy to bylo zjisteni, ze je nemozne ulozit pdf do telefonu. A prilozit prilohu k mejlu a odeslat? Nemozne. To byla asi posledni kapka a vidim to na nexus 5.
karBoss
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mimonaut 21. 9. 2013 11:45

Uložit pdf do telefonu jde buď tím, že ho tam nahraješ z PC, nebo třeba stáhnout aplikací typu getthemall. Přiložit k mailu přílohu samo sebou můžeš, jen se to nedělá v mailovém klientu, ale pokud to je třeba nějaký dokument, tak hubu Office, popř. v aplikacích (sdílet)
mimonaut

Odeslat příspěvekod uiqjirka 21. 9. 2013 12:26

lubosek824 píše:Copak, copak, nemůžeš dýchat ? Žádné flame, je to skutečnost.


No prave,je to skutecnost ,ze WP neni o nic horsi nez iOS ci Android,ba naopak ve spouste veci jej predci. ;-)
uiqjirka
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lubosek824 21. 9. 2013 12:29

mimonaut píše:Přiložit k mailu přílohu samo sebou můžeš, jen se to nedělá v mailovém klientu


Tak to patří do kroniky vtipů nejen o WP :D
lubosek824
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod oooooooooo 21. 9. 2013 13:10

Od toho je mailovy klient abys v něm mimo dalšich x akcí mohl udělat zakladni operace typu přiloženi přilohy.Takže se podivej jestli volba neni někde zašita - nevěřim že se Microsoft vratil v čase ještě před Windows Mobile .I když fakt je ten že moje posledni zkušenost s WP byla že asi usoudili že retro letí.
http://seven7.blog.zive.cz/
Spuštění Windows předchází pád.
oooooooooo
Android Maniak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dr.spiritus 21. 9. 2013 13:12

lubosek824: klid, nech je být. Mě trvalo rok, než jsem na to přišel (neustálé sliby, že bude aplikace na to, či ono, popřípadě dohady, co v které aktualizaci bude, mohlo by být). Až jsem vyměkl, WP se zbavil a na současném mobilu nainstaloval, co potřebuji a od té doby používám a neřeším. Svižnost WP již nepovažuji za výhodu, raději si počkám vteřinu na spuštění toho, co v mobilu chci mít. Netvrdím, že je na WP málo aplikací, jen jsem je prostě nenašel ;-].

mimonaut: pokud dávám do mailu přílohu, tak chci, abych to mohl udělat přímo v mailovém klientovi (od toho je to příloha, abych ji mohl přiložit). Sdílení v Office Hubu je, no, poněkud krkolomné.

uiqjirka: přecházel jsem k WP ze Symbianu, odešel jsem od něj na Android. Ať se na to dívám z jaké strany chci, nevidím nic, v čem by předčil Android (ale ani netvrdím, že je horší, absence některých aplikací je způsobená tím, že je nikdo, bohužel, nenapsal). Hloupé je, že s odstupem času mám pocit, že v některých ohledech nepředčí ani ten už mnohokrát pohřbený Symbian :-( .
dr.spiritus
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ondrej190 21. 9. 2013 13:19

To se to tady rozjelo teda .
No přidávat přílohy k mailu si zatím netroufám.
Štve mě ta elektronická nástěnka,všem ostatním to na všech různejch přístrojích jde,jen mě tady ne.Jdi zkusit,jestli by mi nepomohly takový ty různý browsery,co jsou v W.store :-l
Nástěnka je na milion procent napsaná správně,pracuju v hodně velkym a jakoby "důležitym" podniku ,tam by to snad proboha nesprasili.

-- 21. 9. 2013 14:27 --

Jinak,když si tady tak upřímně povídáme o W phone,tak u mě jako prvodenního uživatele převažuje nadšení,výdrž,dispej(za ty peníze),plynulost ,ale je fakt,že třeba ta nástěnka mě překvapila (píše to chyba HTTP 403-zakázáno.Pověření,které jste zadal,nemají přístuo k této stránce.)
S navigací musím taky zabojovat (věděl jsem ,že dobrý maj Nokie,ale mě se nějak fakt líbil ten Hua) ,v krámě mi totiž řekli,že tam je,ale on-line ,a ejhle neni,ale snad ta za kilo bude taky dobře fungovat.
ondrej190
Junior

Odeslat příspěvekod karBoss 21. 9. 2013 13:36

Koupil jsem nasim letenky, vygeneroval si pdf na strankach ryanair. Chci si je ulozit do telefonu, nejde. Tak sem vyndal pametovku, dal ji do historickyho htc wildfire a ulozil. Dal kartu zpet do wp8, potrebuju to pdf poslat nasim ze svyho mejlu na seznamu, a ono to nejde. Dal sem kartu opet do wilfire a odeslal. Jak sem to mel udelat? Trivialni zalezitost sem s wp8 nezvladl, mozna s tim neumim, nevim
karBoss
Junior
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků