Nefunkční synchronizace MfE

O různých operačních systémech (Sailfish, KaiOS, Symbian a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod tkalarm 11. 9. 2015 16:00

Dobré odpoledne, předem se omlouvám pokud toto téma dubluji, snažil jsem se hledat, ale zatím bezvýsledně.

Používám telefon Nokia E52, jsem asi staromilec a nedám na něj dopustit. Doposud mi sloužil k plné spokojenosti. Bohužel od 28.8. mi přestala fungovat synchronizace kalendáře i e-mailů s podnikovým e-mailem. Volal jsem správci sítě a bylo mi doporučeno vymazat celý účet a založit ho znovu (včetně nového přijmutí certifikátu - přijímá a ukládá se do telefonu při první synchronizaci).

Zkusil jsem tedy poštovní profil úplně odebrat a znovu vytvořit, nepomohlo, nakonec mi ruply nervy a dal jsem prvně návrat do pův. nastavení bez ztráty dat a pak jsem šel na hard reset. Nepomáhá nic. Objeví se že "mail for exchange je připojen", pak "synchronizuje se" a pak se nestane nic (při první synchronizaci po založení účtu by se měla nabídnout možnost přijetí certifikátu zaměstnavatele, což se nestane). V protokolu o synchronizaci je zapsána "systémová chyba, opakujte akci později"

Volal jsem znovu IT a bylo mi řečeno, že takhle staré mobily už nezvládají SSL zabezpečení (?) a že přecházeli koncem srpna na nějaké vyšší zabezpečení a E52 už ho nezvládne, tudíž - buď tedy jiný mobil nebo nemožnost synchronizaci využívat...

Zajímavé je, že na NOKIA ASHA 210, kde je Series 40 a v něm taky nějaký Mail for exchange synchronizace normálně funguje a rovněž i na NOKIA 500 kde je S Belle a Exchange active sync.

Zkusil jsem i možnost nainstalovat do symbianu E52 S40 aplikaci mail for exchange (jar/jad soubor), ale instalace před koncem skončí na chybě certifikátu nebo se napíše, že aplikaci nainstalovat nelze bez zdůvodnění.

Jako poslední ještě info o E52: verze SW 081,003, Datum verze 15-oct-2011, uživ. verze 081,003,223,04 a datum už verze 31-jan 2012, typ RM-469. Žádné aktualizace nejsou k dispozici.

Byl by mi někdo ochotný poradit jak MfE znovu rozchodit? (aktualizace? nová instalace? jiný program?)

Děkuji, přeji pěkný den a víkend.
tkalarm
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tkalarm 22. 11. 2015 09:23

Dobrý den, po dlouhé době problém vyřešen, vkládám sem řešení, velký dík patří uživateli kolalok z mobilmania.cz

Synchronizace funkční - vyzkoušeno na účtech O365, firemní exchange server a gmail.com

Zde odkaz na jeho řešení:

viewtopic.php?f=6&t=1082090&st=0&sk=t&sd=a&start=7380
tkalarm
Kolemjdoucí


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků