Doporučení samo sebe je prodloužené do odvolání (takové jsou interní směrnice), zákazníkům se z marketingových důvodů říká, že to jde jen do nejbližšího data, pak se to "náhodou" prodlouží
Je to prostě tak, že se ta akce neventiluje, aby moc neprodělávali. To samé, stojím na prodejně, přijde chlápek, kupuje si tarif, chci se doporučit, dostane info, že už to nejde, řekne já ho nechci, dostane odpověď tak já vám to zadám
wit.cz píše:Ja prave myslel, ze jen kdyz jsem 2 roky u VF. Tak to je potom dobrý
>/quote]
pokud máš číslo u Vodafone méně než 2 roky, ale historii účtů máš včas, tedy aspoň 3 faktury, a mobil sis k tomu zatím nebral, můžeš na zákaznické lince požádat o výjimku k objednání zvýhodněného telefonu s tím, že jinak bys to číslo zrušil. Jsem přesvědčen, že ti bude udělena
Je lepší tam volat od 8 do 20, kdy je tam to speciální oddělení.