Mobilní internet Vodafone nelze vypnout ... WTF

Diskuze na témata, která se netýkají výše uvedených témat

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Rice 14. 5. 2018 15:08

Mám zajímavou zkušenost s Vodafone.
Na jednom svém mobilním čísle v rámci tarifu jsem vynul mobilní připojení. Druhý den jsem ho zapnul. Dva dny na to jsem to zopakoval. Jaké bylo mé překvapení, když jsem na měsíční faktuře našel připojení naúčtované třikrát! Bylo to sice poměrnem ale vždy ode dne zapnutí do konce měsíce. Takže jsem tuto službu, podle Vodafone, koncem měsíce využíval na jednom mobilním čísle 3x. Operátorka na infolince mi vysvětlila postoj společnosti, ale to na věci moc nemění. Jakožto paušální zákazník nemám možnost si tuto službu zastavit v průběhu účtovacího období a znovu spustit, bez toho aby mi znovu službu naúčtovali.

Mají to tak i ostatní operátoři?

M.
Rice
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ze.us 14. 5. 2018 18:19

Nechapu smysl toho vypinani v samoobsluze, ma to nejaky racionalni duvod? Proc si jen nevypnes data v telefonu?
ze.us
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Rice 15. 5. 2018 07:43

... prostě jsem potřeboval zajistit aby daná služba nebyla dostupná a to bez ovlivňování zařízením.
Rice
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod oooooooooo 15. 5. 2018 08:22

O apn point koukam v zivote neslysels.Prepis si ho rucne a nespekuluj.
oooooooooo
Android Maniak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Robert.Hujer 15. 5. 2018 09:25

Je to logicke, kdyz si sluzbu aktivujes, muzes ji vycerpat celou, t.j. kdyz mas FUP 5GB, muzes je vysosat za den. Operator te nijak nelimituje. (to bys taky rval, kdyby te omezoval, ze muzes spotrebovat kazdy den jen x procent z FUP). Kdyz ji vypnes, a aktivujes znova, muzes vysosat znova cely FUP. Proto se uctuje kazda znovu aktivace, i kdyz je v jednom uctovacim obdobi..
Kdyby to tak nebylo, mohl bys obchazet dokupy...
Robert.Hujer
Junior


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků