Byl jsem okraden o 50 kč s kreditu

Diskuze na témata, která se netýkají výše uvedených témat

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Víťa1 26. 7. 2016 16:51

Zdravím
Do mobilu se mi dostala ani nevím jak jakási aplikace bohužel nevím jak se jmenovala protože jsem si ji odinstaloval byla to jakási hra a po její spuštění mě to okradlo o 50kč dostal jsem tyto SMS
90309030 Nakoupili jste Daily Apple za 30CZK. Dekujeme Vam! Podpora plateb: c@globalpay365.com
9030920 Nakoupili jste Daily v Apple za 20CZK. Dekujeme Vam! Podpora plateb: c@globalpay365.com
kde si mám stěžovat? díky
Promiňte mi. takové triviální otázky ale jsem samouk a androidí embryo Mám WIN8.1(prožívám v osobním životě velmi špatné období)
Víťa1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lexx 26. 7. 2016 17:03

V pivu je vitamínů málo, proto jej musíme pít hodně.
Lexx
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CosiOdvedle 26. 7. 2016 19:10

Nadávat si můžeš jen ty sám sobě. Snad odpovědnost za svůj mobil máš v rukou ty a co tam instaluješ je na tobě.
Pochybuju, že to bylo ofiko přes Google Play ...odkud jsi stáhnul dané APKáčko ??
CosiOdvedle
Junior

Odeslat příspěvekod seterwohipikule 26. 7. 2016 19:41

Tak to dopadá, když netušíš, co děláš..
Bablbam.
seterwohipikule
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod osobne2 26. 7. 2016 19:49

Daily Apple, to bude neco na iOS ne? :D
osobne2
Junior

Odeslat příspěvekod Víťa1 26. 7. 2016 20:23

Asi takto: mám tem mobil od dubna tohoto roku koupený poslední dobou se zdálo že má akumulátor slabou výdrž kde si četl že by pomohlo tovární nastavení tak jsem to provedl a od té doby se telefon zbláznil instaluje si co chce já opravdu jsem si tu aplikaci neinstaloval přeci si nebudu instalovat jakou si pitomou hru :/
Promiňte mi. takové triviální otázky ale jsem samouk a androidí embryo Mám WIN8.1(prožívám v osobním životě velmi špatné období)
Víťa1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod seterwohipikule 26. 7. 2016 20:28