Zkušenost s Britexem

Diskuze na témata, která se netýkají výše uvedených témat

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 2. 2014 20:50

Zdravím,
právě jsem dostal na rozebrání Vodafone Smart III (už druhej, o jednom jsem tu psal) s tím, že do telefonu vnikla NEZNÁMÁ látka a že je uvnitř oxidace. Když jsem ho otevřel, bylo urvaný stínění, oxidace nikde. Když jsem se podíval do jejich databáze oprav a stáhnul si fotku té údajné oxidace, vidím jen "Soubor "*" nelze otevřít, protože je prázdný". Takže co si o tom myslíte? Vychcanost britexu, či něco jinýho? A jen abych dodal, mobil byl nošen v obale dělaným na 3D tiskárně přesně pro ten mobil, nechal si vytisknout i krytky na konektory. Na displeji fólie.

PS: Údajně jim v servisu nešel mobil zapnout s použitím náhradní baterie. Ale ouha, náhodou mám taky VFS3 a s mou baterkou to šlo.
anonymni

Odeslat příspěvekod renny7046 16. 2. 2014 22:07

Tak co se týče Britexu tak radši nic :D nejhorší servis široko daleko
renny7046
Junior

Odeslat příspěvekod seterwohipikule 16. 2. 2014 22:15

Co se divit, že ano.
Bablbam.
seterwohipikule
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 17. 2. 2014 08:09

Já vím, že je to příšerný servis v celé evropě (možná přeháním, ale...). Když jsem měl ještě Samsung E1120, byl tam asi 5x, vždycky údajně opraveno, za 14 hurá do t-mobilu se záručákem, mobil nefunguje. To samé VF Smart 2, sice tam byl jenom jednou, pak jsem se na to vykašlal protože už jsem věděl, co to britex je, ale odpojoval se od wifi a sám se restartoval. Jé, opraveno, další den se jaksi odpojil od wifi.
anonymni

Odeslat příspěvekod Daveran 18. 2. 2014 08:07

No mé osobní zkušenosti jsou vcelku pozitivní. Měl jsem tam dvakrát svůj iPhone a několikrát různé Samsungy od mých zákazníků/známých a vždy to proběhlo bez problému a rychle, takže si nemohu stěžovat, jsem spokojený. A pro některé stěžovatele: ze své zklušenosti (pohybuji se v oblasti servisu IT) mohu jednoznačně říct že často pláčete na špatném hrobě, podmínky co a jak opravit si nenastavuje servis ale výrobce / zastoupení / dovozce, největší trága je to u číňanů a korejců, servis jen dělá to za co mu výše jmenovaní zaplatí...
Daveran
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Klient ps 18. 2. 2014 08:44

Daverane, to je zvláštní. Ty máš jediný příspěvek na mobilmanii a tím jedním jediným příspěvkem chválíš kritizovaný servis.
Dělá na to na mě dojem, že jsi zaměstnancem Britexu. Pokud máš potřebu chválit svého chlebodárce dělej to prosím poněkud sofistikovaněji.
Klient ps
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Jouza06 18. 2. 2014 09:06

Kdy už pochopíte, že si máte koupit HTC a pak už tyhle problémy se servisem nemusíte řešit? :D
Jouza06
Junior

Odeslat příspěvekod ze.us 18. 2. 2014 09:49

Jouza06: VSP uz servisuje i Samsungy.
ze.us
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod dejvidek 18. 2. 2014 09:55

Také si nemůžu na Britex stěžovat, ještě v době kdy šlo telefony v Táboře reklamovat osobně, tak sem tam byl několikrát, oprava na počkání a v pohodě. dejv
dejvidek
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Ludek_II 18. 2. 2014 10:00

Už i ty dejve ?! :-o
Ludek_II
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ze.us 18. 2. 2014 10:09

Dejv to pomotal, Britex je na Kladne. Jeho kladne zkusenosti s VSP Data (Tabor) ale mohu potvrdit (smarty Mio a HP iPAQ).
ze.us
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod hawkey1234 18. 2. 2014 10:37

Také jsem byl se servisem spokojen, mobil za pár dní doma, vyměnili mi vyšlochtaný jack, prasklý kryt, baterii, a i usb konektor, který byl také notně opotřebován a kábl úplně nedržel a to vše v rámci záruky.. za mě spokojenost, ale je jasné, že vše je o lidech
hawkey1234
Junior

Odeslat příspěvekod Lexx 18. 2. 2014 11:08

Nepomotal, ještě pár let zpátky měl Britex detašované pracoviště v Táboře, kde servisoval mobily.
V pivu je vitamínů málo, proto jej musíme pít hodně.
Lexx
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myšpulín 18. 2. 2014 11:57

Zatím také nemám důvod si na Britex stěžovat.
Loni jsem v něm řešil dvě záruční opravy Samsungu Galaxy Note II a tabletu Note 10.1 a vše v naprostém pořádku. Předtím to byly Sony Ericssony a Nokie a vždy mi vyšli vstříc, po cca roce a půl mi uznali i slabou baterku a dostal jsem novou, uznali mi i oloupaný "chrom" u klávesnice po cca roce používání.
Horší zkušenost jsem měl pouze s Arvatem, kde by nebyla uznána známá vada Amoled displeje (fialový nádech šedé) u Nokie N8.
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Daveran 18. 2. 2014 11:58

Klient ps píše:Daverane, to je zvláštní. Ty máš jediný příspěvek na mobilmanii a tím jedním jediným příspěvkem chválíš kritizovaný servis.
Dělá na to na mě dojem, že jsi zaměstnancem Britexu. Pokud máš potřebu chválit svého chlebodárce dělej to prosím poněkud sofistikovaněji.

Zaměstnanec Britexu nejsem. Je zajímavé že nadávání je ok (a co když jste vy zaměstnancem konkurence ?) ale pochválení není. Ach ta česká povaha.
Daveran
Kolemjdoucí

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků