Tesco Mobile zdržuje přenos tel. čísla

Diskuze na témata, která se netýkají výše uvedených témat

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Omni94 3. 7. 2017 14:37

Ahoj

Ve středu 28.6 jsem podal žádost u Tescomobile na vygenerování ČVOP, který mi přišlo následující den. Inhed jsem ho zadal Vodafonu (jetovtobe) a těšil jsem se na to, že v noci z 3.7 na 4.7 mi číslo přejde pod Vodafone. Bohužel mi v pátek 30.6 přišla od Vodafone SMS že Tescomobile ČVOP zablokoval.

Tak jsem jim napsal na chatu a po opravdu dlouhým a úmornym chatování z nich vypadlo, že na mojí simkartě probíhá autorizace a že se na to kolega zítra podívá a do 2-3 dní mi dají vědět.

Tohle je ale pro mě absolutně nepřijatelný protože mi na Tescomobile zbejvá 45 korun kredit a 450MB dat (dobíjel jsem 29.6 protože jsem věděl, že mi ten stávající do dneška nevydrží)

Za celou dobu kdy jsem měl vygenerovaný ČVOP se kredit nedostal pod 20kč.

Nějaký rady co dělat? Na koho se obrátit? Zdá se mi, že snad záměrně zdržujou.
Dá se uspět při stížnosti k ČTU?

Děkuju všem za odpovědi.

Tady kdyžtak celej export chatu.


Chat started on 03 Jul 2017, 10:24 AM (GMT+0)
(10:24:23) *** Visitor 34188864 joined the chat ***
(10:24:24) Visitor 34188864: dobrý den
(10:24:28) *** Martin joined the chat ***
(10:24:32) Martin: Dobrý den,
(10:24:41) Visitor 34188864: mám telefonní číslo XXXXXXXX
(10:25:12) Visitor 34188864: prosím nalezněte si ho v systému během toho co Vám budu popisovat svůj příběh
(10:27:05) Visitor 34188864: vygeneroval jsem si u Vás CVOP a následně ho zadal Vodafonu, kdy přenos měl proběhnout v noci z dneška na zítřek, ale v pátek mi přišla sms od Vodafonu, že jste CVOP zamitnuli a že číslo není možné přenést
(10:27:34) Martin: Je třeba mít kladný kredit v době přenosu.
(10:27:47) Visitor 34188864: to samozřejmě vím, pokračuju..
(10:28:29) Visitor 34188864: následně jsem tedy volal na Vodafone a tam mi bylo sděleno, že by to mělo být ok a že k přenosu dnes dojde
(10:29:11) Visitor 34188864: následně jsem napsal Vám přes chat (nevím přesně jak to tady máte ale taky jsem komunikoval s profilem s názvem Martin a stejnou fotkou) takže možná i s Vámi konkrétně
(10:30:05) Visitor 34188864: a Vy jste mi sdělil že čvop je v pořádku
(10:30:51) Visitor 34188864: následně jsem tedy volal na Vodafone a tam mi sdělila jiná operátorka že jste to skutečně zablokovali a že se tam to číslo musí zadat znovu a že přenos proběhne až někdy za tejden
(10:31:23) Visitor 34188864: chci se Vás tedy zetpat? co je špatně na mém telefoním čísle případně na tom čvop že jste to zablokovali
(10:32:14) Martin: platnost kódu je 60 dní.
(10:34:42) Martin: V případě dalších dotazů nás prosím neváhejte kdykoliv kontaktovat. Děkuji a přeji Vám hezký den.
(10:34:51) *** Martin left the chat ***
(10:35:20) Visitor 34188864: já jsem pořád tady
(10:35:37) Visitor 34188864: zajímá mě proč jste ho zablokovali v pátek 30.6
(10:35:46) *** Visitor 34188864 has rated the chat Bad ***
(10:35:46) *** Visitor 34188864 has commented: neodpověděl na dotaz ***
(10:36:23) Visitor 34188864: halooo
(10:36:48) *** Vendy joined the chat ***
(10:36:59) Vendy: Dobrý den,
(10:37:04) Vendy: jak Vám mohu pomoci?
(10:37:17) Visitor 34188864: dobrý den, můžete mi sem přepojit Martina? ještě jsem s ním neskončil
(10:37:21) Visitor 34188864: neodpověděl mi na můj dotaz
(10:37:48) Vendy: Bohužel, operátor Martin nyní není k dispozici. Pokud máte nějaký problém, můžeme jej vyřešit spolu.
(10:37:58) Visitor 34188864: dobře, snad budete lepší než Martin
(10:38:10) Visitor 34188864: mám u Vás telefonní číslo xxxxxx, prosím najděte si ho
(10:38:36) Visitor 34188864: pro toto číslo jsem si nechal vygenerovat CVOP
(10:38:40) Visitor 34188864: a zadal ho u Vodafone
(10:38:45) Vendy: ano?
(10:39:25) Visitor 34188864: převod se měl uskutečnit v noci mezi 3. a 4. 7
(10:39:44) Visitor 34188864: bohužel mi ale v pátek přišla sms od Vodafonu že jste převod zablokovali.
(10:39:53) Visitor 34188864: Proč jste zablokovali ten přenos?
(10:40:08) Vendy: podívám se na to
(10:40:47) Visitor 34188864: děkuji, už teď si vedete lépe než Martin
(10:41:08) Vendy: děkuji, malý moment strpení prosím
(10:46:01) Visitor 34188864: jste tu pořád?
(10:46:16) Vendy: ano jsem tady
(10:49:04) Vendy: Bohužel nevím, kde je chyba, omlouvám se, projednám to s kolegou, který se tím přímo zabývá. Mohu Vás kontaktovat později?
(10:50:18) Visitor 34188864: ano, počítám že se mi do hodiny ozvete
(10:50:55) Visitor 34188864: nemám čas na zbytečné zdržování, počítal jsem že převod proběhne již dnes v noci
(10:50:55) Vendy: Bohužel kolega zde bude až zítra.
(10:51:03) Vendy: Omlouvám se.
(10:51:53) Visitor 34188864: pokusím se Vám popsat svůj problém..
(10:53:45) Visitor 34188864: jako každý člověk v dnešní době potřebuji používat svůj telefon (hlavně tedy volat a přistupovat na web), pro převod telefonního čísla musím mít kredit nezáporný, svojí denní spotřebu dat a kreditu jsem si tedy navrhl tak, aby mi to vystačilo do dneška..
(10:54:31) Visitor 34188864: vy jste převod v pátek zablokovali a tím pádem odsunuli o dalších X dní a následně ještě zdržujete s řešením podstaty problému..
(10:54:53) Vendy: Ano, chápu to, ale omlouvám se, na Vašem tel. čísle probíhá autorizace, nevíme však ohledně čeho. Musím problém projednat s kolegou.
(10:54:54) Visitor 34188864: tím pádem mě defakto tlačíte k tomu abych si u Vás zase dobil..
(10:55:17) Visitor 34188864: jako mě tohle vůbec nezajímá, akorát ze mě taháte prachy..
(10:55:27) Visitor 34188864: a obíráte o čas
(10:55:36) Vendy: Omlouvám se.
(10:56:35) Visitor 34188864: doufám že rozumíte, že Vaše omluva je mi k ničemu
(10:56:59) Visitor 34188864: z Vaší strany mi situaci můžete ulehčit tím, že mi přidáte třeba 5GB FUP do konce července
(10:57:14) Visitor 34188864: abych mohl normálně fungovat i přes Vaše zbytečné obstrukce
(10:57:33) Vendy: Budu se snažit situaci vyřešit co nejdříve.
(10:57:52) Visitor 34188864: můžete mi zavolat?
(10:59:19) Vendy: Můžete zavolat na naši zákaznickou linku, ale nevím v tuto chvíli, jak bych Vám lépe poradila.
(10:59:33) Visitor 34188864: já Vám to chci akorát vysvětli verbálně
(10:59:42) Visitor 34188864: na Vaší linku volat nebudu protože je zpoplatněná..
(10:59:58) Visitor 34188864: to nechápete to že už si u Vás nechci dobít ani korunu?
(11:00:15) Visitor 34188864: tohle je na stížnost k ČTU, že blokujete přenos telefonního čísla
(11:02:04) Vendy: Váš kredit činí 45 kč a má platnost do 2.1.2018, takže přenos by měl být uskutečněn v pořádku.
(11:02:40) Visitor 34188864: jo..
(11:03:43) Visitor 34188864: to pořád nechápete? i kdyby jste mě zítra kontaktovali s tím, že už ČVOP můžu normálně zadat, tak převod proběhne až příští týden...
(11:03:51) Visitor 34188864: a jak mám s tímhle kreditem vystačit?
(11:04:07) Visitor 34188864: zároveň mám asi 450MB což mi vydrží tak 2 dny
(11:04:37) Visitor 34188864: tím, že jste zablokovali z NEZNÁMÉHO DŮVODU převod jste mě poškodili..
(11:04:52) Vendy: Jak říkám, na Vašem tel. čísle probíhá autorizace.
(11:04:58) Visitor 34188864: a co to znamená?
(11:05:06) Vendy: Tuto věc stále řešíme a budeme ji řešit s kolegou, který se tím přímo zabývá.
(11:05:13) Vendy: Bohužel Vás musím poprosit o trpělivost.
(11:05:36) Visitor 34188864: a jak mám tedy řešit to že mi po zítří dojde kredit i fup?
(11:06:42) Visitor 34188864: protože za to, že se to nepřevdlo můžete Vy
(11:07:19) Visitor 34188864: já vůči Vám nemám absolutně žádný závazky, a povolit přenos telefoního čísla je Vaší poviností..
(11:08:11) Vendy: Tu objednávku k tomu jinému operátorovi jsem Vám zrušila, aby mohlo později dojít k další portaci.
(11:08:30) Vendy: Bohužel je nutné vyčkat tak 2-3 dny, až bude portace znovu možná.
(11:08:52) Visitor 34188864: odpovězte mi na otázku..
(11:09:02) Visitor 34188864: a jak mám tedy řešit to že mi po zítří dojde kredit i fup?
(11:10:36) Visitor 34188864: ?
(11:10:43) Vendy: Tak prosím si znovu dobijte.
(11:11:42) Visitor 34188864: to myslíte vážně?
(11:11:47) Visitor 34188864: to zdržujete schvláně ne?
(11:12:16) Visitor 34188864: takhle si můžu dobíjet do nekonečna ne?
(11:12:17) Vendy: Pokud bych mohla, ČVOP kod bych Vám hned vygenerovala.
(11:13:01) Visitor 34188864: odpovídejte prosím na otázky
(11:13:52) *** Visitor 34188864 has removed the chat rating ***
(11:13:56) *** Visitor 34188864 has rated the chat Bad ***
(11:14:28) Visitor 34188864: jak se tedy můžu proti Vám bránit?
(11:16:22) Visitor 34188864: jste tu?
(11:16:32) Visitor 34188864: to jste přestala odpovídat?
(11:17:14) Vendy: ne, jsem tady stále. V tuto chvíli opravdu nevím, jak Vám mám více pomoci.
(11:17:33) Vendy: Opravdu je nutné vyčkat a ČVOP kod Vám rádi samozřejmě zašleme hned, jakmile to bude možné.
(11:18:53) Visitor 34188864: já ho chci ale ihned
(11:19:04) Visitor 34188864: už s Vámi nechci mít nic společného
(11:20:09) Vendy: Už jsem Vám několikrát říkala, že je nutné vyčkat.
(11:21:34) Visitor 34188864: a já Vám několkrát sdělil, že mě to vůbec nezajímá
(11:21:42) Visitor 34188864: je to celý Vaše chyba..
(11:21:47) Visitor 34188864: kterou jste mě poškodili
(11:21:54) Vendy: Tak se omlouvám, ale pro tuto chvíli Vám nemohu více pomoci.
(11:21:54) Visitor 34188864: tak očekávám náhradu
(11:25:24) Visitor 34188864: jste tady?
(11:27:06) Visitor 34188864: haloo?
(11:27:09) Vendy: Ano, omlouvám se za zdržení.
(11:27:27) Visitor 34188864: do kdy mě teda budete informovat o stavu?
(11:27:57) Vendy: Napíšu si Vaše tel. číslo a hned jakmile budu mít možnost Vám zaslat ČVOP kod, tak Vám je zašlu ano?
(11:28:02) Vendy: Můžeme se tak domluvit?
(11:28:23) Visitor 34188864: + 10GB dat a 20 volných minut a plácnem si
(11:29:01) Visitor 34188864: to Vaše "hned jakmile budu mít možnost" může bejt klidně za tejden..
(11:29:31) Visitor 34188864: aktuálně mám s tescomobile tu nejhorší zkušenost
(11:30:05) Vendy: Bohužel, data dáváme jen k akcím, které nabízíme.
(11:30:37) Vendy: Ale hned, jakmile to bude možné, ČVOP kod Vám zašlu.
(11:31:50) Visitor 34188864: a to je teda do kdy? (datum)
(11:33:25) Vendy: Počítejte tak 2-3 dny.
(11:33:47) Visitor 34188864: to mě chcete vytočit ještě víc?
(11:44:37) Visitor 34188864: jste tu?
(11:44:51) Vendy: ano, samozřejmě
(11:47:07) Visitor 34188864: že mi neodpovídáte..
(11:47:36) Visitor 34188864: co se stane teď když pošlu sms ve tvaru CVOP PUK na to vaše telefní číslo?
(11:48:02) Vendy: Tak Vám stejně systém napíše, že v tuto chvíli není možné ČVOP kod vygenerovat.
(12:01:23) *** Vendy left the chat ***
(12:03:18) *** Visitor 34188864 left the chat ***
Omni94
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod nelson99 3. 7. 2017 15:46

Aby ses nepos*al. Kdyby sis takhle na mě otvíral hubu, tak tě okamžitě pošlu do čokodírky a určitě bych nebyl tak trpělivý jako ta Vendy. :roll:

A ještě si vymýšlet nějaké podmínky a náhrady a tlamovat tam na ně. Já jsem vždy vyřešil problém ke spokojenosti obou stran a stačila SLUŠNOST. :tleskani

Chudáci operátoři... :-!
nelson99
Junior

Odeslat příspěvekod DirtyKing 3. 7. 2017 16:15

Takže milý Nelson99, to, že Tesco Mobile dělá obstrukce a zákazník je naštvaný, protože ho tím poškozují, to je OK? Pokud s Tebou může každý vyje*****, tak je to tvůj problém a tvoje vizitka, ale nevidím žádný důvod, proč musíš být vůči tazateli vulgární. Nejsi ty přítel Vendy? Jinak si ten tvůj de***** komentář nedovedu vysvětlit.
DirtyKing
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Omni94 3. 7. 2017 17:48

K mému chování během chatu, pokusím se to popsat co mě naštvalo nějak chronologicky a v bodech aby to pochopil každý:

1. Splnil jsem všechny podmínky pro převod. Tesco Mobile podmínky porušil
3. Měl jsem za sebou půl hodinový maraton na Vodafone lince kde jsme se snažili zjistit proč byl převod zamítnut
3. Všimněte si toho jak dlouho se chat vlekl a jak věcně mi odpovídali. Hodinu a půl dlouhá diskuze plná nepřímých odpovědí a zbytečných omluv

Nikde jsem nepoužil sprosté slovo a ani jí jako takovou neurazil. Její práce je bejt tváří společnosti a stát v první linii. Snášet chválu i kritiku. Doufám, že je za to náležitě zaplacena (každopádně to není vůbec moje věc).

Jediný čeho jsem se snažil dosáhnout je získat odpověď proč to zamítli a a odpověď že na mém čísle probíhá "autorizace" mi fakt nestačí. Když mi došlo že číslo bude převedeno nejdřív za 10 dní tak jsem se snažil získat za zdržení které vzniklo jejich vinou alespoň kompenzaci abych už si nemusel dobíjet ne?

Chtěl bych se teda zeptat zda je nějaká šance se proti tomuhle bránit a klidně podat stížnost na ČTÚ.

Pokud má někdo další pochybnost o mé morální čistotě, tak se mužem domluvit osobně někde v Praze a uvidíte, že jsem fakt slušnej člověk ;)
Omni94
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod vaclavbarak 9. 7. 2017 12:46

Já přešel z Tesco Mobile ke Kaktusu naprosto v pohodě.
Z toho co jsi psal bych usoudil, že jsi velký hulvát. A snažil bych se být zaměstnancem operátora to zdržovat co nejdéle.
vaclavbarak
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wezz 10. 7. 2018 08:52

Ahoj. Dnes rano jsem odeslala sms na tel.c. 999346 ve tvaru "CVOP PUK" - jsem u tesco mobile (tel.cislo mam ale prenesene od t-mobile). Obratem mi dosla sms, ze PUK je spatne zadan. Jelikoz na nej cucim tak vidim, ze neni. Mam to brat jako jako zdrzeni nebo jako chybu?
wezz
Kolemjdoucí


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník