Stránka 1 z 1

nova sim - chyba registrace simkarty

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 12. 2007 12:10
od davidsta.nek
cuz mam problem dostal sem dneska zadarmo simky od o2 ty vanocni..a pri spusteni se to neprihlasi do site a napise to: Chyba registrace simkarty... pls specha to...

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 12. 2007 12:21
od le_fox
simkarty v takovem pripade nebyly vyskladneny, obcas se to nestiha, zavolej 800123456, zvol predplacene sluzby, zkratkou 369 z hlavního menu se spoj na operatora, nadiktujes jim cislo telefonni, cislo karty a oni to provedou, bude to do deseti minut

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 12. 2007 12:32
od Kniter
Ja som mal ten isty problem ked u nas zavadzali o2. Karta mi prisla ale nebola registrovana. Po zavolani operatora zistili ze neexistuje ani to tel cislo na karte. Podla mojich registracnych udajov tu kartu za 3 hodiny hodili do systemu

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 12. 2007 12:37
od le_fox
Kniter/ u nás je to opravdu jen nestíháním, karty se hážou do prodeje jak nejrychleji to jde, protože jsou hrozně žádané a tak se občas stane, že některé neprojdou vyskladněním. Zvláště tyhle nulové tím trpí.

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 12. 2007 12:51
od davidsta.nek
tak tohle sem presne nechtel slyset...nejde to nejak pres net?

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 12. 2007 12:58
od le_fox
ne, nejde, pokud máš problém zavolat na bezplatnou linku, tak budeš bez simek

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 12. 2007 13:03
od davidsta.nek
nemam problem jen k tomu ted nemam moznost...

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 12. 2007 14:47
od jardad
le_fox píše:simkarty v takovem pripade nebyly vyskladneny, obcas se to nestiha, zavolej 800123456, zvol predplacene sluzby, zkratkou 369 z hlavního menu se spoj na operatora, nadiktujes jim cislo telefonni, cislo karty a oni to provedou, bude to do deseti minutt/quote]

Zdravím, tenhle postup jsem zkoušel a slečna operátorka mě řekla at si zajdu pro aktivaci sim karty někam do znač. prodejny.

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 12. 2007 15:44
od le_fox
jardad/ nemůžu než doporučit zkusit zavolat znovu a jiný operátor to provede, slečna byla zřejmě před odchodem z práce, nebo první den v práci :) víme všichni, co za případy na infolinkách pracuje. Určitě je to možné takto, i můj kamarád to takto prováděl. Naopak my na prodejně se do tohoto vůbec nedostaneme.

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 12. 2007 16:19
od Kniter
Jardad mne sa to stalo na 14 den zacatej prevadzky o2. A treba im povedat nech to daju na technicke oddelenie. Mne to tak na infolinke spravili. A jedine volanim. A ked jeden nevie tak volat znovu a znovu( nezostanem bez simky) ja som vtedy prevolal z druheho cisla 45sk :-(

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 12. 2007 16:27
od jardad
Tak na druhej pokus už to vyšlo a během 15 minut byla simka v provozu :D