Zkušenosti s prodavači v prodejnách T-mobile, Vodafone, O2

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod ingman 23. 8. 2007 14:47

Podobné téma tu ještě není, pište sem vaše zkušenosti s nimi. Pomohli Vám, zesměšnili vás, byli protivní? Stručně tedy popište, co jste potřebovali a zdali vám pomohli.

Operátor: O2
Místo: Vysoké Mýto
Prodejce: milá paní, věk kolem 50ti
Čas: podzim 2004, léto 2005

Zkušenost: ta nejlepší, která jen mohla být. Paní byla milá vstřícná a pomohla mi se zřízením isdn internetu, nákupem kvalitního telefonu i modemu. Později, když jsem přecházel na ADSL, tak mi také vše vysvětlila a vybrali jsme službu, která mi sedne.


Operátor: Vodafone
Místo: Pardubice, kousek od Grandu
Prodejce: žena, dlouhé blond vlasy, vyšší postavy
Čas: podzim 2006

Zkušenost: chtěl jsem koupit sim kartu od tohoto operátora. V obchodě se mě ujala mladá žena, které jsem vysvětlil, co potřebuji. Vše šlo snadno a rychle. Vybral jsem si z nabídky snadno zapamatovatelné číslo, nastavili jsme heslo do samoobsluhy, nastavili jsme nějaké služby, zaplatil jsem a odešel jsem.


Operátor: Vodafone
Místo: Globus Pardubice
Prodejce: muž menší postavy s velmi nakrátko střiženými vlasy
Čas: duben 2007

Zkušenost: potřeboval jsem koupit dárek pro mojí dívku, nový telefon. Telefony jsem si potřeboval "osahat" a pokusit se vybrat te nejlepší pro děvče. Prodavač mi vyšel vstříc a pomohl mi vybrat správnou volbu. Nakonec vyhrál SE V630i, který je váhou a rozměry plně dostačující pro dívčí ručky. Byl velmi slušný a s dobrými znalostmy.


Operátor: Vodafone
Místo: Zlín, Centro
Prodejce: žena, blond vlasy, menší postavy
Čas: léto 2006

Zkušenost: potřeboval jsem dívce nastavit několik služeb, hlavně pak gprs a mms. bohužel to nešlo přes infolinku, která byla v cizím jazyce a ani jsme neznali heslo do samoobsluhy. V obchodě jsem tedy prodavačce vysvětlil, co potřebuji, ale ona nám heslo zdělit nemohla. Heslo stejně neptořebuji, tak mi alespoň služby nastavila přes její počítač. MMS fungují, takže spokojenost.

Operátor: T-mobile
Místo: Pardubice, 17. listopadu
Prodejce:mladý muž s krátkými hnědými vlasy
Čas:prosinec 2005

Zkušenost: potřeboval jsem prodloužit smlouvu a vybrat výhodnější tarif. Sám jsem si navrhl, o jaký mám tarif zájem. Plně byl seznámen s jejich nabídkou, a tak mi pomohl vybrat tarif T300, kdy platím méně než u T80+další provolané minuty a navíc jsem získal Nokii N70 za 4000Kč, kterou mi nacrhl ponížit ještě body, takže stála nakonec 3000Kč. Tento muž byl slušný a dychtivý pomoci k využítí nejvýhodnějších služeb.


Operátor:T-mobile
Místo: Pardubice, 17.listopadu
Prodejce: žena, hnědé vlasy na ramena
Čas: srpen 2007

Zkušenost: bohužel se mi na mé N70 oběvily na displeji jakési artefakty a vše na něm bylo vidět dvakrát, musel jsem ho jít reklamovat. Přišel jsem tedy ke slečně a vysvětlil jí a ukázal, co se děje. Ta mi tedy navrhla, jestli si nechci zajít do servisu sám, ale já jsem odpověděl, že toto město téměř neznám. Po chvilce přemáhání a několika prodavaččiných pohrdavých pohledech jsme tedy přešli k sepsání reklamačního protokolu. Nahlásil jsem mé údaje, následovalo krátké zaseknutí, kdy mé telefoní číslo prý neexistovalo, ale podruhé se to slečně již podařilo. Odešel jsem tedy domů s reklamačním protokolem a simkou.


Operátor: T-mobile
Místo: Pardubice, 17. listopadu
Prodejce: žena, krátké blond vlasy
Čas: srpen 2007

Zkušenost: zatím nejhorší zkušenost, bohužel. Přišel jsem do zcela prázdného obchodu, kde seděli jen prodavači. Bylo mi trapné si brát lístek a čekat, až přijdu na řadu, když tam nebyl žádný zákazník. Přišel jsem tedy k prodavačce, která seděla nejblíže ke vchodu a chtěl jsem se zeptat, jak je na tom má reklamace. Nejdříve mi vyhubovala za to, že nemám lístek a že prý takhle by všichni chodili jen k ní (je to ale těžká práce, sedět a koukat na monitor a čekat). Mno tak dobře, byl jsem i dál slušný a chtěl se zeptat tedy, zda je můj telefon alespoň už v opravě. Dostal jsem jedinou odpověď, že tím nic neurychlím a mají na to 30 dní. Kontakt na servis jsem ze slečny nedostal a raději sem s pozdravem odešel. Takto arogantní slečnu jsem ještě neviděl, pro příště raději zajdu jinam nebo se budu modlit, aby mi lístek přidělil raději prodavače.


Závěr:
Ne každý Vám dokáže pomoci. Někdo bude dychtivý s pomocí a pro někoho budete spíše na obtíž. Málo prodavačů chápe služby svého operátora a někteří se je učí jako básničku, těm se raději vyhněte.
Než půjdete do obchodu, tak se v letácích nebo na internetu seznamte s operátorovými nabídkami. Prodavači jasně a zřetelně řekněte, co požadujete. Nesmíte ztratit hlavu, a když nebudete chápat nebo v obchodě bude přílišný hluk poproste o zopakování.
Nikdy nebuďte sprostí nebo rozčílení, nic se nezmění. Oni mají svou práci dělat, tak jak mají, a proto se raději podělte zde na fóru. My se jim už vyhneme.
ingman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod X-Brace 23. 8. 2007 15:32

Operátor: O2
Místo: Praha, Národní 32
Prodejce: Ondřej Šeda
Čas: jaro 2007

Zkušenost: Celkem fajn. Ochotně mi vyměnil zadarmo opotřebovanou simkartu a doporučil přejít na paušál což jsem posléze udělal. Bohužel při přechodu na paušál se stala ta chyba, že se to opět aktivoval na staré sim a to byla chyba systému jak mi napsal andre (novy) (takže díky).
Naposledy upravil X-Brace dne 25. 8. 2007 06:46, celkově upraveno 1
@peroutka
X-Brace
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Krevety 23. 8. 2007 16:25

Operátor: Vodafone
Místo: Ostrava - OC Futurum
Prodejce: všichni 3
Čas: červenec/srpen 2007

Byl jsem si koupit pouzdro na n6234. Prodavačka chvíli hledala, ale nenašla. Ptal jsem se, jestli si mám zajet do jiné prodejny v Ostravě, kde ho mít budou, načež mi řekla, že tam to taky mít nebudou, ale ať se prej podívam vedle do T-Mobilu...

Potom tam přišel nějaký pán, pravděpodobně cizinec. A ptal se prodavačky, jestli umí anglicky. Prodavačka odpověděla, že ne, poté se zeptal kolegy co prodával s ní, ten také neuměl. Oba zavolali vedoucího prodejny, ten však také neuměl ani slovo anglicky. Toto mi příjde velmi neprofesionální ...
Samsung NP730U
Xperia Z1 Compact
Krevety
Junior

Odeslat příspěvekod teplice 23. 8. 2007 18:01

Operátor: O2
Místo: Teplice - OD Kaufland
Prodejce: mladý muž
Čas: srpen 2008

Šel jsem reklamovat telefon s tím, že sám mazal data z pam.karty, restartoval se atd. Největší spokojenost. Hodně dobré jednání.

Operátor: O2
Místo: Teplice - OC Olympia
Prodejce: mladý muž
Čas: červenec 2008

Na dodávaných sluchátkách mi hrálo jen jedno. Opět maximální spokojenost, velice ochotný prodavač.

To samé, když sem dostal věci zpět :)
Myšpulín: Nevím mě živě moc neříká, byl jsem tam jen párkrát. Když potřebuju něco kolem PC tak se stejně zeptám v garáži, tam se nebojím že mě sjede někdo ve věku mýho syna :-D
teplice
Missák MobilMania
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 23. 8. 2007 19:55

ingman:myslím,že tolikrát jako ty prodejnách operátorů, já nestihnu být do konce života.
polda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vodafone-maniak 23. 8. 2007 19:56

Operátor: Vodafone
Místo: Opava, Těšínská 83, Globus
Prodejce: Aleš T., Martin, Pavel G.
Čas: prosinec 2005, březen 2006, září 2006

Reklamace telefonu - vrácení peněz. Zástupci operátora se chovali drze, samotný prodejce nebyl schopen situaci vyřešit, a proto musel zavolat vedoucímu shopu, který je prý kompetentní. Jelikož mě tito lidé znají, neočekávám od nich jiné než arogantní chování, které jim opětuji.

Operátor: Vodafone
Místo: Opava, Těšínská 83, Globus
Prodejce: Zuzana
Čas: červenec 2007

Informoval jsem se na nabídku telefonů v srpnu, chtěl si vyzkoušet N95: Slečna byla velice milá, ochotná, důvěřivá, dokonce mi dala do ruky mobil 20 000 Kč, a věnovala se dalšímu klientovi. Prostě jedna báseň.


Neuvedl jsem zda všechny svoje zkušenosti, pouze některé. ...
vodafone-maniak
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod AgentSvr 23. 8. 2007 21:07

ingman: Skvělý téma, chválím Tě a tvoje podělení o velmi překvapivě dobré zkušenosti. Toto téma sem kdysi založil, ale nějak zapodlo..:(


vodafone-maniak: Musel sem se zasmát u tohodle tvýho výroku:
"Jelikož mě tito lidé znají, neočekávám od nich jiné než arogantní chování, které jim opětuji." - :-D . Něco podobnýho taky zažívám

Jinak z mách 76 návštěvách prodejen zmíním jen ty, na které si vzpomenu a stojí za řeč. Jen chvilinku strpení, budu jej přidávat postupně.
AgentSvr
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod esquire 23. 8. 2007 21:40

AgentSvr: To si zapisuješ každou návštěvu prodejny do deníčku?? :shock:
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pan Y. 23. 8. 2007 21:58

Ještě založit vlákno se zkušenostmi s konkrétními operátory infolinek a máme to tu komplet...
“You and I have unfinished business.”
pan Y.
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod AgentSvr 23. 8. 2007 22:03

esquire: Sem blázen, ale na zapisování návštěv prodejen nemám čas a snad mi postačí paměť.


pan Y.: Jedno období jsem si to zapisoval a nahrával. Za chvilku to sem přidám.

Tedka řeším fake o všeobecnejch podmínkách, co tu uvedla MM.

Tak a je to tady!
/////Infolinka ET GO, potom pušál/////Olga H. 3x - pak 28.12.05 (hodně ochotná, řešení problému ohledně objednávek)
Marcela K. -??

P. S.-??????
Klára P.-??????

Dobromila L.- 2x (dobrý večer) ohledně eurotel live! (docela ochotná) 10.01.06 15:29

???nerozumim (jaké máte přání?)

Markéta...(nic moc, žádná extra ochota, dořešení problému ohledně objednávek na ET L!)

Josef K. .....amatér, nedoporučuju, nic nevěděl....


Monika P. možná to byla Monika Pe. 22.3. - Jen dotaz o velikosti MMS


Gabriela Z. - větší průměr, nevěděla co znamená číslo ICCID (sim) ale věděla jiný..

17.03.2006 :
Michaela S. - řešení placený sms brány,telecom-věděla a zápis pozn.ohledně toho k "mojecislo".

kateřina B. - dořešení problému s SMS bránou, telecom - nevěděla

Lenka T. - zmínil jsem poznámku at se na ní podívá, pro bližší info "toto jsou interní inf..."

Marcela V. - neplatný heslo na sms bráně, nakonec vyřešeno

Petra H. - Ze začátku v poho, aktivace new tarifu a Go bodu, při řešení problému neochotná

Jakub K. - pokračování řešení problému, ochota, napráskal sem mu kolegini před nim (3.4.06)

Iva Ch. - urgování min. problému, taky ohledně zpětnýmu učtování celekm v poho.

Tomáš R. - dotaz ohledně ET telemetrie, vevěděl o co GO, tak přepojil na paušál

Petra V - jen dotaz ohledně NMT a jiných sítí, v poho....

Petr S. - ohledně maxi zadlužení mojí SIM, nechtěl nic řešit asi byl informován...

Michala H. - nepamatuju

Antonín V - ??

Miroslav T. - řešení opět odkazu na ETL! ochotnej, na 100% už bych tam neměl volat, vše souhlasilo

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
///PAUŠÁL///

Marcela H. (H.) (17 min, 11.5.2006 v 12:40 ukončen hovor) - ohledně poznámek a paušálu, nic extra, nudná, unavená

Marcela ?H¨. (J.) (9:57min, 12.5.2006 v 22:58 hovor počat), docela v pohodě, ve všem vyhověla, 80%

Gabriela F. - Jestli už mám aktivní balíček start (14.5.2006)

???????

??????? 17.5.2006

Roman ?Š. - dobrý, 19.5.2006 ohledně jestli jim už přišla záloha

Roman Š., co pro vás mohu udělat? (20.5.2006) jestli mohu MMS využívat z netu z Start Balíčku

Jitka Z. 22.5.2006 , ohledně jména na faktuře, protože ty minulé to podělaly s juniorem

Jitka Z. 26.5.2006 (2,40min) celekm milá, ale nic extra nepodala. Kvůuly spožděnýmu vyučtování a stavu učtu

Jitka Z. 29.5.2006 (1:45), ohledně faktury, na kolik je vystavena, byla vystavena spožděně, jinak žádná hloupost, o nic se nejednalo

Michal M. 30.5.2006, 21:28 (3:45), v pohodě, ohledně PLACENÝ SMS BRÁNY, podal informaci, že přes ni nelze využívat 100 promo sms v rámci akce Pohoda,ptal se tonem že neví co to je sms brána na netu, nejdřív nechtěl aktivovat, jen přes SMS, takže vlastně nedošlo k ničemu...

Jana ?D. 30.5.2006 21:41 (?) zas ohledně SMS Brány, nešlo se mi do ní přihlásit, ale kráva, hned to zavěsila!!!, takže volám znovu:

Jana ?D. 30.5.2006 21:42 (4:45) zas SMS brána, pak tvrdila že to jde přes net ale nakonec od toho opustila a spletla se, chtěla rodný číslo, tvrdila že ona nemůže aktivovat SMS bránu (prej je na netu chybová hláška, která lže o tom že to může aktiv. operátor),jedině já smskou prej, pak to opět zavěsola!!!, takže znovu:

?Honza V. 30.5.2006 21:47 (3:05, pak dál) opět sms brána, nebyl absolutně žádný problém s aktivací, neposlal heslo do SMSky ale pouze aktivoval, lhal. Jinak nebyl žádný problém, spletl se ohledně skrytí čísla do SMS, řikal že ne, pak uznal že to lze...Ale musel sem volat znovu, kvůly tomu heslu

Martina H. 30.5. 2006 22:44 (10:36), SMS!!!, pořád nemám heslo, popřela to že mám heslo aktiv. v pořádku.

Monika D. 30.5. 2006 23:09 (0:32..) , zase SMS Brána, tentokrát kvuli špatnýmu formátu sms zprávy....nic moc , zbytečnej hovor

Monika D. 30.5.2006 23:18 (1:44) , už otrávená, opět zbytenčej hovor, kvuli špatný sms, což zavinila předchozí opa

Petra M. 2.6.2006 22:?? (tak 3 min) Ohledně faktury, nic důležitýho..., průměr...

??? ???? 3.6.2006 0:13 (2min) ohledně nefunkčních čísel na GO a pušál 800 3300 88 atd. v pohodě

Michaela G. 5.6.2006 12:38 (2:43), ohledně sms faktury, u nich v systému není ještě vystavena...

REC//Veronika F.27.6.2006 13:34 (8:45) , ohledně vystavení faktury, docela v poho. Profesionální, ještě ohledně pár dotazů. REC

REC//?? ??? Chlap, 27.6.2006 ??? ??? (7:50) . ohledně Neaktivního tel. čísla na Et Live!, docela v poho, mírnej amatér, chtěl login!!!. REC

REC//Lucie K. 1.7.2006 20:26 (1:08) , jestli se dá faktura cvakat na prodejně, prej to stojí 100kč, urgence chyby na webu 800 33 00 11...

REC//Milan Š. 3.7.2006 13:50 (16:21) , ohledně posl. faktury a na ní započítanýho wapu ostaní za 54kč, nesouhlasil jsem, docela v poho, nekompromisní + reklmamace 100 bonus SMS do Et (balíček nebyl aktivní a tak se mi normálně započítavaly SMS, má mi poslat novou fakturu. Problém s wapem nevyřešen a tak to budu muset reklamovat

REC//Jiří S.- 3.7.2006 14:11 (7:45) , ohledně posl. faktury, nezdála se mi tam započítaná jedna MMS, myslel jsem že sem poslal 20 MMS v rámci Start balíčku ale poslal jsem o 1 navíc, problém se řešil na více telefonátů z obou stran, týpek celkem v pohodě, jen taková blbbost trvala zbytečně dlouho...

REC//Milan Š.- 3.7.2006 16:23 (0:51?) , náhoda, jen jsem potřeboval přepojit na Jiřího S., ohledně dořešení předchozího problému. Později mi ještě pak volali i do značkovky a tam to řvalo....

REC//Jitka Z. 15.7.2006 13:35 (6:04), zeptal sem se jestli nebude vadit tykání-zarazila, asi jo.. pak ohledně reklamovaný posl. faktrury, jinak profi a v pohodě....


//////////////úmyslně zkrácena jména//////////////////////
Naposledy upravil AgentSvr dne 23. 8. 2007 23:08, celkově upraveno 2
AgentSvr
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fiel 23. 8. 2007 22:22

pan Y. píše:Ještě založit vlákno se zkušenostmi s konkrétními operátory infolinek a máme to tu komplet...o/quote]


obávám se, že tvá ironie je na většinu osazenstva příliš inteligentní a ty záznamy opravdu přibudou :mrgreen:
Já kdybych si koupil trpaslíka, tak má do rána dva metry
fiel
Junior

Odeslat příspěvekod Carismatico 23. 8. 2007 23:00

Je možný že operátoří Vodafone mají nějaký blacklist ? už jsem u hodně prodejen Vodafone vracel founa, tak bych nerad aby mě zavřeli heh :)

Jinak mám skvělý zkušenosti s prodejnou spíš stánkem v Metropoli Zličín - Vodafone byl tam mladej kluk tak ¨jsem si tam nechal vybalit Motorolu L9 ...
Xperia S White + Wave 3 + Galaxy S II + S III

Mobilní poradenství a konzultace, více v "zeměkouli" :D
Carismatico
Moderátor Galerie
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Najja 24. 8. 2007 05:34

Operátor: T-mobile
Místo: Tábor, třída 9.května 11
Prodejce: mladý muž

Chtěla jsem si nechat nastavit wap a MMS, jelikož jsem se k tomu svépomocí nedopracovala. Vše proběhlo v pořádku, nakonec jsem wap i MMS měla, ale trvalo to cca 2 hodiny, kdy jsme čekali, až pán najde návod a informace na Siemens C60, našel pouze na A60, ale jelikož jsot to skoro shodné telefony, nastavil to. Za tu dobu na nás snad ani jednou nepromuvil :D. Byl dosti nemluvný. Nakonec vše ale nastavil, vyzkoušel - poslal mi MMS s obrázkem vykulené kočky a melodií Boba a Bobka :D.
„Copywriter je prodavač za psacím strojem.“ – Judith Charles
Najja
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DomWindows 24. 8. 2007 06:35

Operátor: Vodafone
Místo: Prostějov, Konečná, v Tescu
Prodejce: Asi úplně nový prodavač :lol:

Chtěl jsem si koupit SE K800i, vše probíhalo rychle, bez problému, mohl jsem se dokonce podívat, jak je telefon customizovaný :tleskani Poté mi doporučoval jiný tarif než odepiš, ale ten prostě zatím nezměním :pozor2 Takže velice dobrá zkušenost :wink:
DomWindows
Junior

Odeslat příspěvekod STaTOM 24. 8. 2007 07:17

Operátor: T-Mobile
Místo: ********
Prodejce: STaTOM

Jedním slovem paráda :mrgreen:
-use your brain-
STaTOM
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků