Podobné téma tu ještě není, pište sem vaše zkušenosti s nimi. Pomohli Vám, zesměšnili vás, byli protivní? Stručně tedy popište, co jste potřebovali a zdali vám pomohli.
Operátor: O2
Místo: Vysoké Mýto
Prodejce: milá paní, věk kolem 50ti
Čas: podzim 2004, léto 2005
Zkušenost: ta nejlepší, která jen mohla být. Paní byla milá vstřícná a pomohla mi se zřízením isdn internetu, nákupem kvalitního telefonu i modemu. Později, když jsem přecházel na ADSL, tak mi také vše vysvětlila a vybrali jsme službu, která mi sedne.
Operátor: Vodafone
Místo: Pardubice, kousek od Grandu
Prodejce: žena, dlouhé blond vlasy, vyšší postavy
Čas: podzim 2006
Zkušenost: chtěl jsem koupit sim kartu od tohoto operátora. V obchodě se mě ujala mladá žena, které jsem vysvětlil, co potřebuji. Vše šlo snadno a rychle. Vybral jsem si z nabídky snadno zapamatovatelné číslo, nastavili jsme heslo do samoobsluhy, nastavili jsme nějaké služby, zaplatil jsem a odešel jsem.
Operátor: Vodafone
Místo: Globus Pardubice
Prodejce: muž menší postavy s velmi nakrátko střiženými vlasy
Čas: duben 2007
Zkušenost: potřeboval jsem koupit dárek pro mojí dívku, nový telefon. Telefony jsem si potřeboval "osahat" a pokusit se vybrat te nejlepší pro děvče. Prodavač mi vyšel vstříc a pomohl mi vybrat správnou volbu. Nakonec vyhrál SE V630i, který je váhou a rozměry plně dostačující pro dívčí ručky. Byl velmi slušný a s dobrými znalostmy.
Operátor: Vodafone
Místo: Zlín, Centro
Prodejce: žena, blond vlasy, menší postavy
Čas: léto 2006
Zkušenost: potřeboval jsem dívce nastavit několik služeb, hlavně pak gprs a mms. bohužel to nešlo přes infolinku, která byla v cizím jazyce a ani jsme neznali heslo do samoobsluhy. V obchodě jsem tedy prodavačce vysvětlil, co potřebuji, ale ona nám heslo zdělit nemohla. Heslo stejně neptořebuji, tak mi alespoň služby nastavila přes její počítač. MMS fungují, takže spokojenost.
Operátor: T-mobile
Místo: Pardubice, 17. listopadu
Prodejce:mladý muž s krátkými hnědými vlasy
Čas:prosinec 2005
Zkušenost: potřeboval jsem prodloužit smlouvu a vybrat výhodnější tarif. Sám jsem si navrhl, o jaký mám tarif zájem. Plně byl seznámen s jejich nabídkou, a tak mi pomohl vybrat tarif T300, kdy platím méně než u T80+další provolané minuty a navíc jsem získal Nokii N70 za 4000Kč, kterou mi nacrhl ponížit ještě body, takže stála nakonec 3000Kč. Tento muž byl slušný a dychtivý pomoci k využítí nejvýhodnějších služeb.
Operátor:T-mobile
Místo: Pardubice, 17.listopadu
Prodejce: žena, hnědé vlasy na ramena
Čas: srpen 2007
Zkušenost: bohužel se mi na mé N70 oběvily na displeji jakési artefakty a vše na něm bylo vidět dvakrát, musel jsem ho jít reklamovat. Přišel jsem tedy ke slečně a vysvětlil jí a ukázal, co se děje. Ta mi tedy navrhla, jestli si nechci zajít do servisu sám, ale já jsem odpověděl, že toto město téměř neznám. Po chvilce přemáhání a několika prodavaččiných pohrdavých pohledech jsme tedy přešli k sepsání reklamačního protokolu. Nahlásil jsem mé údaje, následovalo krátké zaseknutí, kdy mé telefoní číslo prý neexistovalo, ale podruhé se to slečně již podařilo. Odešel jsem tedy domů s reklamačním protokolem a simkou.
Operátor: T-mobile
Místo: Pardubice, 17. listopadu
Prodejce: žena, krátké blond vlasy
Čas: srpen 2007
Zkušenost: zatím nejhorší zkušenost, bohužel. Přišel jsem do zcela prázdného obchodu, kde seděli jen prodavači. Bylo mi trapné si brát lístek a čekat, až přijdu na řadu, když tam nebyl žádný zákazník. Přišel jsem tedy k prodavačce, která seděla nejblíže ke vchodu a chtěl jsem se zeptat, jak je na tom má reklamace. Nejdříve mi vyhubovala za to, že nemám lístek a že prý takhle by všichni chodili jen k ní (je to ale těžká práce, sedět a koukat na monitor a čekat). Mno tak dobře, byl jsem i dál slušný a chtěl se zeptat tedy, zda je můj telefon alespoň už v opravě. Dostal jsem jedinou odpověď, že tím nic neurychlím a mají na to 30 dní. Kontakt na servis jsem ze slečny nedostal a raději sem s pozdravem odešel. Takto arogantní slečnu jsem ještě neviděl, pro příště raději zajdu jinam nebo se budu modlit, aby mi lístek přidělil raději prodavače.
Závěr:
Ne každý Vám dokáže pomoci. Někdo bude dychtivý s pomocí a pro někoho budete spíše na obtíž. Málo prodavačů chápe služby svého operátora a někteří se je učí jako básničku, těm se raději vyhněte.
Než půjdete do obchodu, tak se v letácích nebo na internetu seznamte s operátorovými nabídkami. Prodavači jasně a zřetelně řekněte, co požadujete. Nesmíte ztratit hlavu, a když nebudete chápat nebo v obchodě bude přílišný hluk poproste o zopakování.
Nikdy nebuďte sprostí nebo rozčílení, nic se nezmění. Oni mají svou práci dělat, tak jak mají, a proto se raději podělte zde na fóru. My se jim už vyhneme.